Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

De ChocoMatic houdt het al lang vol👍

3 likes

Tijd voor een interventie! :innocent:

2 likes

Spijt is iets voor later
En dan ben je bijna dood

:point_down:

Dat kan ik niet ontkennen, of in ieder geval 50-50 :stuck_out_tongue_winking_eye:

O maar dat doe ik wel in de tussentijd, vind het leuk om veel te proberen (maar hoef het niet allemaal te bewaren)

Ik zou niet weten waarom niet :sweat_smile: vorig jaar 24 stuks, daar verwacht ik dit jaar keurig netjes en ruim onder te blijven :joy: als ik ze allemaal zou houden dan kon het inderdaad niet zo doorgaan :crazy_face:

Zéker al bijna 4 maanden! :joy: hoezo wil je hem terug hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Omdat ik die Matic al bijna 4 maanden heb?!

3 likes

Damasko is ook wel heel tof!

2 likes

Ben benieuwd tis er eigenlijk meer een voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan :sweat_smile: maar ik had Damasko nog op m’n to-do lijst staan :smile:

2 likes

2 likes

Squale T-183

1 like

De dag dat ik een horloge fotografeer , die dag draag ik het :wink:

1 like

Welke is het? Heb een dsub1 gehad, daar ik heb ik dan weer spijt van dat ik hem verkocht heb…

8 likes

Nog even geduld en ik mag eindelijk echt in de kroeg :grinning:

2 likes

Deze nog niet gezien hier :thinking:

8 likes

Die is ook niet zo mooi, vind ik.

Het eerste wat door mij heen schoot toen ik hem voor het eerst zag: ‘Studio Underdog vibes’. :face_with_peeking_eye:

3 likes

Wat is er onderweg?

Kende 'm wel al. Maar idd, niet op HF. Moet zeggen dat ik de subdials te laag en te dicht bij elkaar gepositioneerd vind en dat trek ik niet goed. Daarnaast is dit geen chrono en dus zijn de subdials redelijk onzinnig. Doe mij maar een gewone secondewijzer en datum. Maar goed, da’s mijn mening.

1 like

Ben er zelf ook niet weg van hoor, kwam deze tegen op s.m.

1 like

WTF is dit voor een gedrocht??

1 like

Ja hier heeft iemand met te veel Italiaanse biertjes aan de tekentafel gezeten! Dat zie je zo… :sweat_smile::crazy_face:

2 likes

Kan je nou zo ver uitduwen dat je knieën op slot staan? Of lijkt het maar zo op de foto?

#Uutkiekn! :wink:

2 likes

Ja dat kan, maar omdat ik zo laag op de plaat sta met de voeten kan ik zo mooi kuiten trainen.

:shark: en mooi even rusten im de foto te schieten van deze prachtige squale

2 likes

Gelukkig niet.

Degene die hem heeft getekend is net zo scheel als de dial zelf.

2 likes

Goedemorgen Squale-vrienden,

Ik trap vandaag even af met de GMT:

12 likes