Wat is dat toch met die Squale duikertjes hè?
De ChocoMatic en 1545 Quartz al een poosje de deur uit en het begint weer te kriebelen🫢
Heb altijd geleerd dat je dan moet krabben…
Wat is dat toch met die Squale duikertjes hè?
De ChocoMatic en 1545 Quartz al een poosje de deur uit en het begint weer te kriebelen🫢
Heb altijd geleerd dat je dan moet krabben…
Klinkt als een goed idee! Al wat op het oog?
Nog niet echt.
Ik vind de Palombari Comsubin veruit de mooiste Squale, maar zie die maar eens te vinden…
Ja, die is wel vet, idd! Nou ja, er zijn er volgens mij, hier op HF, twee die 'm hebben. Misschien 'ns contact opnemen? Wie weet!
Zo, deze heerlijke liveplaat van Prince op de draaitafel en de 1521FL weer om de pols, vandaag! Goed begin van de zaterdag!
Fijn weekend, Squale fratelli!
Lang getwijfeld maar uiteindelijk dan toch de knoop doorgehakt.
Squale 1521 in pvd. Ben voor de versie met de rubberen band gegaan, maar toch snel op een nato met zwarte sluiting.
Zeer comfortabel en heel erg leesbaar met de oranje wijzer. Kortom, heel erg tevreden.
Blijft mooi hoor die pvd, staat ook heel mooi met die nato.
Zeker een van de coolere 21jes, wat mij betreft!
Dus eh,
Was de enige juiste knoop om door te hakken! Welkom in de gezelligste Kroeg van dit forum, @Joins82!
Pak een kruk en bestel een drankje bij @TagEd, onze huis kastelijn! Hij weet volgens mij alles over bier.
Het is weer weekend en dus tijd voor een ‘raad de plaat in combinatie met een Squale’ editie
Absoluut één van mijn meeste gedraaide platen van 2024, zo enorm fijn en relaxed om naar te luisteren in een fijn weekendzonnetje.
gerry beckley.
Ik kon het niet laten, sorry
heerlijke humor
Nou ja, dat is misschien wat erg veel eer. Maar ik doe in ieder geval al vele jaren heel veel field research!
Horloge weet ik wel. Plaat niet…
Edit: oh, het is al geraden, kennelijk. Nee, zegt me niet direct iets. Maar ik heb hier in ieder geval nu deze opstaan. Heerlijk, vind ik in ieder geval.
Goedgekeurd! Ik ken niet veel platen die beter geschikt zijn voor een zonnige zaterdagochtend met een krantje en een kop koffie erbij dan America’s Greatest Hits
O.k., volgende plaat.
Geniet van deze mooie zonnige middag, Squalekroeggasten!