Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Chris kennende verkoopt die deze wel aan jou bij interesse :rofl:

3 likes

Wij zijn net een weekje terug uit Bonaire. De Squale 1521 vond het ook een heerlijke reis. :luggage:. Echt een aanrader.

2 likes

Is niet de insteek hoor maar als kleine Gup daarmee geholpen is, kan dat ook op een heel vriendelijke manier. :+1: Alleen is het festival horloge daarmee vermoedelijk dan ook besloten, dus da’s meer een long term beslissing. :slightly_smiling_face:

Opties, alternatieven, tja kleine Gup wat een vakantie al niet met zich meebrengt… :joy:

3 likes

Zo, jij zegt het :sweat_smile::rofl:

3 likes

Nee man je gaat toch niet met zo’n lelijk ding om je pols lopen als je een mooie Squale hebt.
Gewoon dragen man. Je hebt toch een reisverzekering ?
Zelf heb ik een buitenshuis verzekering voor mijn kostbaarheden.
Mocht er wat gebeuren ,verlies, schade of beroofd worden krijg ik gewoon vergoed.
Dus ook al is het mijn eigen schuld bij deze verzekering valt dus sieraden ,horloges, telefoon alles van waarde .

3 likes

hebben jullie (die met een 1545) ook vaak dat de dive ext. open knalt ?
ik heb heb het nu wel vaak en tewijl hij toch niet strak om de pols zit.
elke keer weer een hartverzakking dat ie niet op de vloer klapt…
foto ter illustratie en ja hier heb ik hem extra uitgedaagd in de sportschool.
normaal bij een snelle polsdraaing schiet ie al los.

denk er aan om de dive ext. eruit te halen.
of toch voor die jubilee te gaan ??

• dive ext eruit halen
  • voor jubilee gaan
  • wat zeur je nou
0 stemmers
1 like

hoewel je wel relaxt bent onder zo’n GADA watch, is het toch een metaal gevecht met jezelf van hoe zou t zijn als ik nu toch mijn Italiaanse schatje om had gehad.
maar dat is net zo als je er maar een of twee uit de verzameling mee neemt en je in een ambiance terecht komt die nu net om een stuk vraagt die thuis in de box ligt.

ach wat is het toch allemaal vervelend… :sunny:

3 likes

Begrijpelijk, ik haat die divers extension en eigenlijk vind ik de gehele sluiting niet fijn. De jubilee heeft helaas dezelfde sluiting en divers extension…

Nu heb ik geen goede mogelijkheid gezien om de extension er af te halen, mocht je een oplossing hebben dan hoor ik dat graag!

1 like

Nee, nooit!

:sweat_smile:

Ik zie voor verschillende merken banden zoals hierboven die mooi aansluiten met de kast. Ik heb voor m’n HFLE wel een tropical maar ik blijf het lelijk vinden. Bestaat zo’n band niet voor Squale?

3 likes

Jawel… op Ali is wel wat te vinden en bij onze huisdealer STRPS. De rubber banden daar passen prima.

10 likes

Jazeker, dat doet de jubilee ook, ik heb ze beide.
Hij is gelukkig nog niet gevallen.

2 likes

Wat een heerlijk weer nog!

14 likes

:smiley:

17 likes

Betah! Loopt ie weer binnen specs? Of hebben ze de moeite genomen om hem nog preciezer te reguleren?

1 like

Geen idee, is wel gereguleerd staat er op de bon.
Maar kan het niet meten.

1 like

Daar is een appje voor :grimacing:

Watch accuracy meter in de Google app store.
Zal niet pietje precies zijn, maar volgens mij wel behoorlijk precies.

3 likes

Horloge aan de pols en exact gelijk zetten met (bijvoorbeeld): time.is en dan morgen weer kijken rond dezelfde tijd. :hourglass_flowing_sand:

PS

14 likes

16 likes

Sow, Goedemiddag!

2 likes