Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Dank je wel en ik kreeg er in het hotel waar ik ben wat gereedschap voor ja. :tada::rofl:

1 like

Haha, dat bepaalt zij toch niet?

1 like

Nee, dat niet. Maar ze heeft wel een punt met haar beargumentering. Ze zei dat ik strontchagrijnig word als dat ding van m’n pols wordt gejat.

Dat klopt ook wel, natuurlijk :joy:

1 like

Een Squale? Dat kent toch niemand…

Nee, dat niet. Maar goed, m’n vrouw denkt dat alles wat blinkt opvalt en zal “uitlokken”, voor zover je daar überhaupt van kan spreken.

Ik wilde er eigenlijk gewoon toch 1 meenemen. :sweat_smile:

Als je daar bang voor bent dan moet je niet naar locaties gaan waar dat kan gebeuren. Ofwel, lekker thuisblijven :wink:

1 like

Prima plan, niets meer aan doen. :ok_hand:

En mocht ze dat ook niet willen, netjes mee doen aan haar plan. Zou je het ter plaatse alsnog te kwaad krijgen, kun je dat altijd nog bespreken, haar een terrasje met een koele drink aanbieden en zelf even een winkel induiken. :tada::sweat_smile:

3 likes

Nee, niet thuis blijven maar er ter plaatse nog eentje bijkopen, dat is het devies. :tada:

2 likes

Ben daar zelf niet zo bang voor. Maar wil vrouwlief ook een beetje tegemoet komen.

Toch weer reden om een horloge te kopen, welke dan ook :rofl::rofl:.

Daar had ik nog niet eens over nagedacht. :crazy_face:

2 likes

Voila. :hugs:

Geeft niets, daar hebben we elkaar voor, samen kunnen we alles! :muscle::tada:

3 likes

Lekker vooruitzicht Kleine Gup… daar zijn jullie wel aan toe na het bewogen jaar idd. Horloges komen nu even op de tweede plaats dus lekker doen waar jullie samen blij van worden :grinning:
Al zou ik het wel vreemd vinden met niks de deur uit te gaan :sweat_smile:

6 likes

Tsja, Squale is geen Rolex. En mensen slaan je de hersens in om niks tegenwoordig. Die Casio ziet er voor een mafkees ook heel leuk uit. En je iPhone, je handtasje, je trouwring, je… You get the point.

2 likes

Yessir, ik snap hem. Als men ruikt dat er mogelijk iets te halen valt, doen ze het toch wel. Of ze nou een horloge of iets anders zien of niet zien, maakt dan ook niet meer uit.

3 likes

Die draaien wel om als ze die (tegenwoordig) dikke boomstammen van jou zien

2 likes

Anderzijds is een heel simpele G-Shock minder aantrekkelijk voor dat soort mannen en er valt ook minder over te vertellen hier in de kroeg dan over een Squale. Dat betekent misschien, dat je de phone meer laat liggen (met ook weer minder kans op diefstal) en samen met je vrouw geniet van de vakantie. Win win zou ik denken. :thinking::crazy_face:

Er nog even over nadenkende, ik heb een G-Shock GBD-200-1ER redelijk werkeloos liggen. Mocht je willen, kun je die wel een paar weken meenemen, alles misschien wel opgelost. :slightly_smiling_face: Just let me know. :+1:

IMG_6288

5 likes

Ik denk dat sowieso wel de bedoeling is van deze vakantie :grimacing:.

Zoals Royke al zei.

Lief en genereus aanbod. Neemt alleen wel weer de reden om een horloge te kopen, weg. :rofl::rofl:

Ik moet sowieso een (digitaal) quartz festival horloge hebben… Nog steeds :joy:.

2 likes

Klopt, ik las de reactie van Roy en het leek me daarom (zonder kennis van zaken hoor) goed om misschien even de hele horloge-drang er tijdens de vakantie uit te halen en toch iets om de pols te hebben. :slightly_smiling_face:

Dat kan altijd nog en daar hebben we dan ook wel adviezen voor, don’t you worry. :see_no_evil::joy:

Als gezegd, just let me know. :+1:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

:heart:

1 like

Gewoon doen, doe ik ook ieder jaar.

6 likes

Mijn vrouw zegt ineens uit het niets, schat het wordt Bonaire.

Verandert verder niks natuurlijk, alleen de bestemming. :joy:

7 likes