Oeff deze is gaaf zeg. Op een prachtige Mesh! heerlijk,
Thanks!
Net bij een zwaarbeveiligde horlogewinkel geweest, dat Tag Heuer tot aan Hublot verkoopt. Zelf viel m’n oog op een BVLGARI OCTO Skeleton en heb hem omgehad.
Titanium en 4mm hoog.
Verder was de verkoper onder de indruk van mijn horloge, de Thalassa.
Hij kende het merk niet, maar wilde er alles over weten.
Schandalig.
Prachtig die Green Ray!
Draag met veel plezier de Palombari en had hier even naar gekeken. Tijdje terug de Limited Marina Miltare gekocht (60th an.) Recent was er nog een limited bij Gnomon en krijg nou wel gevoel dat er elke maand een nieuwe limited is.
Goedenavond allemaal!
Na een paar dagen in z’n bed te hebben gelegen, omdat m’n pols te dik werd voor de stalen band, heb ik hem vanavond weer gewekt.
Moest toch een microverstelling doen, maar heb hem om. Dus we kunnen gewoon samen naar Willemstad, een of andere feestdag vieren met vuurwerk.
Nice, je bent al lekker bijgekleurd tijdens jullie vakantie ! Geniet er nog maar effe van - en dan op naar mooi 2025
Thanks, kerel!
Gaan we zeker doen! Slaap lekker zo of heb je weekend?
Tis maar stillekes hier
Volgende week doet deze jongen hier ook weer mee
Dat vind ik nou ook!
Wat hedde gij besteld dan?
Ben benieuwd
Ah, we begeven ons in ‘hogere kringen’. KGIGO wordt posh, mensen!
Nou, dat valt wel mee. Maar dan nog, ik vind het niet erg hoor, regelmatig een LE. Houdt 't een beetje interessant. Niet altijd geweldig. Maar vaak wel.
Ha, de HFLE24 is back on the wrist!
Denk dat ik 'm komende week ook weer 'ns omslinger.
Nice! Kan zeggen ‘veel plezier’. Maar je bent inmiddels alweer terug, neem ik aan.
Hey! Do tell!!!
Gewoon iets uit het blauw
Drie maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen de choco komt weer mijn kant uit
Een dubbele first-timer voor mij, eerste keer dat ik 3 keer hetzelfde horloge koop en de eerste keer dat ik mijn eigen horloge terug koop
Ben niet gegaan. Het begon te onweren, waaien en hard te regenen en had geen zin om 13 minuten door de zeikregen te lopen of in überhaupt buiten in de stad te staan.
Heb hem vandaag ook weer om, maar moest hem wel op de laatste verstelling zetten.
No no, ben niet zo Spice. En dit soort aankoopbedragen geef ik liever uit aan mooie ervaringen en herinneringen met het gezin.
Lekker, de ChocoMatic komt weer terug bij z’n oude baassie!
Ow, ik had nog niet verder gelezen, maar deed een gecalculeerde gok!
Heb ik ook al eens gedaan. Alleen nog niet drie keer hetzelfde horloge 1 maal was het een andere kleur
(3 x een BB58)
En wel vijf maal een 1521 ( allemaal verschillende uitvoeringen eeeehhh nee twee maal de Militaire)
Haha, heerlijk! Nou congratulazioni ancora!
Groot gelijk!