De ChocoMatic houdt het al lang vol👍
Tijd voor een interventie!
Spijt is iets voor later
En dan ben je bijna dood
Dat kan ik niet ontkennen, of in ieder geval 50-50
O maar dat doe ik wel in de tussentijd, vind het leuk om veel te proberen (maar hoef het niet allemaal te bewaren)
Ik zou niet weten waarom niet vorig jaar 24 stuks, daar verwacht ik dit jaar keurig netjes en ruim onder te blijven
als ik ze allemaal zou houden dan kon het inderdaad niet zo doorgaan
Zéker al bijna 4 maanden! hoezo wil je hem terug hebben
Omdat ik die Matic al bijna 4 maanden heb?!
Damasko is ook wel heel tof!
Ben benieuwd tis er eigenlijk meer een voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan maar ik had Damasko nog op m’n to-do lijst staan
Squale T-183
De dag dat ik een horloge fotografeer , die dag draag ik het
Nog even geduld en ik mag eindelijk echt in de kroeg
Die is ook niet zo mooi, vind ik.
Het eerste wat door mij heen schoot toen ik hem voor het eerst zag: ‘Studio Underdog vibes’.
Wat is er onderweg?
Kende 'm wel al. Maar idd, niet op HF. Moet zeggen dat ik de subdials te laag en te dicht bij elkaar gepositioneerd vind en dat trek ik niet goed. Daarnaast is dit geen chrono en dus zijn de subdials redelijk onzinnig. Doe mij maar een gewone secondewijzer en datum. Maar goed, da’s mijn mening.
Ben er zelf ook niet weg van hoor, kwam deze tegen op s.m.
WTF is dit voor een gedrocht??
Ja hier heeft iemand met te veel Italiaanse biertjes aan de tekentafel gezeten! Dat zie je zo…
Kan je nou zo ver uitduwen dat je knieën op slot staan? Of lijkt het maar zo op de foto?
#Uutkiekn!
Ja dat kan, maar omdat ik zo laag op de plaat sta met de voeten kan ik zo mooi kuiten trainen.
en mooi even rusten im de foto te schieten van deze prachtige squale
Gelukkig niet.
Degene die hem heeft getekend is net zo scheel als de dial zelf.