De 1521 vandaag weer eens om
Best druk geworden hier, na de oproep van KGIGO. Maar gezellig, hoor!
Hey, die heb ik een tijd niet gezien!
Zo, paar dagen afwezig geweest.
Heb de Squale net even een schoonmaak beurtje gegeven. Heb een schoonmaakset mogen ontvangen via mijn Instagram en deze getest. Einde ingesprayed met nano techniek water .
Ben benieuwd…
Ik gebruik ook dit kitje van CYW, goed setje! Vind ik.
Ah, een wattenstaafje en een goede hawk tuah is niet meer voldoende.
Moet zeggen, eerste indruk.
Ik ben tevreden!
Miste ik wel bij de kit. Hawk Tua vind ik een beetje onsmakelijk. Je weet nooit wat dat grietje vlak daar voor nog meer in haar giegeltje heeft gehad.
Na 20 weken merk je wel of er een mini squale op komst is.
Het is een duiker, wat moet je daar aan schoonmaken? FF onderdompelen in een sopje, afspoelen en klaar.
Dat… Of je kan hem ook een beetje liefde geven met z’n schoonmaak pakketje.
Is ook gewoon leuk, beetje bezigheidstherapie!
Polskaas?
Leuker dan alleen afspoelen.
Ik noem dat gewoon geld weggooien
Dat is prima maar check even de tekst bij de foto.
Toegezonden via mijn Instagram account.
Geen geld aan uitgegeven maar wel erg tevreden mee! Prima product tot zover.
Yup, ze proberen je aan de haak te slaan met een volkomen onnodig product, I get that
Zaterdag afspraak bij de mannen in eindhoven eindelijk een paar vette squales passen en hoogstwaarschijnlijk een blue ocean mee naar huis nemen, daar ben ik nou al zo lang over aan het dromen
Maatje van me zou heel graag de pink onda willen passen maar die is helaas niet courant genoeg. Wat ik ook wel begrijp . Niemand uit de kroeg toevallig in de buurt van eindhoven die er eentje heeft om in het echt te aanschouwen
?
Cool, man! Doe de mannen de groeten!
Heb wel 'n Azzurro (lichtblauwe) Onda. Maar ik woon niet in de buurt van Eindhoven. Mocht je een keer in Haarlem of Leiden (of in deze regio) zijn, kunnen we altijd een keer een koffietje doen en mag je 'm gerust een keer passen! De roze heb ik ook wel 'ns in het echt gezien en is ook echt heel gaaf!
Veel plezier, zaterdag en we horen en zien wel wat eruit is gekomen!
Komt toch nog goed Patrick
Pink Onda is erbij
Geweldig Roy! Laat dat maar aan jullie over