Ik vind die MKII bracelet ook niet zo mooi eigenlijk (met female endlinks), zou comfortabeler moeten zijn maar zie er het nut niet echt van in op een 40mm duiker, heb er zelf nooit last van gehad iig en vind het niet mooi
Gelukkig heb ik beide kinderen koortsig thuis dus werken we aan de keukentafel voor zover dat gaat
Heb ik nog nooit naar gekeken eigenlijk, maar zie dat de bracelet aan mijn MM ook female endlinks heeft! Ik moet zeggen dat het in dit geval wel lekker is, want precies daar is er flexibiliteit nodig om een buiging naar buiten te kunnen maken. De lugs vallen namelijk niet volledig over mijn pols (wat ook niet hoort, anders is het horloge te groot, denk ik) en met male endlinks zou dat alleen maar worden verlengd, zonder dat er beweging in zou zitten.
Maar dat ziet ie er in het écht ook uit hoor die oude 1545 (tropical/gilt) die ik had was súper mooi geborsteld (mooier dan de 1545 gmt)
Maar daar ziet het er ook natuurlijk uit, dan is het dikke prima natuurlijk als het het comfort ten goede komt én het ziet er goed uit, be my guest!
Ik vind het op de 1545 niet mooi omdat die endlink er dan zo hol/blikkerig uitziet. Een sub heeft het ook niet.
Neeeuh helemaal niet want ik vind het een super leuk/mooi model, ik ga er ook zeker wel weer een kopen. Vind de rootbeer bijv. super tof en ‘gewoon’ een zwarte ook. Ik vind ze alleen een beetje duur in verhouding tot een (gebruikte) 1521 bijv.
Ik hou gewoon niet zo van die ‘platte’ kleuren (of noem je dat pastel ofzo?)
Maar het klopt, de Matic is niet meer om geweest! Alhoewel ik wel nog veel aan hem denk en hem toch ook wel weer om wil doen. Misschien dat ik dan meteen ben afgekickt, aangezien hij toch groter draagt dan de 1521 MM.
Hebben we iets gemist? Of zitten we per ongeluk mee te lezen in een soort van appgesprek tussen drie kerels die gezellig een borreltje gaan doen en dat héél graag met iedereen die er niet bij is willen delen … veel plezier alvast mannen!
Die lijkt me aan vervanging toe!
Jippie, de Baby Master … ûh Baby Matic met de nieuwe stalen band!
Ziet er tof uit Roy.
Heb je alweer iets nieuws in gedachten? Ik snap het wel trouwens. Ik heb het zelf ook zo vaak. Het plezier van nieuwe horloges zoeken, vergelijken, passen én alle pret voorafgaand aan het werkelijke hebben is toch gewoon ook ontzettend leuk!
Ik kom als het mooi weer is echt wel een keertje die kant op! Lijkt me gezellig. Was jullie een beetje uit de tent aan het lokken enne, binnen 5 minuten twee voorspelbare reacties …
Ik schreef al eerder eens, gewoon doen als het financieel een beetje uitkomt. Lukt dat niet zou ik - en ook dat heb ik al eerder voorspeld - de Matic wegdoen aan ‘je eerste dibs-kandidaat’. Ben even kwijt wie er op zit te azen.