Dat proberen deed jij vast meteen toen jij je 1521 ontving, of ni?
Vandaar dat jouw leertje nog ongebruikt in je bandenbakje ligt.
Dat proberen deed jij vast meteen toen jij je 1521 ontving, of ni?
Vandaar dat jouw leertje nog ongebruikt in je bandenbakje ligt.
Kijk is aan. Vind ze beide prachtig!
Heerlijk banden! Die Gulf staat hem toch prima. Lekker zomers. Geniet er van!
Heb zelf ook de Squale even om de pols gehad vanmiddag. Nieuwe band er op:
Klopt. Ik heb twee van m’n vier Squales op leer gekocht. Maar deze niet heel erg lang gebruikt, zeg maar. Nou ja, vind het, in geval van Squale, nog niet eens zo slecht staan. Maar rubber draagt gewoon comfortabeler en staat ook nog beter, vind ik.
Lekker man! Net in bezit? Veel draagplezier!
Tnx! Nee, vanaf de tweede dag dat die uit is. Heb hem van een gewaardeerd HF lid destijds overgenomen. Jubilee heb ik pas sinds gisteren erop en vind dit echt fantastisch
Ja Jubilee, toch wel 1 van de mooiste bracelets, vind ik.
Had ook niet anders verwacht, anders klopt er iets niet en moeten we straks bijvoeden.
Mooi zeg, heb je deze bij Squale zelf gekocht?
Heel mooi Frans welke is dit?
Dan raakt het universum ontregeld!
Ga het nog één keer zeggen; deze zien we te weinig Frans! Maarreh heb je hem ook wel eens om?
Ik vind hem ook nog steeds vet
Máár ik heb wel weer iets nieuws incoming en dan zou het wel eens kunnen dat deze plaats moet gaan maken om weer op iets anders op jacht te gaan
Daar krijg je spijt van………
Wat komt er in?
Máár ik heb wel weer iets nieuws incoming en dan zou het wel eens kunnen dat deze plaats moet gaan maken om weer op iets anders op jacht te gaan
Volgens mij geniet jij niet zoveel van horloges, zoals je van de jacht erop geniet!
Thrillseekah!
heb wel weer iets nieuws incoming en dan zou het wel eens kunnen dat deze plaats moet gaan maken om weer op iets anders op jacht te gaan
Thrillseekah!
@VriesKou is gewoon een adrenaline junkie.
Neem nou toch eens de tijd om te genieten van en wennen aan een horloge, man!
Dit kan toch niet zo doorgaan?