Lijkt wel een Paratrooper model!
Oooops
Maar goed om te horen
De blauwe was nog mooier te vinden dan de andere variant?
Snap ik, qua looks. Ik keek echter naar de opdruk, wat op een Parachute lijkt. En dan de naam Aeronautica.
Edit:
Hoe bedoel je?
Dit bedoelde ik haha. Vind hem toevallig ook mooier
Ja, de blauwe was eigenlijk nergens meer te koop. Ik kon hem destijds gelukkig nog nieuw kopen via de @MotoSkooly van Q-watches. Zij konden de laatste 2 bemachtigen. Daarna was er nog 1, maar die was ook heel snel weg. Nu is de blauwe al ruim een jaar nergens meer te koop, ook niet tweedehands.
Des te meer zou ik hem juist houden.
Dat dus! En ik moet zeggen dat ik dit “licht zwaargewicht” best heb gemist, op mijn pols.
Op de Nick Mankey weegt het net zoveel als een hol eitje.
Beter
Zo’n brushed stalen band weegt toch wel wat he?
Ja, dat maakt de 1521 MM ook best wel een bonk staal om te dragen. Dus die ga ik straks eens op de nieuwe, zwarte racing strap zetten.
Ben benieuwd. Denk dat het goed staat
Snap het wel hoor. Heb m’n seamaster ook weer eens op de originele rubberen band. Maakt hem een stuk lichter!
Is dat een Helson Sharkmaster?
Dat zoeken we later allemaal wel uit, deze is onderweg
Edit:
Én sold out, schijnbaar was het er (nog) maar eentje
Hahaha, let the waiting game begin en alvast gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!
Wel een heel gaaf model! Gave LE. Maar draagt dit model nou heel anders dan een 1521? Hij is wel dikker natuurlijk. Oké veel dikker. Maar Ti draagt wel weer heel licht natuurlijk.
Zou wel heel leuk zijn als dat horloge binnen de Squale kroeg komt? Kunnen we hem niet met z’n allen kopen?? Iedereen een paar tientjes in de pot. Dan hebben we een eigen fiffer.
@royke74 heeft hem! Ik heb hem omgehad en hij draagt vele malen lichter dan een 1521 op staal, ondanks de dikte!
En die is significant. Echt een torentje. Een overhemd is geen optie wanneer je ‘m draagt.
Dat klinkt positief. Ik had mezelf voorgenomen niks meer te kopen… maar zoiets is eigenlijk wel gaver dan een Tudor Pelagos.
@royke74, heb je nog wat foto’s? Met zijaanzicht, ook om de pols?
Echt een zomerknaller dus. Zwembroek-only.