Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Je zit er anders wel tropisch bij, Ed!

3 likes

I wish! :grin:

2 likes

Niet wat je zoekt, maar komend weekend wordt het 17 graden in het zuiden van NL.

FTFY :rofl:

3 likes

Sehr schön.

2 likes

Van mij mag het! Binnenshuis ook trouwens … :see_no_evil: :joy: er stonden vanmorgen ijsberen voor de deur. Of ik nog een plekje vrij heb? #WinterVolLiefde :snowflake:

f8d43af40eec83c4f59387ea61b4780b

5 likes

Monique uit Winter Vol Liefde (62): 'Ik krijg tientallen berichten van  meiden die mij júíst een hele leuke schoonmoeder vinden' | Vrouw |  Telegraaf.nl

Maar goed, weer even over horloges, dan. Zit te broeden/piekeren over een scenario. :thinking:

3 likes

Kom maar op!
Gooi het in onze Squalisti praatgroep, samen komen we er wel uit … :innocent:

52a2edcf-93a9-410e-884b-ff0689f46ed8_530x320

2 likes

Ssss, weet je… Het is heel simpel. De bal gaat er wel in of gaat er niet in. :joy:

3 likes

O.k., o.k., dit is iets dat eigenlijk heel recent is opgekomen.

Maar, wat nou als ik er een aantal horloges uitdoe en zo weer wat fondsen beschikbaar maak voor iets anders leuks… op horlogegebied, uiteraard.

4 likes

Zo is het.
“Als de bal over de doellijn gaat is het een doelpunt, blijft 'ie ervoor … niet!” :sunglasses:

Wat heb je in gedachten?

PS Ik ga nog even wat doen. Ik lees 't vanavond wel. Toedels. :beers:

3 likes

Doen! Yolo

4 likes

Nou, misschien een Carrera CV211* auto/chrono, uit de '00s. Leuk en tenminste nog een beetje betaalbaar.

3 likes

Ik ben er uit hoor, de mm200 gaat er weer uit en de opbrengst gaat weer terug in het potje, waar het vandaan kwam. Ik moet alleen nog een verkoop advertentie maken, ergens vandaag of morgen.

Wat komt er voor terug? Hoogstwaarschijnlijk weer een Squale, maar ik weet nog niet welke.

2 van hetzelfde model is uiteraard 1 teveel, dus wordt het een ander model dan ik al heb. Of het wordt toch wel een zelfde model, maar dat moet dan wel behoorlijk afwijken van het model dat ik reeds heb. Ach, what the heck, ik zeg het gewoon, ik wil er misschien nog een 1521 bij. :joy:

10 likes

Succes met deze actie! Ben benieuwd😏.

2 likes

Zo, dat was nog best een druk (mid)dagje!

Tof! Ik ben heel benieuwd welke je concreet op het netvlies hebt. Blijf je behalve de HFLE ook nog wel een beetje bij Squale hangen?

giphy

:joy:

Ik heb “misschien” alvast voor je doorgestreept! :sunglasses:
Heb je er al eentje op 't oog?

Proost mannen …

beer-drunk

:beers:

6 likes

Kom ik thuis aan, tref ik dit aan…

Mijn vrouw vond het tijd voor iets nieuws.

Niet zeggen @TagEd, we willen morgen pas alles horen. :joy::joy:

De Bund van Chronofactum is wel in beeld, in ieder geval. :sweat_smile:

3 likes

Aha heb je weer iets te doen :crazy_face:
En

Lees ik dit nou goed?
Whats the problem?

2 likes

giphy-2

spit-take-laughing

Wees blij dat het om het behang gaat en niet om een nieuwe man! :joy:

giphy

3 likes

Ja, zucht… :joy:

Ik mag hopen van wel, maar die vraag kan alleen jij beantwoorden. :nerd_face:

Uhm, niks eigenlijk… Alleen een soort van Been there, done that, It’s time to move on. :joy:

Ik vind de jacht gewoon steeds leuker worden en vind het ook steeds leuker om andere horloges te proberen, om vervolgens weer door te gaan naar een ander.

Volgens mij heet dat flipperen of iets dergelijks?.. :rofl:

Dat gezegd hebbende, voel ik geen enkele behoefte om mijn Squale’s de deur uit te doen. De kans dat een nieuwe Squale in de collectie ook weer weggaat, acht ik dan ook vrij klein. :sweat_smile:

Ik zou dit flipperen graag naast mijn Squale collectie willen blijven doen. Dan kan er maar 1 de deur uit en dat is de mm200. :sunglasses:

Zou wat zijn heey, als ik die gestript in de gang behang had zien schrapen. :joy::joy:

3 likes

Haha, zou je vrouw dat heel erg vinden denk je? Ik heb er een beeld bij, maar ik ga niet op zoek naar een passend gifje want mijn cookies lezen mee. Voor je het weet krijg ik daarna reclame voor schaars geklede mannen met behangplaksel enzo … :sunglasses: :beers:

3 likes