Ik mag hopen van wel, maar die vraag kan alleen jij beantwoorden.
Uhm, niks eigenlijk… Alleen een soort van Been there, done that, It’s time to move on.
Ik vind de jacht gewoon steeds leuker worden en vind het ook steeds leuker om andere horloges te proberen, om vervolgens weer door te gaan naar een ander.
Volgens mij heet dat flipperen of iets dergelijks?..
Dat gezegd hebbende, voel ik geen enkele behoefte om mijn Squale’s de deur uit te doen. De kans dat een nieuwe Squale in de collectie ook weer weggaat, acht ik dan ook vrij klein.
Ik zou dit flipperen graag naast mijn Squale collectie willen blijven doen. Dan kan er maar 1 de deur uit en dat is de mm200.
Zou wat zijn heey, als ik die gestript in de gang behang had zien schrapen.
Haha, zou je vrouw dat heel erg vinden denk je? Ik heb er een beeld bij, maar ik ga niet op zoek naar een passend gifje want mijn cookies lezen mee. Voor je het weet krijg ik daarna reclame voor schaars geklede mannen met behangplaksel enzo …
Hommage an die Blancpain Fifty Fathoms 3H BUND (RPGA3 Bw) für die Kampfschwimmer der Bundeswehr in den 70ern , haben dabei erneut Uhrenfreunde aus dem Uhrforum Einfluss nehmen können…
Gebruikssporen horen bij gebruik toch! Geeft het horloge jou historie. Je zou mijn glimmende bracelet is moeten zien, daar krijgt menig jeuk van van de zomer keertje oppoetsen en dan gewoon weer doorgaan met gebruiken. Wat je zegt, gaat toch niet meer weg.
Bij mij nog geen krasje te zien! Ook niet op the clasp, ûh op de sluiting. Maar dat hadden jullie bij mij al wel verwacht denk ik. Onder de loep zal een enkel haarlijntje er wel zijn, maar op 't oog is de Matic nog helemaal als nieuw. En dat terwijl ik mijn Matic nu al bijna 3 maanden 24x7 draag, ik ben denk ik gewoon voorzichtig(er). Ach ja.
Kan iemand mij wellicht helpen met een probleempje?
Ik probeer net mijn Squale hfle op te winden, dat gaat bijzonder zwaar en het horloge begint onbehoorlijk te trillen. door de trillingen en het geluid ben ik er 99,9% zeker van dat de rotor ineens meedraait met het opwinden via de kroon.
Als iemand mij wijze raad kan bieden hoor ik dat graag!