Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Zou je denken hè? Volgens mij maakt Gupje ze soms zelf :see_no_evil:

3 likes

(Nog) geen Squale om, maar dat komt nog wel. Eerst een weekje vakantie :partying_face:
Lekker niksen en een beetje rustig aan doen

6 likes

1 van mijn dochters zei net: Jij bent echt raar. Dit heb ik nog nooit gezien, zelfs niet op TikTok. :rofl::rofl:

Ondertussen maak ik er even een wristshot mee!

8 likes

:joy:

2 likes

Nou, dan ben ik maar de trendsetter. :crazy_face::sweat_smile::rofl:

Ik vind de racing er uiteraard ook lekker op zitten. Is natuurlijk dezelfde als de oranje, maar dan zwart… Joh!? :rofl:

Ik laat hem er wel om zitten, want op de stalen band kan hij niet door derden worden bepoteld. Nou ja, wel bepoteld, maar niet worden gepast. Met m’n damespolsjes… :rofl:

3 likes

Tijd om Omega Only een beetje op te porren … :sunglasses:

Dat mag ik hopen!
Anders moeten we je uit de kroeg zetten.
:beers:

Lekker man! Vakantie, goh.

Ik ben niet jaloers … :see_no_evil:

… 't meiske heeft mensenkennis! :joy:

De foto is trouwens best geslaagd! Beetje flets licht, maar dat mag je denk ik wel verwachten van zo’n speleding. Leuk. Ga je nu ook dansfilmpjes maken? :dancer:

azge25e

2 likes

Dat proberen m’n dochters wel telkens voor elkaar te krijgen. Maar daar ben ik te verlegen voor. :rofl::rofl:

@TagEd zijn schuld…

Lekker maat!

Chill!..

3 likes

Ga niet snel vreemd in verschillende clubjes . Weleens een ander merk om, maar “kroeg” gaat me dan een stapje te ver.

:cry:

2 likes

1*768P8GiXlUyZ4MwYp_ghIg

@koen3103, ik dacht dat jouw fraaie SMP300 ook wel even gedeeld mag worden in Omega Only. Daar hebben ze ook behoefte aan mooie plaatjes … :sunglasses:

3 likes

Ah op die fiets. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat de Omega fans de nieuwere seamasters al een beetje zat zijn. Beetje 13 in een dozijn idee (net als de black bays en speedmasters :face_with_hand_over_mouth:)
Kan er ook wel naast zitten? :face_with_peeking_eye:
Zal zo even een avondwissel doen naar een Squale.

3 likes

Minion_excitedgroup

4 likes

Dan is wel de vraag: cosc, koen down of hfle. Brrrr keuzestress🫨

2 likes

Jazeker :partying_face: want

Danku :pray:

Dank en nee nog niet maar bij deze; staat genoteerd.

Speaking of which ik ben @Paul een PB verschuldigd dus die gaan we hierna maar eens schrijven

Nee hoor simpel; cosc.

Begin nu ook wel een beetje benieuwd te worden :sweat_smile: ook naar hoeveel er gemaakt zijn. Bij die MFO staat tenminste nog enige info (45 waarvan 20 verkocht) :man_shrugging:

6 likes

10 likes

Dank u :+1: hij is serieus tof!

5 likes

Eventjes overheen gelezen, maar nice!!
Ben heel benieuwd hoe ie in het echt op de foto’s is

3 likes

Hij staat ook op Chronofactum voor 1890 en sold out

3 likes

Gefeliciteerd met deze leuke aanwinst!

2 likes

Stomme vraag hoor, maar is er ergens een overzicht van alle Squalies? Al de limiteds? Vind het sowieso wel super leuk dat er zoveel worden uitgebracht hoor. Houdt het moraal hoog. :muscle: :beers:

4 likes

Oh en credits naar iemand hier op het forum! Weet de naam niet meer zo 123 uit mn hoofd

6 likes