Hahaha, misschien beter als ik er 1 neem inderdaad.
Echt? Dat is allemaal doorgestoken kaart. Daar ga ik echt mijn wekker niet voor zetten. Wel lekker cashen voor die gasten, daar koop je iets meer dan een Squale voor
Hey, Tyson is een legende. Sowieso leuk om te zien, vind ik.
Dat ontken ik ook niet maar dit soort “gevechten” zijn voor de buhne (theater, show of wat je wil) en hebben niets met de boxsport van doen.
Ach, ik heb toch niks beters te doen, vannacht!
Dus, de Squale om, biertje erbij en een live online verbinding met mijn vroegere long-time sportmaat en een van m’n oudste vrienden. Dus, wordt sowieso gezellig!
Opgestaan voor het gevecht maar ik vond de match tussen de dames beter om aan te zien, damn wat een power!
Wel blij dat Tyson rechtop is blijven staan
Het gevecht was eigenlijk precies waar ik een beetje bang voor was. Tyson heeft nog steeds prima reflexen, z’n slips en rolls verbaasden me en z’n stoten waren niet traag maar zijn stijl van vechten kost enorm veel energie en die kon hij na ronde 1 eigenlijk al niet meer opbrengen. Al met al ik heb wel respect voor beide mannen (waar ik dat voor Tyson natuurlijk al had). Ik denk dat Jake Paul enorm veel aandacht voor de wereld van boksen aan het creëren is en dat het een jongen is die slimmer is dan hij doet en eruit ziet. Hij had het nu over Canelo, die is 34 en heeft twee maanden terug nog gevochten en dat vind ik echt een van de beste boksers van dit tijdperk. Ben benieuwd of dat van de grond komt…
Ik ook. Nog erg lang naar het ‘voorprogramma’ moeten kijken, waardoor je dan wel weer een beetje in de stemming kwam. Wat ik wel heel erg irritant vond, was de slechte streamingverbinding. Ik begrijp dat dit komt omdat de hele wereld in een keer tegelijk aan 't Netflixen was. Maar het was wel vervelend dat ik diverse keren Netflix opnieuw moest aanzetten en het uiteindelijk maar niet meer helemaal live heb moeten kijken, om het überhaubt nog te kunnen zien. Maar goed, het was het waard.
Ja, dat zou idd wel pijnlijk zijn geweest.
En, mooie beschouwing, @Archer !
O.k., nog even 'n plaatje dan. Dit is volgens mij de configuratie waar @junior nu naar kijkt, right?
Bij de kerstshow
Yep!
Mooi toch?
Één grote kerstshow hier thuis
Ah, lekker! Even een paar uurtjes het rijk alleen, hier.
Dus goeie muziek op de draaitafel, een lekker biertje, uit m’n geboortestad, straks lekker pizza en vanavond nog fijn muziek maken. Uiteraard met een Squale om de pols. Best lekkere zaterdag, zo!
Ah, een mug
Mijn vrouw is ook een mug, maar ik ben degene die steekt.
Ik ook maar vrouwlief een schorpioen, dus wie steekt nu wie?
Hahaha, That’s an answa that only you can give, my fwend!