Ja die is gaaf zeg!
Precies ja. Het horloge zou wel een beetje onder doen als ik heb bijvoorbeeld draag
Van geheime missies van de Italiaanse Navyās naar om de pols van een jochie uit Nederlandā¦
Wauw, fraai
Hey, donāt sell yourself short! Wie weet wat voor geweldige dingen je nog gaat doen in je leven!
Als je dat horloge gaaf vindt, lekker dragen!
Ben nog aan het studeren en ben niet echt van plan een spannend beroep uit te oefenen. Ten minste niet spannend in de zin van duiken, marine boten besturen etc. Met een speciale doelgroep werken is daarentegen elke dag een uitdaging op zān eigen manier
Poeh. Ik heb er een (non-palombari commissioned) gehad. Die mis ik nog regelmatig en onlangs vanwege matige communicatie met de verkoper op c24 een exemplaar laten lopen.
Deze doet me toch serieus twijfelen.
Iets in de zorg?
Super gaaf ding inderdaad! Echt jammer dat deze mij waarschijnlijk te groot isā¦
Speciaal onderwijs
Daarom heb ik ām uiteindelijk verkocht. Te dik. Kon gewoon echt met een overhemd aan naar werk.
Maar de l2l is bescheiden⦠Met het beste stuk van het jaar in het vooruitzicht, met een poloātje of shirtje aan op vakantie in de tropen⦠Lichtgewicht en koel vanwege het g5 titaniumā¦
Vond ām met alle respect wel echt gaver dan de standaard 1521. De blasted blue is mooi maar redt het daar niet bij.
Snap ik wel hoor. Het blauwe van de Palombari is net wat anders wat dieper blauw ouzo (lijkt ten minste zo op fotoās nooit in het echt gezien)
Ja, en de sandwich dial is mooi, en de lume is echt ā¦
S*%t, whatās happening here?
Stoppen hoor! Je laat mij nu zelfs twijfelen
Ook door:
Iemand moet em snel van Marktplaats halen. Hoef ik er niet meer over na te denken.
Als jij ām nou koopt, roep ik dibs.
Ook niet verkeerdš
Bij mij MOET er eerst 1 uit voordat ik een ander erbij haal. Anders loopt het de spuigaten uit vind ikzelf
Heb 'm wel eens in mān handen gehad. Is idd echt wel een eye-catcher!
Maar hey, mijn blue blasted is een van de weinige horloges, die ik ooit heb gehad, waarmee ik al meerdere keren ben aangesproken. Alle keren leuke gesprekken gehad.
Een van mijn dochters zit op
en heeft het heel fijn op school. Mensen die werken in speciaal onderwijs zijn helden!
Heel mooi om te horen
Daar doe je het natuurlijk voor
Avondwissel en wat een verschil qua gewicht ten opzichte van de 1521 MM op staal.
Zeg nou zelf, deze kan toch niet weg!?
Nee, kan niet weg want te mooi. Dus dat wordt uitbreiden dan⦠met groen of zo.