Als zij het niet kan waarderen heeft het voor jou toch ook niet het gewenste effect. Als die apple watch erdoor in de kast komt en ze die ebel elke dag gaat rocken zou ik zeggen zeker doen. Maar als de ebel in de kast komt en ze loopt nog steeds met die apple watch terwijl jij weet dat er een mooie ebel van 1900 euronen ligt te verstoffen, mèh
Kijk, @Kleine_gup_in_grote_oceaan en @VriesKou , daarom hou ik van jullie, he! Jullie zetten me gewoon weer even met beide benen op de grond. Ik ga die Ebel gewoon lekker vergeten. Kan dit inderdaad beter aan iemand uitgeven die wél helemaal gek is van horloges… Hmm, wie ken ik die echt helemaal idolaat is van die dingen…?
Daar denkt zij kennelijk anders over. Dus mijn advies zou zijn, als je 'm koopt: Zoek een vriendin erbij die geen Apple Watch (die overigens best handig is … ) draagt. Je hebt er de leeftijd voor, voor een vriendin erbij.
Dat zeg ik …
Die heb ik ook inkomend! Mijn postmeneer is nog niet geweest en hem kennende staat er later vandaag ineens “bezorging dinsdag tussen 09:00 en 19:00”. Ik had ze namelijk gisteren al zullen krijgen …
Ik ken de situatie, die is bij mij hetzelfde vooralsnog. En ik moet bekennen dat ik het dan doe om mezelf te plezieren. Want mijn vrouw geeft er helemaal niets om.
In plaats daarvan kan je beter een groene sub39 kopen voor jezelf. Heb je toch nog iets gekocht voor iemand die er wel plezier van heeft.
Ik ken de situatie, die is bij mij hetzelfde vooralsnog. En ik moet bekennen dat ik het dan doe om mezelf te plezieren. Want mijn vrouw geeft er helemaal niets om.
In plaats daarvan kan je beter een groene sub39 kopen voor jezelf. Heb je toch nog iets gekocht voor iemand die er wel plezier van heeft.