Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Brrr, lekker dik aangekleed zeker?

Hier nog even een paar uur genieten van 31 graden, voordat we weer vertrekken naar ons kikkerlandje. :sweat_smile:

4 likes

31 graden… heerlijk! :drooling_face:

1 like

Ja, hoor. Lekker warm aangekleed. Biertje mee, dochter die het grootste stuk vaart, muziek lekker hard! Is toch nog heerlijk relaxed dan, op het water.:smiling_face::beers:
Jullie nog even lekker genieten, daar!:sunglasses::sunny::palm_tree:

4 likes

:grimacing: :roll_eyes:

Nou, viel eigenlijk wel mee, hoor. :innocent: Maar in ieder geval zodat we het goed konden horen. We zijn helemaal niemand tegengekomen, op het water. Dus niemand had er last van en voor ons wat het genieten. :blush:

4 likes

Denk je wel een beetje aan de eendjes ook? :wink:

1 like

Sowieso! :duck: :heart: :grin:

1 like

Ik vroeg of ze last hadden van Ed’s muziek, maar ze gaven geen sjoege. :joy:

16 likes

Duck Laugh GIFs | Tenor

2 likes

2 likes

O.k., ik zal weer even 'n bruggetje maken naar (Squale) horloges. Anders worden we straks nog in de Off-Topic gegooid! :grimacing: :sweat_smile:
TZ-UK Forums
(niet mijn horloge of foto)

14 likes

:heart:

16 likes

Die heeft toch wel een bepaalde aantrekkingskracht hè?
Ik zat er ook stiekem naar te kijken🙄

2 likes

Op mij wel in ieder geval! (En op jou dus ook :stuck_out_tongue_winking_eye:) ik vind die bruine sunburst prachtig :ok_hand:

Ik zou er voor de winter nog wel een zwarte blasted 1521 bij willen! Of een keer een militaire :thinking: en dan voor de zomer een polished blauwe (nog nooit een blauwe Squale gehad :see_no_evil:)

4 likes

11 likes

17 likes

18 likes

Vet :ok_hand:

Op een MN of is dat een band die er bij zit?

5 likes

Gisteren met moeite de verleiding weerstaan maar ik kan hem warm aanbevelen. :smiling_face_with_three_hearts:

:pray: Één horloge pappie, ééntje, je draagt toch altijd alleen de laatste NA… :sweat_smile:

15 likes