Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Dit krijg je er nou van als je de boel vastplakt met Loctite ipv echte lijm… :rofl:

Donderdagochtend grapje :joy:

9 likes

Het was even geleden maar ik heb nummer 86 weer om de pols…

15 likes

Echt blij met deze Squale! Had ik eerder moeten doen. :sweat_smile:

17 likes

Neeeeeee, ga weg met groen, ik kan het niet meer aan!

Ik heb mijn horizon verlegd naar bruin! :rofl:

8 likes

Ja, dat hebben we je hier al die tijd duidelijk geprobeerd te maken! Maar ben blij dat de boodschap uiteindelijk is overgekomen! Geniet van die mooie GROENE (zie je dit @Kleine_gup_in_grote_oceaan :smiling_imp: :stuck_out_tongue_winking_eye:) Squale! :grin:

4 likes

:fu:t4: :rofl:

3 likes

Zet z’n Hyundai, of Kia gewoon in de sportstand!

3 likes

Mooi bruin is niet lelijk:

9 likes

Ik denk nieuw model Hyundai!

Die heb ik ook. Al staat hij al sinds november bij de dealer met een kapot multimedia systeem en slechts 500km op de teller.

21 februari is hij klaar, want een dag daarvoor krijgen ze pas een nieuw multimedia systeem binnen.

Dat zeg ik ook elke dag opnieuw, als ik in de spiegel kijk! :joy:

4 likes

Dat meen je… Zie weinig problemen in de werkplaats hier, maar zo zie je maar: Alles kan stuk. (Werk voor Hyundai).

3 likes

Ik raakte de volumeknop aan en het hele systeem sloeg uit. Moest via de dealer weer worden aangejaagd. Ik kreeg de mededeling om niet meer aan de volumeknop te zitten, anders zou het instrumentenpaneel weer uit slaan.

Het paneel staat bij Hyundai in backorder met levertijd onbekend. Toen ik dreigde dat ik hem niet meer hoefde, gingen ze pas vaart maken.

Het vervelende is dat ook sommige functies in het beeld van de cockpit dan ook niet meer werken.

3 likes

Vervelend. Maar goed, wordt vast opgelost. En als het klokje het niet meer doet: Meer reden om naar die mooie dingen om je pols te kijken! :wink:

3 likes

Ik heb inmiddels ook mijn horizon verlegd naar 37 to 39mm. :sunglasses:

3 likes

16 likes

Toch maar is een x zoon ding oppikken als die in het blauw staat…

2 likes

Ik zou ook wel iets groens willen…

Squale Sub-39 Green 300m Divers Mens Watch SUB-39GMGR.BR22

Hands-On Debut: TAG Heuer Carrera Chronograph “Dato” In Teal Green |  WatchTime - USA's No.1 Watch Magazine

11 likes

Ik heb volgens mij nog nooit een chrono gezien met maar 1 subdial :sweat_smile: lekker rustig wel :laughing: en ik denk ook nog nooit een datum op 9u :thinking: funky ding wel, vind alleen de kleur niet mooi :joy:

2 likes

Is geïnspireerd door de Carrera Dato, uit de '60s. Maar (deze nieuwe) dan natuurlijk met alle moderne gebruikersgemak, zoals 100m WR, in-house automatisch uurwerk met 80 PR en bol saffier. Heb 'm irl gezien. Kleur is geweldig, vond ik, in ieder geval. :sunglasses:

2 likes

Hyundai I20. Sportstand living the life, of zoiets… haha

4 likes

Dan zonder twijfel die onderste!

Sorry maar die Squale is echt geen match in dit geval.

2 likes