Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ja, dat is ie zeker. Lume is :star_struck:, sandwichdial is :star_struck:, echt een heel gaaf horloge.

Maar je moet echt niet denken dat je deze ook wel even onder je overhemd naar kantoor aankan omdat je de tijd miste om een ander horloge te pakken.

5 likes

Thanks heel veel zin in :hugs: ‘lang’ geleden dat ik zo’n instant crush had en zonder nadenken op nu kopen heb gedrukt :sweat_smile:

Vind ik ook, deze lijkt om een aantal redenen voor mij gemaakt :drooling_face:

Thanks voor de tip @junior :kissing_heart:

6 likes

Doen!

3 likes

Hij is bij mij vertrokken. Toch echt iets te dik naast de 1521 en 2001. Ik zou wel even goed overwegen of je hem koopt :yum:

3 likes

Hé spelbreker! :sweat_smile:

Ik vind hem wel heul tof. :grin: Titanium, Grade 5, sandwich-dial, blauw, datum. Tsja, dik. Wat is dik he? :cowboy_hat_face:

4 likes

Ik denk dat hij zo weg is van Marktplaats als ik zie wat het met de kroeg doet

4 likes

Ik heb hem wel 1,5 jaar gehad en veel gedragen . Maar uiteindelijk is een ‘gewone’ 1521 voor mij de fijnste om te dragen en inmiddels een icoon. De 2001 vind ik zelf de mooiste Squale tot op heden :sunglasses:

5 likes

Neen Gup, is een Shark Diver :diving_mask:

6 likes

spit-take-laughing

Lekker man!
Ik ben (ook) heel erg benieuwd.

… zo rollen we hier, in ons café! :wink:

Doe anders nog even een leuk plaatje! Gewoon omdat het kan … :star_struck:

5 likes

Gaaf ding man! Had iemand al dibs gezegd? :wink:

3 likes

Wel een blauwe, dat staat zo mooi op de polamblup! :joy:

Excuse me for living! :joy::crazy_face:

Aaah, ik kende alleen de shark master en dan ook alleen van naam. Weer wat geleerd. :joy::joy:

5 likes

We gaan eens effkes de zwarte strap monteren! :grimacing:

8 likes

Jouw Chinees levert de Foe yong hai in mooie ladekistjes zeg, jeetje …

Minion_fart

Once you go black, … et cetera. Maar ik ga er stiekem vanuit dat je snel weer terugwisselt naar de stalen band. Ik maak hetzelfde mee met de Matic. Telkens als de rubberen band erop sleutel ben ik na een half uur uur weer om! Ook al draagt de rubberen band prima. #TeamSteelBracelet :sunglasses:

3 likes

Dit is van de A-c-tion Chinees, op de speciale afdeling voor dames! :rofl::rofl:
https://www.action.com/nl-nl/p/3207067/bamboe-make-up-organizer/

Edit: ninja move!

En netjes afgeplakt, alvorens de band er af te jassen.

7 likes

Het is ook gewoon niet bij te houden, he?!
Ben even een paar uurtjes weg en hoppa…
image
:sweat_smile:

Wat!? Haje’m gekocht, dan?!
Nice, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Klopt.

Zeker!

Ja, dat vind ik dus ook. Niks mis met zo’n Tudor. Maar die Squale kom je echt vrijwel zeker nooit zomaar ergens tegen. En ziet er, vind ik, minstens zo tof uit! :person_shrugging:

Of als je met je vakantieliefde gaat skinny-dippen en toch niet helemaal met naakte pols wil ook. :stuck_out_tongue_winking_eye: :man_swimming:

Mijn opbrengst van een middagje shoppen, trouwens. Ik ben weer blij én heb weer wat nieuws te posten, in het Vrijdag Plaatjestopic, morgen dus.:blush:

6 likes

BRUUUUUUCE!! :saxophone: :guitar: :notes:

2 likes

FTFY :sunglasses:
Hij heeft 'm weggedaan te gunste van de 2001 en de 1521. Zo schrijft hij iets verderop. :wink:

damn

Ah, de “make-up organizer” … cool! :star_struck:

3 likes

Ik dacht zelf meer aan handig.:crazy_face:

Sfeerplaatje!

Ik heb daar toevallig ook een wit licht lampje voor aan m’n telefoon gekocht. :rofl:

Werkt ook best handig. :joy:

5 likes

Kun je ondertussen ook nog een tiktok opnemen :crazy_face:

Ziet er goed uit

2 likes

Voor je dochter?
Leuk voor #TikTok:sunglasses:

2 likes