Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Poahhh sneller dan verwacht !

4 likes

16 likes

12 likes

21 likes

Goedemorgen en fijne (werk)dag!

15 likes

Howdy, gents!
Even chillen, op de bank en dan koken, voor la famiglia.:carrot::potato::plate_with_cutlery:

Fijne avond, Squalegekkies!:shark:

13 likes

even weggelegd. Datum verstelling niet ok en loopt nog steeds te snel. verder supergave klok!

met je eens. Vorige Militara Marina gekocht en vond het nu wel welletjes met de ltd editions. wel mooie klok!

1 like

Goedemorgen, nog een paar uurtjes en dan is zaagmans weer langsgeweest!

Fijne woensdag!

13 likes

Even kijken, ja hij is langs geweest hoor! De woensdag is weer door de midden!

16 likes

Goedemorgen, bijna weekend!! Nou ja, voor mij dan…:sweat_smile:

13 likes

Ik heb mijn Squale niet meer omgehad sinds hij terug is :smiling_face_with_tear:

Pak elke dag de Sub :grinning:

2 likes

Dat betekent dus dat je niet zelf hoeft te sturen en beide handen vrij hebt… Dan heb je toch alle tijd om je Squale om te doen?? :crazy_face:

5 likes

G’day allemaal.

12 likes

Het is maar stil de laatste weken!

Laat ik dan het weekend maar inluiden met goed nieuws!

Mijn vrouw heeft vandaag haar laatste immuuntherapie gehad. Ze is 25 september geopereerd en de uitslag daarvan is volledige remissie, oftewel er zijn geen levende kankercellen meer te vinden. :partying_face::partying_face:

Nu is het even pauze en dan gaat ze in januari (denk ik) starten met bestraling. En in februari knopen doorhakken mbt het wel of geen anti-hormoontherapie.

Vanwege de pauze die m’n vrouw nu officieel heeft, hebben we gisteravond een vakantie naar Willemstad geboekt en kunnen we over een weekje lekker gaan genieten en bijkomen. Wel een beetje spannend, want ondanks dat 2 van de 3 kinderen al volwassen zijn, we laten ze nu voor het eerst langer dan een paar dagen alleen thuis. :sweat_smile:

Nu even lekker in het zonnetje!

Fijn weekend allen! :partying_face::beers:

33 likes

Dat is zeker goed nieuws!

1 like

Geweldig nieuws kgigo! Geniet van de vakantie en eventjes lekker aan andere dingen denken! :smile: :sunny:

1 like

Dat is heel goed nieuws!

1 like

Goed nieuws, fijn!!

1 like

Top nieuws, ik ken het gevoel !!

2 likes