Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Oké …“deze kan toch niet weg!” nee, echt niet.
Echt niet! :sunglasses:

Minion_Bed

Trusten. :sleeping:

3 likes

Trusten, mannen!

3 likes

Bieden vanaf 1900
Dus voor 2000 mag je hem ophalen :sunglasses:

3 likes

Zeker leuk!
En toch denk ik dat deze voor jou, gevoelsmatig, op het hakblok ligt. Just a hunch…
The Fortune Teller GIFs - Find & Share on GIPHY

2 likes

Nee kan inderdaad echt niet weg!

Gevoel heb ik ook :joy:

Ja nu is het wel genoeg hoor. Straks doe ik het nog…

2 likes

Goeiemorgen trouwens :coffee:
We beginnen de dag hier met een aflevering van Echte Meisjes in de Jungle :slight_smile:

9 likes

image

3 likes

Doe Dan :partying_face: dezelfde staat voor 2300 op ch24 met nog 2 andere Zonder medaille, die dan ook 200 euro waard schijnt te zijn…
Maar ik ga hem niet kopen., want te dik en heel eerlijk gezegd vind ik het totaal plaatje niet mooi genoeg voor 1900 of 2000 euro., dan zie ik liever de bronze 1521

3 likes

Goeie smorgens, by the way :shark::heavy_check_mark:

2 likes

Goedemorgen allen!

Wat een vertrouwen hebben jullie in mij zeg!

Toevallig had ik hem al klaarliggen om vandaag gewoon weer te dragen! :sunglasses:

Fijne donderdag! :coffee:

10 likes

Zelfde KG, Enne mooi hè zoon bol glaasje :blush:

1 like

Heul vet!! :grimacing:

Buongiorno! :coffee:
Fijne donderdag.

10 likes

Buongiorno a tutti!

11 likes

Om de vraagtekens over het houden of niet houden van mijn Thalassa weg te nemen, heb ik besloten dat ik hem houd!

Hij draagt te lekker en licht (want niet op staal) om weg te doen, terwijl er geen enkele reden voor is.

Mocht ik ooit een substantieel bedrag tekortkomen voor mijn Grail, waarvan ik überhaupt nog niet weet welke dat is, dan gaat hij vast wel de verkoop in.

Maar tot die tijd blijft hij!

Dus… Nog maar een sfeerplaatje!

10 likes

038608c072426db3f5b7c404b584a455-ezgif.com-optimize

3 likes

Heldere keuze @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Ik oefen intussen met heldere foto’s

12 likes

O.k., duidelijk. En ik zal ophouden met plagen! Voor nu, dan. :wink:

Ben zelf helemaal niet goed in maken van foto’s, hoor. Heel af en toe maak ik er, per ongeluk, eentje die wel aardig is. :sweat_smile: Maar wat me bij jouw foto meteen opvalt, zijn de stofjes op het saffier. :nerd_face: :camera: Sorry voor het gezeik. :smile:

Zo, het zonnetje begint te schijnen, hier. :sun_with_face: Vanmorgen naar de gym geweest. Maar mijn dochter heeft een studiedag en we gaan even shoppen, nu. Zeker ook even naar de platenzaak! :heart: :notes: :partying_face:

2 likes

Toch een :shark: vandaag

7 likes

Kwam net deze tegen.
Tof ding. Lekker prijsje ook … :star_struck:

Ben benieuwd naar het verhaal erbij. Dat kan ik zo snel niet vinden. Iemand die hier iets van heeft meegekregen? Bij Squale zelf weinig info, anders dan bovenstaande foto: Klik.

11 likes