Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ja, prijs van de Carrera is ook 4x zo hoog als die van de Squale.
Zou voor mij trouwens wel een heel mooie two-piece collectie zijn! In één keer helemaal klaar en andere hobby zoeken, voor mij. :blush:
the end GIF by Paula Morales - Find & Share on GIPHY

5 likes

Goedenavond Skûwàlisti! :beers:

10 likes

Eens! Maar ik ben geen fan van dat rubber op dat model van Mido

11 likes

7 likes

Beter, een mooie leren band zou helemaal top zijn. Eventueel aansluitend a la Ebel

3 likes

@koen3103 toch niet geworden de UX?

2 likes

Nee echt jammer. Hoewel ik hem wel (net) kan hebben, staat het te lomp bij mij vind ik.
Verder echt een geweldig horloge🥲

2 likes

Inderdaad jammer. Ik stuurde je zojuist een PB met vraag of 't nachtje slapen nog iets heeft opgeleverd. Ja dus, geen match … :sunglasses:

2 likes

Evening :sunglasses:

12 likes

Ah joh, jammer! Ben eigenlijk wel benieuwd. Doe even 'n plaatje! Kan wel, hier in de Squale kroeg! Heeft toch niemand door! :wink:
I Wont Tell GIFs | Tenor

3 likes

20 likes

20 likes

:scream: :partying_face: :joy:

6 likes

En jullie gezelligheid heeft er zeker aan bijgedragen. :grin: En dan te bedenken dat ik nog bijna een Oris had gekocht. :sweat_smile: Verschoning, maar het moest me van het hart. :pray:

4 likes

@royke74 @MotoSkooly Wat is dit voor GTG waar de kroeg niet voor is uitgenodigd :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Priest GIFs | Tenor

Gelukkig ben je op tijd tot inkeer gekomen. :pray: :wink:

4 likes

Dit was een aardige spontaan treffen bij een vd Valk om lekker over horloges te babbelen en meer… Heb nog wel 1 ander HF lid voorbij zien komen, verder was de opkomst bescheiden :laughing:

6 likes

Ik proef iets leuks voor 2025… die stalen banden moeten ergens gepromoot worden :wink:

8 likes

Paar dagen gemist door de NA maar hij zit weer heerlijk vertrouwd :blue_heart:

13 likes

Kon het niet laten kgigo :wink:

4 likes