Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Zo :point_down:

Als zij het niet kan waarderen heeft het voor jou toch ook niet het gewenste effect. Als die apple watch erdoor in de kast komt en ze die ebel elke dag gaat rocken zou ik zeggen zeker doen. Maar als de ebel in de kast komt en ze loopt nog steeds met die apple watch terwijl jij weet dat er een mooie ebel van 1900 euronen ligt te verstoffen, mèh

2 likes

De oven staat aan! Niet voor een Apple en een Egg, maar voor Brabantse Worstenbroodjes. :joy::joy:

2 likes

De summit kleurt nagenoeg perfect bij het oranje van de bezel, wel jammer want vind die andere band mooier :sweat_smile:

7 likes

Kijk, @Kleine_gup_in_grote_oceaan en @VriesKou , daarom hou ik van jullie, he! Jullie zetten me gewoon weer even met beide benen op de grond. Ik ga die Ebel gewoon lekker vergeten. Kan dit inderdaad beter aan iemand uitgeven die wél helemaal gek is van horloges… Hmm, wie ken ik die echt helemaal idolaat is van die dingen…? :thinking:
Me Me Me GIFs | Tenor
:crazy_face:

4 likes

Ook die staat

1 like

Thumbs Up Gif - IceGif

1 like

Daar denkt zij kennelijk anders over. Dus mijn advies zou zijn, als je 'm koopt: Zoek een vriendin erbij die geen Apple Watch (die overigens best handig is … :sunglasses:) draagt. Je hebt er de leeftijd voor, voor een vriendin erbij. :wink:

Dat zeg ik …

:arrow_down:

Die heb ik ook inkomend! Mijn postmeneer is nog niet geweest en hem kennende staat er later vandaag ineens “bezorging dinsdag tussen 09:00 en 19:00”. Ik had ze namelijk gisteren al zullen krijgen … :see_no_evil:

Staat goed trouwens!
Lekker zomers. :sunny:

2 likes

Maar dat begint niet met een “S” (heb nu 2x Seiko, 2x Squale en een Sinn) :crazy_face:

Past wel beter bij mijn duikervoorliefde, misschien moeten wij nog even een kamertje opzoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja en dan heb ik ze ook allemaal in het bruin en zwart, en een oranje summit voor de Matic meegepikt.

:joy: :ok_hand: beste advies

4 likes

Speciaal voor Hein zomaar even een paar plaatjes … :wink:
Dat bolle glas ook, lekker zeg!

Van harte!
Can’t go wrong met een 1521 … :champagne: :star_struck:

13 likes

Ik ken de situatie, die is bij mij hetzelfde vooralsnog. En ik moet bekennen dat ik het dan doe om mezelf te plezieren. Want mijn vrouw geeft er helemaal niets om.

In plaats daarvan kan je beter een groene sub39 kopen voor jezelf. Heb je toch nog iets gekocht voor iemand die er wel plezier van heeft. :grin:

2 likes

Ik ken de situatie, die is bij mij hetzelfde vooralsnog. En ik moet bekennen dat ik het dan doe om mezelf te plezieren. Want mijn vrouw geeft er helemaal niets om.

In plaats daarvan kan je beter een groene sub39 kopen voor jezelf. Heb je toch nog iets gekocht voor iemand die er wel plezier van heeft. :grin:

1 like

1 like

En dan lees ik de andere reacties en zeggen die bijna hetzelfde haha

2 likes

Gekke vraag misschien, maar waarom drie keer hetzelfde bericht hierboven … :sunglasses:

Je kunt de overbodige nu nog verwijderen. :wink:

Oh jee, het forum is stuk! Dit bericht stond er ook drie keer en het duurde een eeuwigheid voordat het geplaatst werd. Nou ja zeg. :thinking:

Ik ga ondertussen even wat anders doen.

:beers:

2 likes

Terwijl ik heel graag een dames (day)date of Tudor voor haar wilde kopen. Ook zij is meer van een Smartwatch, vanwege haar Strava account. :sweat_smile:

Edit: mijn vrouw dan, hè. Voordat iedereen denkt dat ik hem voor jouw vrouw wilde kopen. :joy:

2 likes

Haha gaat niet best geloof ik. Geen idee wat er aan de hand is

1 like

HF glitch!

Mijn bericht werd ook 2x gepost.

Hopelijk post ik niet 3 maal

Good morning kroeg! Ben een beetje laat vandaag :sweat_smile:

12 likes