Kijk! Die kan er weer gewoon lekker om de pols, dus! Geniet ervan!
Waarvoor dank! Net even de keuken opgeruimd. Nu lekker genieten van een rustig avondje!
Kijk! Die kan er weer gewoon lekker om de pols, dus! Geniet ervan!
Waarvoor dank! Net even de keuken opgeruimd. Nu lekker genieten van een rustig avondje!
Zoooo cool
Dienstmededeling! Dienstmedeling!
Deze, beste mede Squalisti, is incoming…
Het fysieke om mijn pols slaan kan even op zich laten wachten want zoals insiders wel weten, ik voed het heilige vuur momenteel even met wat minder brandstof. Q Watches en ik wachten daarom op een comfortabel moment voor de overdracht van deze schitterende NA.
Ik wacht dus even rustig af.
Met beheerste kalmte.
Zoals ik het zelf graag wil.
Met ingetogen blijdschap.
Maarre……
Lekker lekker, enjoy
Zeker weten, thanks!
Lekkere klatser,veel draagplezier!
Was gisteren!
Maareh, veel plezier met wachten…
Dat klopt maar ik heb ‘s avonds pas doorgepakt en we hebben dit weekeinde al wat afspraken staan.
Geen probleem, de vroegere tijd dat ik om 24.00 uur nog even een horloge bij vriendelijke HF-ers kwam ophalen, zijn gelukkig al even voorbij.
En voorpret is ook leuk.
Helemaal waar!
Zeker
Na afgelopen week hier op het forum, waarbij jij aangaf terug te willen gaan naar een one piece collection, @ThaPapper ook dergelijke taal uitkraamde en ik met m’n buddy @TagEd het er ook al over had dat ik telkens maar teruggrijp naar mijn HFLE, omdat deze zo lekker draagt, had ik opnieuw besloten en ben ik al het hele weekend bezig om de GMT en de Matic DW in het blauwe gedeelte te plaatsen.
Het lukt alleen niet zo goed…
Op een of andere manier lukt het me gewoon niet om de posts te plaatsen. Telkens als ik denk op de postknop te drukken, druk ik toch weer op de weggooiknop!
Waar ben ik bang voor??? Ja, SPIJT dus en ik weet gewoon niet waarom. Ik draag ze eigenlijk niet meer, want zoals reeds gezegd, ik grijp toch telkens naar de HFLE.
Het is ook zonde dat ze nu eigenlijk geen draagtijd krijgen, maar aan de andere kant liggen ze ook niet in de weg. Ik heb zat andere horloges gezien die ik mooi vind, maar heb geen enkele drang om er 1 te kopen.
Oké, resumé, want mijn hoofd schiet nu alle kanten op .
De HFLE gaat nooit weg om de logische redenen. Daarnaast merk ik dat dit ook meteen het enige horloge is dat wordt gedragen.
Het horloge dat er dan naast moet komen, moet dus minimaal dezelfde aantrekkingskracht als of meer dan de HFLE hebben. Want het moet net zoveel worden gedragen.
De belangrijkste vraag…How the vak kunnen jullie zo makkelijk afstand doen van horloges die zo hoog op jullie lijstje stonden?
Ik krijg bijna het gevoel dat ik een emotionele band heb met mijn horloges… Niet cool
Moraal van dit verhaal…
Klinkt niet gezond dat heb ik denk ik nergens mee (niet met spullen in ieder geval), ook niet met mijn auto of huis bijvoorbeeld. Misschien ook niet gezond
Gewoon doen…
Beetje zoals de slogan van je favoriete sneaker merkje
Je krijgt toch geen spijt van een horloge dat je ooit gehad hebt en nu niet meer omdat je hem hebt weg gedaan spijt krijg je van dingen die je ooit had willen doen of zeggen op het moment dat dat niet meer kan (Oprah-modus uit)
Als je nou het horloge van je vader in een vlaag van verstandsverbijstering verkoopt om een fles whiskey te kopen omdat je die zo nodig hebt en hij is er op een gegeven moment niet meer dán kan ik me voorstellen dat je daar spijt van hebt (en terecht)
Hoeft toch ook niet gelijk iets anders voor terug te komen? Gewoon opruimen en lekker van de HFLE genieten. Op het moment dat er dan een buitenkansje voorbij komt of je wordt wél op slag verliefd kan je zonder twijfelen gelijk met een goed gevoel toeslaan. En als dat dan tegenvalt doe je die gewoon weer weg en heb je nog steeds je HFLE
Dat is natuurlijk ook weer zo…
Tja, ideeën brengen weer nieuwe ideeën en weer nieuwe ideeën en daarom evalueren we op deze wereld zo fijn. Het is natuurlijk wel zo dat we daarbij onze eigen inbreng zeker niet moeten vergeten want anders volgen we alsnog steeds weer anderen en drogen de ideeën op.
Even kort op de coaching toer:
In dit geval denk ik, dat je het beste jouw eigen ratio en emotie kunt volgen en ervoor zorgen dat je in balans komt / blijft.
Zo, nou ben je nog geen stap verder maar anders drogen de coaching sessies zo snel op.
Platvloers advies; gewoon verkopen want je hebt al afscheid genomen, alleen je kunt nog niet wennen aan de nieuwe situatie. Volgt er een enorme onbalans omdat ze weg zijn, herstel je de situatie door ze opnieuw te kopen en dan maar wat leergeld te betalen. Goede investering hoor want je leert er veel van en geld is (als het goed is) alleen maar een middel.
Maakt het sense?
Of doe als ik; maak een NA waarin je schrijft dat de Sherpa toch wel de heilige grail is en dat je niets meer nodig hebt, bekrachtig dat standpunt nogmaals in dit draadje en koop aansluitend vervolgens deze…
Ik heb ook nooit beweerd dat ik zelf helemaal in balans ben…