Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

spit-take-laughing

Die Summits zijn ook echt wel top hoor!
We gaan straks lekker wisselen … :sunglasses:

1 like

Ik moest even zoeken tussen m’n bestellingen, maar gevonden!

2 likes

Duurt lang…

1 like

Ik ook niet, maar komt omdat het er vaak uitziet alsof hij in een bak verf is gevallen en van plastic is :sweat_smile:

Bij de Seiko hebben ze dat iets anders gedaan, die is wél ‘gewoon’ geborsteld (op dezelfde plekken als een normale stalen en dan mat waar die hoogglans is) waardoor je toch een soort glinstering krijgt en wisselende afwerking.

Ah daar zat ik eigenlijk een beetje op te wachten :point_up_2: :stuck_out_tongue_winking_eye: daar dus @Patrick010

4 likes

Haha nieuwe telefoon :sweat_smile: gek#t allemaal

3 likes

:joy:

1 like

Ja lach maar, nooit moeten doen

1 like

Wacht…

:rofl:

1 like

Thnx! Wil ook iets om de bandjes georganiseerd te bewaren. Kan je er ook goed bracelets in bewaren? Twijfel over deze:
Klapmap tbv ± 48 horlogebanden - Excellentwebshop daar lijkt deze niet echt geschikt voor…

:fu:
Hoop dat het alsnog snel went anders moek terug :sweat_smile:

1 like

Ik vind de 1521 pvd in de meeste gevallen mooier omdat deze juist volledig mat is.

Glimmend pvd vind ik echt helemaal niks. Ook ceramische inlays die glimmen is niet mijn ding.

3 likes

Mee eens.

14 likes

Ik vind van wel! Wat jij, @VriesKou?

1 like

Wacht…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Gelukkig glimt ie nergens :sweat_smile: hij is geborsteld ipv alleen in een emmer Plasti Dip gevallen

2 likes

Ik heb er geen bracelets in zitten, die zitten op de horloges waar ze bij horen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha begin jij nu ook al?! Oppassen hè ook gij kent ze beuren :crazy_face:

2 likes

Krijg altijd prikkels in de onderbuik van glimmend pvd… :smile:

5 likes

:arrow_down:
Ik heb deze zwarte Tropic zojuist als retour aangemeld, die gaat dus terug naar Ali en niet hier in de verkoop.

@n_visser, heb jij de stalen ‘oyster’ band al gezien die @Sjaak heeft gekocht voor de 1521 PVD? Dat staat echt wel oké. Vind ik. Misschien is dat de druppel om hem toch te houden … :slight_smile:

3 likes

Gek genoeg doen de meeste stalen banden me niet veel meer.

Dat was in het begin vd hobby wel anders.

Ik heb de band gezien, niet verkeerd maar ik ben al een poos meer van de straps.

2 likes