Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

7 likes

Beter, een mooie leren band zou helemaal top zijn. Eventueel aansluitend a la Ebel

3 likes

@koen3103 toch niet geworden de UX?

2 likes

Nee echt jammer. Hoewel ik hem wel (net) kan hebben, staat het te lomp bij mij vind ik.
Verder echt een geweldig horloge🥲

2 likes

Inderdaad jammer. Ik stuurde je zojuist een PB met vraag of 't nachtje slapen nog iets heeft opgeleverd. Ja dus, geen match … :sunglasses:

2 likes

Evening :sunglasses:

12 likes

Ah joh, jammer! Ben eigenlijk wel benieuwd. Doe even 'n plaatje! Kan wel, hier in de Squale kroeg! Heeft toch niemand door! :wink:
I Wont Tell GIFs | Tenor

3 likes

20 likes

20 likes

:scream: :partying_face: :joy:

6 likes

En jullie gezelligheid heeft er zeker aan bijgedragen. :grin: En dan te bedenken dat ik nog bijna een Oris had gekocht. :sweat_smile: Verschoning, maar het moest me van het hart. :pray:

4 likes

@royke74 @MotoSkooly Wat is dit voor GTG waar de kroeg niet voor is uitgenodigd :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Priest GIFs | Tenor

Gelukkig ben je op tijd tot inkeer gekomen. :pray: :wink:

4 likes

Dit was een aardige spontaan treffen bij een vd Valk om lekker over horloges te babbelen en meer… Heb nog wel 1 ander HF lid voorbij zien komen, verder was de opkomst bescheiden :laughing:

6 likes

Ik proef iets leuks voor 2025… die stalen banden moeten ergens gepromoot worden :wink:

8 likes

Paar dagen gemist door de NA maar hij zit weer heerlijk vertrouwd :blue_heart:

13 likes

Kon het niet laten kgigo :wink:

4 likes

Buongiorno a tutti! :coffee:

Enne, goed nieuws: het is bijna weekend!
Rachel Dale on LinkedIn: Anyone else feelin' this today? Happy almost- weekend!!!

14 likes

Goedemorgen kroeg! Inderdaad nog 1 dagje en dan weekend :partying_face::tada::birthday:
Maak er een mooie vrijdag van!
Vandaag weer een 1521 op rubber en moet zeggen dat het, na lange tijd, echt heerlijk zit

13 likes

Gelukkig maar! Begon mijn glimmende broertje op staal al een beetje te missen :crazy_face:

2 likes