Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Begint ergens op te lijken nog steeds blij met m’n mapje op advies van @Kleine_gup_in_grote_oceaan

10 likes

Wilde net zeggen, lekker mapje! :sweat_smile::joy:

4 likes

Jajaja, hij zit al in mn hoofd, en dan moet er eigenlijk ook een stalen band… :see_no_evil:

3 likes

tumblr_d6dd7eba6c8be14cc94605e112dc3d94_2ca7f634_400

Die is besteld … :sunglasses:
Dat was min of meer ook de reden waarom ik aan Matic nummer twee ben begonnen. Ben ontzettend benieuwd hoe het staat. Op de foto’s ziet 't er echt wel tof uit. Overigens ook op de 1521 COSC.

Ziet goed uit! :star_struck:

Ik heb zoiets van Ali voor mijn losse computerspulletjes, ook met zo’n netkousje erin en elastiekjes enzo. Lekkere collectie bandjes ook. Gebruik jij de Ali-bandjes ‘gewoon’ met de quick-release pennen die Ali erin gedaan heeft of wissel jij ook voor pennen die gevoelsmatig meer stevigheid geven?

3 likes

De vraag was niet aan min gesteld, maar als je ermee geholpen bent… Ik heb ze erin laten zitten en nog nooit problemen gehad.

3 likes

Niet per se want ik wissel ze wel. Was gewoon even nieuwsgierig. Ik schreef ook ‘gevoelsmatig’. Al die zooi komt uit China, waarschijnlijk ook mijn zogenaamd betere pennen. Die zijn alleen 1,8mm in doorsnee ipv. 1,5. Voelt wat steviger aan, ook de veer. That’s it, that’s all … :beers:

1 like

Ben benieuwd naar de band! We zullen zien.:

1 like

Nu wel, ik heb ze toen 1x vervangen in de 20mm banden maar vind die springbars van esprit echt véél te duur :wink: Ik voel wel een keer als ik ze erin doe of het mij niet te erg wiebelt, bij de laatste zendingen was dat niet het geval. Voor die seiko ga ik ze wel vervangen dus voor skinny-fatbars want daarvan weet ik zeker dat het anders veul te veul wiebelt :crazy_face:

3 likes

giphy

… te flauw, solly! :joy:

Zijn ze ook, maar in verhouding tot het horloge natuurlijk niet. :wink:
Moet er niet aan denken dat mijn horloge ineens op de grond ligt en deze extra uitgave brengt mij nu eenmaal meer vertrouwen. Maar zelfs de Squale ‘eigen’ pinnen zijn de dunne (weet ik nog van de Thalassa Summit band). Dus ach, puur een gevoelsdingetje.

2 likes

Gemoedsrust is ook wat waard

2 likes

Zo is het! :beers:

1 like

Ik ben er btw wel achter dat ik geen pvd mannetje ben…

Loop al geruime tijd te trutten met de zwarte 1521 dat ik er geen draagplezier meer uit haal.

Nog ff verzinnen en er verschijnt wellicht een mint 1521 pvd in het blauwe.

(:point_up: Is btw geen onderhandse verkoop tactiek. Hij gaat Nog niet)

5 likes

En hier is de postmeneer inmiddels ook langsgeweest, met drie nieuwe bandjes (de bovenste) voor de Matic… :partying_face:

Zometeen even sleutelen met de quick-release pennen en dan passen!

Nou ja, het past allemaal wel vermoed ik zomaar. Oh enne, ik bewaar dit fraais doorgaans ook in een Chinese verpakking. Zonder elastiekjes en (opberg)netjes, maar best wél overzichtelijk. Menu nummer 380 bij Golden Dragon ofzo. Hier zat de rijst in, kan ook Foe Yong Hai zijn geweest … :sunglasses:

… en geschikt voor de magnetron!

De bandjes niet, denk ik. Dat ga ik in ieder geval niet proberen. :joy:

9 likes

Die mag je wel voor mijn

In 36mm, graag. Als zij 'm dan niet draagt (en die kans is vrij groot, zoals hierboven al opgemerkt :grin:), dan doe ik dat wel! :blush:

2 likes

Hahahaha, ik zou dan wel een ladiesmodel kopen. :joy:

1 like

Dat ziet eruit als een fijn mapje! Welke is dit?

1 like

Waar blijven al die stalen banden van de 1521s en Matics! :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Zijn besteld! :wink:
Ondertussen gaan we gewoon vrolijk verder met Summits enzo …

… want elke Squale Matic verdient een Summit! :star_struck:
En zo is het gevoel weer helemaal als vanouds, behalve dat ik nu een datumvenster heb.

Oh ik heb trouwens per ongeluk een zwarte Tropic (zo een die jullie allemaal zo mooi vinden, met die rare randjes … :see_no_evil:) gekocht. Die mag voor een tientje (kostprijs) ex. verzenden weer weg. Daarnaast nu ook de gladde strps (zelfde als Ali) die ik vorige week van @Thijs9F82 kocht. Dat was even een lekker overbruggingsbandje. Die kwam zonder quick release pennen, die zitten er nu wel weer in (de 1,5mm versie). Beide 22mm. Interesse via PB. Ik maak later dit weekend even een echte advertentie. Want zo hoort het! Nu eerst eten. :sunglasses:

8 likes

Veel plezier met freubelen en eet smakelijk!

1 like

Lekker bezig. Ben bang dat je alvast moet voorbereiden op een advertentie voor je summits als je die stalen band heb. Daar gaat ie niet meer vanaf :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like