Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Buongiorno a tutti! :coffee:

Enne, goed nieuws: het is bijna weekend!
Rachel Dale on LinkedIn: Anyone else feelin' this today? Happy almost- weekend!!!

14 likes

Goedemorgen kroeg! Inderdaad nog 1 dagje en dan weekend :partying_face::tada::birthday:
Maak er een mooie vrijdag van!
Vandaag weer een 1521 op rubber en moet zeggen dat het, na lange tijd, echt heerlijk zit

13 likes

Gelukkig maar! Begon mijn glimmende broertje op staal al een beetje te missen :crazy_face:

2 likes

Die is gaaf zeg :grinning:

2 likes

Goedemorgen Squalisti!

:joy::joy:

Vet man! Ik zoek nog sponsoren. :joy::joy:

Nog een paar uurtjes! :partying_face::partying_face:

Plaatje!!

13 likes

Zo is het …
Gooi de tap maar open!

giphy

Fijn weekend alvast mannen. :beers:

10 likes

Hier ook

Net opgekalefaterd en dan zo de auto weer in. Lekker met vrouwlief naar een gezamenlijke vriendin en dan met z’n 3en een hapje eten en fijne avond maken.
:clinking_glasses:

4 likes

Geniet ervan! :slight_smile:

2 likes

Veel plezier alvast¡

3 likes

Dank jullie, mannen!

3 likes

Hoi

2 likes

:thinking:

Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling @Robert.V.

Maak anders, net als @HeinW en ieder ander, even een advertentie aan in het verkoophoekje. Nu zou het gevoel kunnen ontstaan dat je een beetje aan het voordringen bent. Het is ook gewoon niet toegestaan om op deze plek je horloge zelf aan te bieden.

Overigens de 1521 Classic de @HeinW te koop heeft staan is mijn ex. Die heb ik indertijd nieuw gekocht bij Q. Tof ding!

5 likes

Das waar :grinning:

2 likes

Geniet ervan!

1 like

Zeker tof ding, maar nu ik de bronzen heb draag ik deze nooit meer.
Tis eigenlijk jammer dat je bij een up de prijs niet kan verhogen haha, maar voor m’n onderhandeling wel lekker @Robert.V :wink:

4 likes

Tuurlijk kun je de prijs verhogen, zolang het niet niet hoger word dan wat je betaald heb :wink:

2 likes

Oh ja, maar denk dat het lastig werkt bij geïnteresseerden😉 haha

3 likes

Even een zomaar plaatje (geklooi met kunstlicht en een glazen tafelblad) omdat het kan … :camera_flash: :beers:

18 likes

Succes mannen :sweat_smile:

8 likes

Dit is een van de twee …

… enne, als ik nog ergens 500 euro had liggen zou ik gelijk een bod doen! :sunglasses:
Blijft de enige echte 1521, de gepolijste zwarte Classic.

11 likes