Weekendje op avontuur met mijn dochter van 6. Onze tent op de Veluwe opgezet en een tandem gehuurd waarmee we op pad zijn gegaan.
Nog geen wolven gespot maar wel een haai meegenomen natuurlijk Dat schrikt die wolven ook wel af.
Super vet man!! Geniet ervan
Leuk, man! Veel plezier!
Heerlijk genieten man
10 punten
Arme jij, vreselijk
De haaien zijn lekker op pad vandaag zie ik! Waar zo’n Squale ook wel niet allemaal tegen kan hè?! Strand, heide, bos en zelfs MonkeyTown
Ik denk dat zij hem niet zomaar laten gaan:roll_eyes:
Ja, joh, kwam deze haai vanmiddag nog tegen, bij een bekend Zweeds woonwarenhuis.
Nou, de ervaring leert dat Squales nog wel eens van eigenaar wisselen. Waarna er dan overigens bijna altijd wel weer een andere Squale voor terugkomt . Maareh, anyway, ik zou de hoop niet al bij voorbaat opgeven, hoor.
gisteravond kwam hij binnen hoor het verwachte pakketje… grote blij.
en nu het leukste gedeelte ! uitpakken… wat zou er in zitten ??
ik was er nog niet erg bekend mee, met deze bandjes. wel van de vele fotos alhier en elders op de webzz maar vond ze in het echt toch wat gek. ik heb al veel verschillende natos en dus ook horloges op natos gedragen en dat was toch nooit echt mijn ding. maar dit spul ! helemaal top draagt zoveel lekkerder dan een nato en gewoon lekker elastisch dus altijd pas.
en dan nu de looks, ik verwachte veel van de gulf na het zien van de foto’s van @Grollebol
maar ik vind het niet lelijk maar toch deed het om de pols wat minder ofzo.
de grijze is wel lekker matchy met de bezel en dial en die streep in oranje loopt zo door de markers in !
maar goed, genoeg gelult. wat vinden jullie de betere combi ???
- grijs
- gulf
Ik heb stiekem op beiden gekozen
Gulf staat wel heel gaaf (vind ik) met mooi weer en
Absoluut een gaaf horloge. Zelf gehad, de dikte heeft ‘m de das omgedaan. Als je daar geen problemen mee hebt, echt een stunner.
Niet gestemd. Beetje flauw, misschien. Maar ik vind allebei leuk! De Gulf is lekker zomers, de grijze sluit qua kleur goed aan. Nou ja, dat dus…