Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Zou zo mijn collectie kunnen zijn! Prachtig! Die MM heb ik al, die HFLE vind ik schitterend, alleen al vanwege de kleur. Voor de Matic (ook mooi hoor) zou ik iets anders kiezen: misschien een super die iets chiquer is voor gelegenheden. Daarvoor gebruik ik nu mijn Rado.

Foto is van gisteren, toen bleek dat je uitstekend spaghetti kunt maken met de Squale om…:yum:

10 likes

controlling-laugh-laughing

… dan smaakt het extra goed! :sunglasses:

3 likes

Wij zijn de beroerdste niet hoor, dus je bent welkom en het is slechts een half uur rijden ofzo. Misschien 10 minuten langer. :joy:

gezien, hoef ik hem niet te verkopen. Dus hij zou er niet uit hoeven vanwege re-organisatorische redenen.

De Matic moet eigenlijk blijven. Of in ieder geval EEN Matic. Ruilen met de groene zou ik in een oogwenk hebben gedaan. Maar ja, dan is er geen ruimte meer voor een groene Sub39. :joy:

Maandag nog Spaghetti Neri al Cartoccio gegeten, Erg lekker!

3 likes

FTFY :beers:

Minion_FastBike

… ik hou wel van lekker doorrijden. :innocent:

2 likes

:joy: :joy:

1 like

Aan de andere kant… kill your darlings :smirk: het zijn moderne horloges dus als je er een verkoopt en je krijgt spijt kan je hem vast wel weer terugvinden. Als je dan sneller ruimte hebt om weer iets anders te proberen zou ik het persoonlijk lekker doen.

Gezellig @junior, lijkt me leuk :ok_hand:t2:

3 likes

Niet de blauwe DW Thalassa! Dat is natuurlijk wat deze en de zwarte Thalassa moeilijker te vinden maakt. Nou ja, er staat al 100 jaar een zwarte op eBay! :rofl:

Maar de blauwe is steevast nergens te vinden.

Die ruimte is er nu ook wel hoor. :sweat_smile:

3 likes

:arrow_down:

Zoals die Kleine zegt is de Thalassa niet makkelijk terug te kopen. Ze komen wel eens voorbij voor ‘normale’ prijzen (ook de blauwe wel) maar dan moet je sneller dan je schaduw toeslaan.

Zoiets …

B87DBAF2568DF4DA4E45AFB8BAF26A9D13ED78A6

:wink:

Die groene Seiko is op iedere straathoek te koop. Dus die kan wel weg. Nu al? Tuurlijk want Squale rulez … :joy: nou ja, nog even een weekje wachten want @TagEd wil 'm nog even vasthouden. :wink:

3 likes

Ik wilde niet impliceren dat je niet financieel gezegend bent ofzo hoor :crazy_face:

Ik bedoelde dat je hem uiteindelijk met wat geduld en goed zoeken vast wel weer terug kan vinden. Niet dat je ze op iedere straathoek terugvind natuurlijk.

4 likes

Is een groot woord, maat! :rofl::rofl:

4 likes

Super gave en zeldzame Palombari gespot op die ene Nederlandse 2e hands site. 1 v/d eerste 80 die naar de Palombari groep ging:

Bijzonder exemplaar hoor. Kan me haast niet voorstellen dat de eigenaar geen weet heeft van
DE kroeg.

7 likes

Schuif maar gezellig een keer aan, hoor! Ruimte zat nog, aan de bar en drank genoeg!
Pin page

Gollum GIFs | Tenor

Scrooge Mcduck Money GIF by University of Alaska Fairbanks - Find & Share  on GIPHY

Doe even 'n linkje! Mag toch gewoon? En/of in ieder geval een foto van de voorkant, ook. thx

5 likes

Die had ik ook gezien dat is inderdaad een zeldzame klok
Zo een moet je op zn kop dragen dan kan je het limited edition nummer zien

4 likes

Oh ja, die! Gaaf ding! Wel vrij dik, hoor!

2 likes

Wist niet of dit gewaardeerd werd

Maar zo’n master is inderdaad niet voor iemand met een kleine pols.

6 likes

In feiten zijn we dat hier allemaal toch… ik bedoel, als je genoeg geld over hebt om uit te geven aan een horloge dat meer kost dan je standaard Quartz horloge van €100,- vind ik dat je dat als een financieel gezegd mag betitelen :crazy_face: goed dat was m’n filosofisch betoog weer voor vandaag

4 likes

Door mij wel. En volgens mij niet verboden ofzo. Voor zover ik hier nu even kan bedenken, in ieder geval…

2 likes

Weet ik dat ook weer :slight_smile:

1 like

Dit is wel tof hoor, helemaal vanwege die medaille die erbij zit en het feit dat hij is uitgeleverd aan een ekte ekte.

2 likes