Nee veel te shiny. Heb een Breitling gehad met volledig gepolijste band en ik werd er gek van.
Kan ik me wat bij voorstellen. Dat is ook de voornaamste reden dat ik voor mijn Matic geen Bracelet heb besteld en als komende NA een brushed case heb gekozen.
Lekkerrrr! Beide, natuurlijk!
Krijg er Cuba Vibes van
Lekker hoor, prachtig exemplaar
Jawel hoor, al een tijd terug. En vandaag weer in bezit dankzij de vakkundige expertise en geduld
van @royke74 .
Ff wat plaatjes dan maar, dan weet je wat jouw kant opkomt @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Mijn likes zijn op, dus bij deze:
Hij is prachtig, man!
Weet je ook eens hoe ik me soms voel!
Sinds ik weer full time werk, gaan ze niet zo hard.
Ik krijg hier wel een beetje de “die wil ik ook” kriebels van!
De stalen band staat ook deze ‘Von Büren’ helemaal prima, net zoals bij mijn Matic. Je vraagt je af waarom Squale er niet veel eerder mee gekomen is, maar wél met leer (op een duikhorloge … ).
Laat de zon maar doorkomen!
Lekker hoor, zo’n frisse blauwe knaller.
Laat het smaken!
Leuke koffie/Squale-foto, past helemaal in het ochtendritueel van veel kroegbezoekers.
Dat is toch ‘gewoon’ die master titanium?
Edit: wat heb ik gewonnen?!
… door voor de koelkast!
Ja, dat dacht ik dus ook.
Ja, weet ik niet precies. Moet je even de Insta van Squale checken!
Oh, ik hoor net dat @junior, geheel onbaatzuchtig, een
ter beschikking stelt. Dat is dan toch wel weer tof! Ja, zo gaan we hier in de kroeg met elkaar om, he!
Ja, ik denk dus dat Andrea Maggi stiekem wel 'ns even checkt wat er zoal gebeurt, in de Squale kroeg! Slim, natuurlijk! Dan pik je dat soort signalen op en die kun je dan mooi in praktijk brengen, zoals met die stalen band, waar wij al een tijdje om riepen.
Maar, on a (more) serious note: zou niet eens zo’n gek idee zijn, voor Squale, om te doen. We hebben hier een behoorlijk enthousiaste, actieve, betrokken en relatief grote Squale-aanhang. Kun je als horlogemerk je voordeel mee doen!
Ik heb wel eens een weekje met de goede man zitten mailen enne ik ben niet heel erg onder de indruk van zijn communicatieve vaardigheden richting klanten. Misschien ook vanwege de taalbarrière. Het klantcontact kan hij denk ik beter aan een ander over laten. Evengoed vond ik het wel leuk!
Overigens heb ik ze via het algemene mailadres ook al eens gevraagd of die 60 Years Squale-polo ergens te koop is, die vind ik leuk! Nog steeds …
Maar helaas, geen kleding of andere marketingprullaria.
Bij andere horlogemerken die ik droeg kocht ik altijd van alles en nog wat. Van standaardjes, via petjes, wintermutsen naar doodsjes, bandentooltjes en zakmesjes. Je hebt er helemaal niks aan maar het laat wel zien dat je een fan bent … ik heb nog wat spullenboel liggen van Sinn, Marathon en Omega. Maar ja, ik heb nu een Squale om de pols.
Toeval wil dat ik binnenkort een nieuwe koel-vriescombi geleverd krijg. Echt. Als @Vrieskou even zijn adres via PB stuurt zorg ik dat de oude zijn kant opkomt. Oh enne, die werkt nog hoor. Ik geef natuurlijk geen rotzooi weg …
Er staat applied indices… Maar het is toch een sandwich dial met cut-out indices?
Ow jaaaa,
Goedemorgen Squalisti!
Volgens mij is er ook nog een ringetje applied op de bovenste dial, dat is geborsteld net als de wijzers en case
Scherp KGIGO!
Edit.
De waarheid ligt in het midden.