Draag je GMT nog een paar dagen (voorzichtig) en kijk of je hem dan in wilt ruilen voor iets anders. Ik heb de Serica (waar ik meer dan een half jaar naar had gezocht) laatst verkocht en heb er geen dag spijt van gehad. Als je er dan iets anders (mooiers) voor terug kan kopen is dat toch top. Het zijn uiteindelijk maar spulletjes en zodra ze je niet echt meer enthousiast maken zit hun werk erop.
Daar heb je zeker een punt!
Ik denk alleen dat ik misschien nogniet in die fase zit. Ik draag ze beide ontzettend graag en het liefst doe ik niks weg en koop ik er een ander bij. Maar daar is het potje nog te leeg voor en daarbij skup ik op die manier ook nog eens m’n 5-jarenplan in de war.
En gelukkig heb ik nog niks concreets in het vizier. Het zou anders zijn als ik ineens een pb zou krijgen met een ruilverzoek… . Als dan iets interessants voorbij komt, is het toch wat moeilijker.
Iets met kat en spek ofzo.
Er is al 1.5% van deel 7 volgeluld
Ik heb zelf de 1521 Blue Blasted, en die vind ik zelf stukken mooier dan de polished. Voor mij hoeft hij niet zo te glimmen op de kast, en de rest van de looks doen wij wat meer vintage aan als die wat matter zijn.
De militaire mag van mij ook blasted, maar toch knallen de andere polished 1521s en matics hier ook van het scherm af. Voor mij persoonlijk wel liever op rubber, anders toch weer de shiney voor mij.
Sowieso ben ik fan van duikers op rubber.
Pfff die Thalassa is er inderdaad eentje van
?! ‘middelvingertjes’ bedoel je (uit MvdT, ik weet niet wie het zei maar ik liep in m’n eentje buiten hardop te lachen)
Volgens mij moeten de drie musketeers (de 3 meest noordelijk gestationeerde HFLE-ers) @Archer , @Kleine_gup_in_grote_oceaan en ondergetekende, binnenkort maar weer 'ns een drankje doen en wat filosoferen over de toekomst van onze KGIGO, op horlogegebied dan, he! Kan ik ook gelijk die mooie Cartier van @archer 'ns irl bepotelen!
Laten we even appen, mannen! Ik ben nu weer even weg!
See ya later, Squalefans!
Doe eens een squale meet gooien dan !
Ja, een goed idee, op zich. Maar, afgelopen voorjaar hebben we ook al een heel grote Squale-meeting gehad en het is behoorlijk wat geregel (iets waar ik zelf vrij slecht in ben)
. Nou ja, er komt er denk ik nog wel één. Is het niet dit jaar, dan (begin) volgend jaar. Hebben we alleen even wat mens- en regelkracht voor nodig.
Als er (ooit) hulp nodig is dan ben ik zeker bereid te helpen. Heb zelf ook al meerdere meetings georganiseerd. Dus weet wat voor geregel het is.
En balen dat ik die voorjaars meer gemist heb, maar goed toen had ik ook nog geen squale
Thanks! Hou het in gedachten! En volg je in ieder geval nu op Insta!
Edit: Op zich wel weer 'ns leuk, een Squale meeting.
Nou ja, we gaan er eens rustig over nadenken. Binnenkort sowieso even met KGIGO en Arch bijbabbelen. We gaan 't zien!