Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

giphy-2

spit-take-laughing

Wees blij dat het om het behang gaat en niet om een nieuwe man! :joy:

giphy

3 likes

Ja, zucht… :joy:

Ik mag hopen van wel, maar die vraag kan alleen jij beantwoorden. :nerd_face:

Uhm, niks eigenlijk… Alleen een soort van Been there, done that, It’s time to move on. :joy:

Ik vind de jacht gewoon steeds leuker worden en vind het ook steeds leuker om andere horloges te proberen, om vervolgens weer door te gaan naar een ander.

Volgens mij heet dat flipperen of iets dergelijks?.. :rofl:

Dat gezegd hebbende, voel ik geen enkele behoefte om mijn Squale’s de deur uit te doen. De kans dat een nieuwe Squale in de collectie ook weer weggaat, acht ik dan ook vrij klein. :sweat_smile:

Ik zou dit flipperen graag naast mijn Squale collectie willen blijven doen. Dan kan er maar 1 de deur uit en dat is de mm200. :sunglasses:

Zou wat zijn heey, als ik die gestript in de gang behang had zien schrapen. :joy::joy:

3 likes

Haha, zou je vrouw dat heel erg vinden denk je? Ik heb er een beeld bij, maar ik ga niet op zoek naar een passend gifje want mijn cookies lezen mee. Voor je het weet krijg ik daarna reclame voor schaars geklede mannen met behangplaksel enzo … :sunglasses: :beers:

3 likes

Speciaal voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan alvast een mooie review!
Alleen al door de verleidelijke afbeeldingen … :sunglasses:

Hommage an die Blancpain Fifty Fathoms 3H BUND (RPGA3 Bw) für die Kampfschwimmer der Bundeswehr in den 70ern , haben dabei erneut Uhrenfreunde aus dem Uhrforum Einfluss nehmen können…

Ik zou 'm doen! :heart_eyes:

(Met datum, op staal …)

7 likes

Ja, ik dus binnenkort mogelijk ook weer. Een aantal zelfs…

Haha, ja, ze zijn best verslavend, he?! :grin:

Nog niet heel

Maar er zijn, geloof ik, drie of vier uitvoeringen.

Sowieso met de HFLE, natuurlijk. En misschien dat ik ook nog wel wat hou.

Zo! Dat zijn geen halve maatregelen! :sweat_smile:

:joy:
Ik krijg ongetwijfeld nog een goed advies van homies @archer en @Kleine_gup_in_grote_oceaan ! :blush:

Maareh, niks ‘Kleine Gup’! Vanaf nu noemen we jou gewoon

Flipper GIFs | Tenor

4 likes

Op staal, meest linkse is zeer mooi!

3 likes

Gebruikssporen horen bij gebruik toch! Geeft het horloge jou historie. Je zou mijn glimmende bracelet is moeten zien, daar krijgt menig jeuk van :laughing: van de zomer keertje oppoetsen en dan gewoon weer doorgaan met gebruiken. Wat je zegt, gaat toch niet meer weg.

3 likes

Bracelets vind ik dan ook wel weer net iets anders dan de kast zelf. Mijn brushed bracelet heeft ook een extra brushed laag op de clasp :joy:

Ik hoor @junior al jeuken

:joy:

4 likes

jeuk.gif

FTFY … :beers:

Bij mij nog geen krasje te zien! Ook niet op the clasp, ûh op de sluiting. Maar dat hadden jullie bij mij al wel verwacht denk ik. Onder de loep zal een enkel haarlijntje er wel zijn, maar op 't oog is de Matic nog helemaal als nieuw. En dat terwijl ik mijn Matic nu al bijna 3 maanden 24x7 draag, ik ben denk ik gewoon voorzichtig(er). Ach ja. :wink:

2 likes

Squale plaatje:

10 likes

Nope! :sweat_smile:

:rofl:

Eens, maar als het kan worden voorkomen, dan graag. :joy:

Bij mij ook niet, want hey, voorkomen is beter dan genezen. :rofl:

3 likes

everything-is-fine-drinks

… je kunt 't ook overdrijven Kleine! :joy:
Maar, toch moet ik je complimenteren. Want zo hou je 'm wel ‘als nieuw’. Goed gedaan!

5 likes

Maar het gaat vast een keer gebeuren dat ik het niet meer ga doen. Vast als er ergens anders een haarlijntje oid komt. :joy:

2 likes

Kan iemand mij wellicht helpen met een probleempje?

Ik probeer net mijn Squale hfle op te winden, dat gaat bijzonder zwaar en het horloge begint onbehoorlijk te trillen. door de trillingen en het geluid ben ik er 99,9% zeker van dat de rotor ineens meedraait met het opwinden via de kroon.

Als iemand mij wijze raad kan bieden hoor ik dat graag!

3 likes

Een weekje of wat geleden was er ook gedoe mbt. opwinden en/of de kroon.
@royke74 heeft toen geholpen …

5 likes

Dan staan de wisselaars van de automaatmodule droog. Uitbouwen, reinigen, V105, terugzetten en klaar :+1:

4 likes

:open_mouth:

Dude… :joy:

4 likes

Goed advies toch :innocent:

3 likes

Jazeker, dankjewel! Nu iemand vinden die dat (het liefst onder garantie) voor mij kan doen :smiley:

4 likes

Ik zou me er niet te druk om maken want dat ding zit nog dik in de garantie en Q heeft ze geleverd, dus dat is ook de servicebalie als er iets mis is. :wink:

@royke74 (Q-Watches) dus … :sunglasses:

3 likes