Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Precies, ik maak me er ook niet druk om :slight_smile: Het ergste is dat ik hem morgen wil dragen, dat doe ik nu maar even niet :stuck_out_tongue:

Ik zal 1 van de heren deze week een berichtje sturen met mij hulpvraag!

4 likes

Dat zou ik doen!

Niet persoonlijk hoor, maar ik snap dit soort vragen hier nooit zo goed. Als er binnen de garantietermijn iets stuk is dan benader je toch gelijk de winkel waar je het gekocht hebt? Zij moeten zorgen dat jouw horloge onder garantie gerepareerd wordt als er (rekening houdend met de garantievoorwaarden) iets stuk is. Hoe moeilijk kan het zijn … :innocent:

Maar goed, Squale-plaatje voor de sfeer …

Mijn ex, nu om de pols van @Harmjan! :sunglasses:

12 likes

Mee eens, ik hoopte stiekem dat iemand met de tip zou komen “gewoon een goede tik op de zijkant en het is verholpen” :stuck_out_tongue:

5 likes

Werkt altijd! :joy:

hammer_watch

8 likes

Goeiemorgen kroeg :coffee:

14 likes

Goedemorgen heren! :coffee:

Het belooft hier een warme (thuiswerk)dag te worden, als de CV-monteur strakkies de juiste kabelboom bij zich heeft en er verder niks stuk is of ontbreekt … :joy::sunglasses:

11 likes

Fijne werkdag!

Nou dat werd wel een keertje tijd :cold_face:
Hier was het -4/5 vannacht.

2 likes

Wat ontzettend köt dat je zo lang in de kou moet zitten!
Wens je gauw weer zoiets toe!
Profort Set THB-01 + OVB-02 Draadloze Aan/uit Thermostaat - Alleen  temperatuur instellen

4 likes

Hier ook en dat vertaalt zich naar 13° op de bovenverdieping. In de woonkamer heb ik nog steeds mijn convectording staan. Werkt prima.

Het draagt wel bij aan een lagere gasrekening ... 😇

25° overleef ik ook niet! :joy:

Werkse/studeerse mannen.

3 likes

De Squale houdt wel van een beetje tropische klimaat! Slippers aan, cocktailtje erbij en genieten! :cocktail: :sunglasses:
16582392160225478721858162439410

11 likes

Morning all!

Belofte maakt schuld, zei de monteur.
Anders blijft de flatline een rode kleur!

Maar de monteur zei ook: ik kom woensdag pas…
Isni erg, zei @junior, dat scheelt mij ook weer gas!

Geef hem maar 25°C, riep @TagEd.
Dat is in ieder geval een start van weer wat pret.

Zo nu drink ik even m’n bakkie op en dan onderweg naar een verbouwing.

Fijne (werk/studeer) dag, allen.

9 likes

Ik gedij zelf het beste bij max. 23°. Ik vind de winter ook helemaal geen straf, zo lang er maar geen nattigheid is. Heb een pesthekel aan regen.

Sneeuw (‘echte’ sneeuw, die blijft liggen enzo) is leuk, maar regen … blèeh!

ezgif.com-crop

Ik ben ook totaal geen “lekker in de zon zitten” of strandmens. Op vakantie zoek ik altijd naar ‘dingen te doen’ zoals wandelen, musea, oude stadscentra, beetje rondrijden et cetera. Op een strandstoel of handdoek een boek lezen ofzo, mij niet gezien. Ik ga ook zelden op vakantie naar de zgn. ‘warme landen’.

Drankje op een tarras of aan een barretje is natuurlijk wel altijd goed. :cocktail: :beers:

despicable-me-minions-tiki-bar-u4ayomuego94mujy

:joy:
Mooi geschreven! Dank je wel, you’ve just made my day:coffee:

5 likes

:heart_hands:

1 like

Goeiemorgen allen! Even een koffieshotje :coffee:

13 likes

:face_holding_back_tears:

6 likes

Jij zit er niet straks zo bij als de cv het weer doet?

Nee gekheid ik houd ook niet van “te warm”. Ik functioneer het beste bij een graad tussen de 20-25. Dan kan ik nog dingen ondernemen voor mn gevoel :joy:

Zulke dingen inderdaad

4 likes

Tjezus, wat is het koud, in het park!:snowflake:

Teddy vindt het prima!:smile:

11 likes

Potverdomme mannen ik krijg hier nog steeds een beetje kippenvel van :joy: Én jeuk want hoe kan het nou dat jullie op dit punt zitten net nu ik wat rust in de collectie heb :sweat_smile: dat vraagt om ook een radicale zet van mij (maar ben er nog niet uit wat :thinking:)

4 likes

Weet niet wat het is. Misschien omdat de lente eraan komt?

Throw Them Away GIFs | Tenor

4 likes

Zoiets moet dan haast wel :sweat_smile: of eerst terug naar 1. Maar hoe en wat dan :exploding_head: jullie hebben mij in de hoek gedreven :stuck_out_tongue_winking_eye: naja eerst maar eens zien gebeuren (vooral bij jou dan :kissing_heart:)

4 likes