@Sjaak, de kast lijkt wat ‘matter’ dan de band. Is dat ook het geval of lijkt het maar zo? Ik vind deze band wel prima passen trouwens. Als ze nou zoiets op de markt brengen met op de kast goed aansluitende eind-links heb je helemaal een winnaar!
@VriesKou en @junior , jullie houden de pakketjesbezorgers lekker bezig!
Ja, @Sjaak , vind 'm op zich mooi gevonden, voor bij die verder ook gave 1521. Maar, zeker in geval van staal, ben ik erg gevoelig daarvoor. Bij rubber heb ik daar wat minder moeite mee.
Zit trouwens wel met een dilemma. Stond eerder deze week tijdje te staren naar een (vond ik) bijzonder fraaie Ebel, die ik heel graag voor mijn vrouw zou willen kopen en haar fantastisch zou staan. Dat weet ik zeker! Máár, ik heb me er wel vaker over beklaagd: zij draagt al een paar jaar vrijwel uitsluitend (als in 363 dagen per jaar) haar Apple Watch. Ik vind 't een vreselijk ding. Maar zij vind 'm super handig en heeft er ook een paar verschillende bandjes bij, om 'm bijvoorbeeld wat meer ‘gekleed’ of ‘sportief’ te maken, voor zover dit überhaubt mogelijk is, met zo’n lelijk hork (ik heb het over haar Apple Watch, he! ).
Ik stond dus, van de week, serieus met de creditcard in de hand, voor de Ebel AD, bij mij om de hoek. Maar ja, ik weet gewoon dat ze 'm in praktijk heel weinig zal dragen, omdat ze zweert bij die stomme Apple Watch. Daarnaast vind ze een dergelijk bedrag (hij kost 1.900 euries) aan een horloge uitgeven echt bespottelijk, verwerpelijk en enorme verspilling, dus stuurt ze me waarschijnlijk meteen weer terug, met die Ebel.
Dus ja, koop ik 'm dan niet gewoon voor mezelf? Als in niet om zelf te dragen (het is een dameshorloge), maar omdat ik het leuk vind als zij met een gaaf horloge loopt, terwijl zij er zelf ongeveer niets om geeft. Ze ziet heus wel dat het een heel mooi horloge is. Maar ze vindt horloges gewoon niet boeiend.
Nou ja, Squalekroegvrienden, hoe denken jullie erover? Ik loop nu even naar de ijskast voor een ijskoude brewski. Ik lees het wel!
Ik zou zeggen, fix een galafeest of een uitnodiging daartoe (gelukkig is het het tijd van het jaar, dat er vast wel een gala te vinden is) en zeg dat ze absoluut geen galajurk met een Apple watch kan combineren. Een kale pols is dan uiteraard ook not done, dus dan kan ze mooi die Ebel om!
Of als ze echt niet wil en dat geld brand uit jouw zak, gooi die 1900 pietermannen in jouw potje en koop die Glassbox!