Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Leuk :ok_hand:
Mooi maatje ook en wat minder dik :+1:

Wel jammer van de 19mm lugs en weer wat aan de dure kant als je het mij vraagt :sweat_smile:

2 likes

Ja goedkoop is ie niet maar wel €120 goedkoper dan de 2002 dus zo gek is het dan weer niet :smiling_face:

3 likes

De afmetingen zijn wel prima! Alleen weer een Ltd, word er een beetje simpel van!

2 likes

Oh, ja, ik denk/reken niet in list :crazy_face: :joy:

2 likes

Dank je, besteld. Ben benieuwd

Ik vind hem erg mooi hoor, maar vind het ook wel een klein beetje jammer dat het origineel (bijna) 60 jaar geleden 100 atmos was en de re-issue nu “maar” 60 atmos.

lol-omg-lol

5 likes

Bij mijn weten ook in 600m wr geleverd destijds.

2 likes

Zo, vanmiddag zelf lekker gerepeteerd, met ons bandje en vanavond naar Ilse de Lange geweest. Mogen we als Nederland toch wel trots op zijn hoor, zo’n artiest, vind ik!

Maareh, Jeez, mannen, ik ben even een middagje en avondje niet in de kroeg en kan meteen 50 nieuwe posts gaan inhalen/lezen! :grimacing::sweat_smile:

Anyway, @Kleine_gup_in_grote_oceaan , ik ben tot nu toe nog nergens geweest waar ik niet een Squale durfde te dragen. Maar ben nog nooit oo Curaçao of Bonaire geweest. Loop je daar echt zo’n risico?

Ik draag die van mij op Squale tropic. Heerlijk en nooit zorgen!

Enne, zo! Die 2001 is heel goed gelukt! Mooie maat ook!:star_struck:

12 likes

Jij hebt dus een lekkere dag achter de rug, Lekkah!

Tja, waar loop je dat tegenwoordig niet? Maar op Curaçao schijnbaar al snel, maar ik verwacht dat dat alleen in de “verkeerde buurten” zal zijn.

Was toch al niet van plan om die te bezoeken. :joy:

2 likes

Goedemiddag en goed weekend!

Effe een snelle bandenwissel :grimacing:

22 likes

Staat 'm toch ook goed!

1 like

Op ivor wit vanavond! Iets met feest en bier. Kijken of de Squale dat een beetje lekker vind!? :smiley: of zn eigenaar :laughing:

13 likes

Eindelijk stalen bandje erop kunnen zetten :grinning:

Nu nog even afwachten of ik toch niet een schakel teveel heb weggehaald.

14 likes

Lekker hoor!

3 seconden werk per kant, hiero. :sweat_smile:

De boel goed afplakken en met bergeon tooltje (die iedereen gebruikt, weet ff de code niet meer) in de weer.

11 likes

Ik wissel zovaak dat ik niet eens meer de moeite doe voor de plakband. die krasjes zie je toch niet op de pols denk ik dan :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik had dat dus ook heel vaak. Hier toen ook gepost en uiteindelijk die extention eruit gejast… draagt heerlijk nu!

23 likes

Dagje shoppen, met de famiglia.

Fijne zondag, iedereen!

15 likes

Squale weekend.

18 likes

Omdat hij vorige keer wat makkelijk was…

Rara waar ben ik

14 likes

In Velserbeek

2 likes