Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

En dat zal ook onveranderd blijven, denk ik. Hooguit wat stiller af en toe.

Hahaha, niemand heeft zijn Matic willen inruilen bij je?

Terecht ook, doe ik ook niet. :crazy_face:

2 likes

:joy:
Ben er helemaal niet mee bezig geweest, echt t***ringveel andere dingen aan mijn hoofd de laatste tijd! Maar iedereen mag zich nog steeds melden hoor. :wink:

2 likes

Ja, je was ook een tijdje afwezig. Althans, niet in de kroeg!

Kan me voorstellen dat je het druk had/hebt. Bijvoorbeeld met het Seiko only topic. :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Edit: Ik hoop overigens dat het wel dingen zijn die je gewoon “even” aandacht moe(s)t geven en geen levens ingrijpende dingen betreffen, @junior. Als je begrijpt wat ik bedoel, aangezien ik zelf niet eens weet hoe ik het goed moet verwoorden.

2 likes

:heart:
Dank je wel voor deze vriendelijk nabrander. Er is gelukkig niks bijzonders. Ik merk soms dat on-line een beetje (te)veel tijd opslokt, dan neem ik bewust even wat afstand om de zaken in het echte leven weer wat meer aandacht te kunnen geven. Ook belangrijk. :wink:

FTFY. :sunglasses:

4 likes

Ik snap het helemaal en blij om te horen! Tis net social media hé. :sweat_smile:

Ja, Astron only is inderdaad nog specifieker! Thanks voor the eye-opener.

Waar is de bieropener? Want onze junior is back!

4 likes

Ik dacht ff dat hij al in het blauw stond. :joy:

Maar het is niet de jouwe. Of ben je toevallig de collega van SBeuk? :sweat_smile:

1 like

Niet dat ik weet :joy:

De mijne is 2 mnd oud, in een veel betere staat én goedkoper :speak_no_evil:

3 likes

Wrijf het er nog maar even in dat ik de trekker niet over kon halen. :neutral_face: :gun:

1 like

Betah!

:rofl::crazy_face:

Aan het aftellen voor de ‘Match of the Century’! Hoop uiteraard dat mijn jeugdheld Tyson de crap out of that jerk Paul slaat!:boxing_glove::hot_face::dizzy_face::woozy_face::muscle: Wie gaat er nog meer kijken?

11 likes

Uiteraard ga ik kijken! Maar zet wel een wekkertje. :joy:

4 likes

Wellicht ga ik even kijken, maar dan niet met de Squale om :face_with_diagonal_mouth: sorry, maar het zal de Oris Aquis black rubber worden 🫵🏻

2 likes

Enne, welkom terug trouwens, @junior ! Ik zou zeggen: blijf een beetje rondhangen en er zit zo weer een Squale om je pols! You know how these things go!:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Thanks maat! :beers:

Oh ja. Ik weet ook al wat de volgende gaat worden … denk ik :see_no_evil:, nl. een zwarte 1521 COSC op de stalen band. Da’s de enige ‘normale’ 1521 die brushed is enne, die wil ik wel eens proberen. Of zal ik toch weer een Matic nemen? Dezelfde die ik had maar dan de ‘normale’. Ook brushed en ook gaaf!

Enne ‘volwassen’ kerels die elkaar lens slaan voor wat monies heeft me nooit kunnen bekoren, dus ik blijf lekker op bed …

jippie

Het zegt me allemaal ook niet zo veel. Uiteraard zegt mijn ‘sporthart’, laat Tyson maar winnen van die praatjesmaker. :wink:

3 likes

Uhm, wat heb ik gemist???

Je hebt alleen een Matic, Seiko GMT en een Sinn…

Dat was ik volgens mij

3 likes

Ow, hahahaha… Ik dacht dat jij dat zei… :joy::joy::joy:

Sorry, @Rene3 :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

:joy:

3 likes

Heb m’n bril niet op hé… Dan gebeuren die dingen… :sweat_smile::rofl:

3 likes

Ik schenk er nog eentje voor je in, KGIGO!:beers:

3 likes