Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

:sob:

De inventaris voor mijn bandenwinkel komt wel vandaag als het goed is :sweat_smile:

5 likes

13 likes

Lees je even mee @Kleine_gup_in_grote_oceaan:wink:
Dank je wel @royke74. Te zijner tijd kom ik eerst wel even passen!

Hier ook! :partying_face:

@Sjaak, de kast lijkt wat ‘matter’ dan de band. Is dat ook het geval of lijkt het maar zo? Ik vind deze band wel prima passen trouwens. Als ze nou zoiets op de markt brengen met op de kast goed aansluitende eind-links heb je helemaal een winnaar!

4 likes

@VriesKou en @junior , jullie houden de pakketjesbezorgers lekker bezig! :smile:

Ja, @Sjaak , vind 'm op zich mooi gevonden, voor bij die verder ook gave 1521. Maar, zeker in geval van staal, ben ik erg gevoelig daarvoor. Bij rubber heb ik daar wat minder moeite mee. :thinking: :person_shrugging:

3 likes

Dat klop vind het zelf niet storend.

Wou er graag een stalenband bij en dan zijn er niet veel opties een stalenband met goed aansluitende end-links die is er helaas niet.

Zwarte mesh van squale zou een optie zijn maar dan heb je ook geen aansluiting op de kast.

5 likes

Ik ben geen fan van mesh, dus wat mij betreft heb je de juiste band gekocht. Staat prima … :sunglasses:

2 likes

Ik heb weer een 1521 in de collectie. Naast de 2002 moet ik nu toch echt op zoek naar een matic…

19 likes

Dat zou op die pols van jou niet misstaan :ok_hand: en ik weet welke kleur je moet hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik zou eerst ff een SPB275 proberen :joy:

Ik draag nog steeds de SPB253 en die bevalt goed :+1: tot mijn 1521 aankomt :speak_no_evil:

12 likes

:rofl::rofl:

Was toch een mooie aanbieding hè, in Roermunn!

1 like

Goedemorgen allemaal, wat fijn dat je er bent!

Vandaag lekker de HFLE om!

12 likes

Goedemorgen

12 likes

Ja hahaha, wil hem wel proberen, maar dan moet jij m’n marathon proberen, die raak ik ook maar niet kwijt. :see_no_evil:
De matic zou prima passen bij mij idd!

2 likes

Congratulazioni!
:partying_face: :champagne:
Blijft een van de fijnste horloges die ik ken!

Ja, nee, kan niet anders, inderdaad! :grin:

2 likes

Crap, volledig overheen gelezen!

Gefeliciteerd @HeinW! Ben je de Squale lijn compleet aan het maken? :sweat_smile::muscle:t4:

1 like

Wilde ook zeker niet jouw

bashen, hoor! Vind het allang knap dat je er een hebt gevonden die er goed bij past. En sowieso te gekke Squale, die Arancia, vind ik!

2 likes

Breur, probeer je me nu gewoon nog een Squale aan te smeren? :sweat_smile::joy:

3 likes

It Shouldn'T Be This Hard GIF - Shouldnt Be So Hard Dysfunctional -  Discover & Share GIFs

:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:rofl::rofl:

1 like

Zit trouwens wel met een dilemma. Stond eerder deze week tijdje te staren naar een (vond ik) bijzonder fraaie Ebel, die ik heel graag voor mijn vrouw zou willen kopen en haar fantastisch zou staan. Dat weet ik zeker! Máár, ik heb me er wel vaker over beklaagd: zij draagt al een paar jaar vrijwel uitsluitend (als in 363 dagen per jaar) haar Apple Watch. :face_with_diagonal_mouth: Ik vind 't een vreselijk ding. Maar zij vind 'm super handig en heeft er ook een paar verschillende bandjes bij, om 'm bijvoorbeeld wat meer ‘gekleed’ of ‘sportief’ te maken, voor zover dit überhaubt mogelijk is, met zo’n lelijk hork (ik heb het over haar Apple Watch, he! :stuck_out_tongue_winking_eye:). :roll_eyes:

Ik stond dus, van de week, serieus met de creditcard in de hand, voor de Ebel AD, bij mij om de hoek. Maar ja, ik weet gewoon dat ze 'm in praktijk heel weinig zal dragen, omdat ze zweert bij die stomme Apple Watch. Daarnaast vind ze een dergelijk bedrag (hij kost 1.900 euries) aan een horloge uitgeven echt bespottelijk, verwerpelijk en enorme verspilling, dus stuurt ze me waarschijnlijk meteen weer terug, met die Ebel. :grimacing:

Dus ja, koop ik 'm dan niet gewoon voor mezelf? Als in niet om zelf te dragen (het is een dameshorloge), maar omdat ik het leuk vind als zij met een gaaf horloge loopt, terwijl zij er zelf ongeveer niets om geeft. Ze ziet heus wel dat het een heel mooi horloge is. Maar ze vindt horloges gewoon niet boeiend.

Nou ja, Squalekroegvrienden, hoe denken jullie erover? Ik loop nu even naar de ijskast voor een ijskoude brewski. :beer: Ik lees het wel! :blush:

5 likes

Ik wilde al bijna reclameren! :joy:

Ik zou zeggen, fix een galafeest of een uitnodiging daartoe (gelukkig is het het tijd van het jaar, dat er vast wel een gala te vinden is) en zeg dat ze absoluut geen galajurk met een Apple watch kan combineren. Een kale pols is dan uiteraard ook not done, dus dan kan ze mooi die Ebel om! :wink:

Of als ze echt niet wil en dat geld brand uit jouw zak, gooi die 1900 pietermannen in jouw potje en koop die Glassbox! :crazy_face:

2 likes