Tennis je? Want als je dan met je gezicht op het grevel terechtkomt, dan heb je toch ook niet meteen rimpels? Wel steenslag in your face!
Maar rimpels komen geleidelijk, steenslag schade daarentegen… Zo is de auto nieuw en het volgende moment heb je steenslag schade.
Dat is alleen maar mooi! Veel leden vinden het mooi om een verhaal te hebben, bij hun horloge en de krassen en butsen erop.
3 likes
Nog nooit gedaan.
Kleine_gup_in_grote_oceaan:
Dat is alleen maar mooi! Veel leden vinden het mooi om een verhaal te hebben, bij hun horloge en de krassen en butsen erop.
Nou precies. Nu ga ik hem ook niet met opzet langs een muur halen ofzo en ik ben er ook nog erg voorzichtig mee. Als het gebeurt, gebeurt het… Natuurlijk zit er wel onderscheid tussen een klein krasje/schrammetje en een deuk waardoor de kast ineens anders lijkt
2 likes
TagEd
18 februari 2025 om 13:20
2401
koen3103:
minuscuul krasje
Goed dat je er o.k. mee bent. Probeer ik ook altijd. Valt niet altijd mee. Maar het zijn gewoon dingen die erbij horen.
Kijk, ik heb het niet over enorme butsen of krassen. Dat vindt iedereen köt.
Alfredo83:
Spring is in the air!
Mwah… zonnetje is wel lekker. Temperatuur mag nog wel een graadje of 20 bij, van mij.
3 likes
Je zit er anders wel tropisch bij, Ed!
3 likes
Niet wat je zoekt, maar komend weekend wordt het 17 graden in het zuiden van NL.
FTFY
3 likes
junior
18 februari 2025 om 13:42
2406
5 likes
TagEd
18 februari 2025 om 13:50
2407
junior:
#WinterVolLiefde
Maar goed, weer even over horloges, dan. Zit te broeden/piekeren over een scenario.
3 likes
junior
18 februari 2025 om 13:53
2408
Kom maar op!
Gooi het in onze Squalisti praatgroep, samen komen we er wel uit …
2 likes
Ssss, weet je… Het is heel simpel. De bal gaat er wel in of gaat er niet in.
3 likes
TagEd
18 februari 2025 om 13:55
2410
O.k., o.k., dit is iets dat eigenlijk heel recent is opgekomen.
Maar, wat nou als ik er een aantal horloges uitdoe en zo weer wat fondsen beschikbaar maak voor iets anders leuks… op horlogegebied, uiteraard.
4 likes
junior
18 februari 2025 om 13:55
2411
Ssss, weet je… Het is heel simpel. De bal gaat er wel in of gaat er niet in.
Zo is het.
“Als de bal over de doellijn gaat is het een doelpunt, blijft 'ie ervoor … niet!”
TagEd:
iets anders leuks
Wat heb je in gedachten?
PS Ik ga nog even wat doen. Ik lees 't vanavond wel. Toedels.
3 likes
TagEd
18 februari 2025 om 13:57
2413
Nou, misschien een Carrera CV211* auto/chrono, uit de '00s. Leuk en tenminste nog een beetje betaalbaar.
3 likes
Ik ben er uit hoor, de mm200 gaat er weer uit en de opbrengst gaat weer terug in het potje, waar het vandaan kwam. Ik moet alleen nog een verkoop advertentie maken, ergens vandaag of morgen.
Wat komt er voor terug? Hoogstwaarschijnlijk weer een Squale, maar ik weet nog niet welke.
2 van hetzelfde model is uiteraard 1 teveel, dus wordt het een ander model dan ik al heb. Of het wordt toch wel een zelfde model, maar dat moet dan wel behoorlijk afwijken van het model dat ik reeds heb. Ach, what the heck, ik zeg het gewoon, ik wil er misschien nog een 1521 bij.
10 likes
Succes met deze actie! Ben benieuwd😏.
2 likes
junior
18 februari 2025 om 16:25
2416
Zo, dat was nog best een druk (mid)dagje!
Tof! Ik ben heel benieuwd welke je concreet op het netvlies hebt. Blijf je behalve de HFLE ook nog wel een beetje bij Squale hangen?
what the heck, ik zeg het gewoon, ik wil er misschien nog een 1521 bij.
Ik heb “misschien” alvast voor je doorgestreept!
Heb je er al eentje op 't oog?
Proost mannen …
6 likes
Kom ik thuis aan, tref ik dit aan…
Mijn vrouw vond het tijd voor iets nieuws.
Niet zeggen @TagEd , we willen morgen pas alles horen.
De Bund van Chronofactum is wel in beeld, in ieder geval.
3 likes
Aha heb je weer iets te doen
En
Lees ik dit nou goed?
Whats the problem?
2 likes