Dat niet!
Maar ik ben wel gelijk even onder de (warme!) douche gesprongen!
Ik zit er sinds een uurtje weer warmpjes bij.
Wel nog een beetje houtje touwtje, want een of andere sensor is ook verrot, maar ik heb weer CV en warm water. Vrijdagmiddag komen ze nog een keer langs, om de sensor (en pro-actief ook een andere) te vervangen en dan hoop ik de goede CV-man voorlopig niet meer te zien. Je moet er ook telkens een dagdeel voor thuisblijven en in een drukke week is dat ook behoorlijk rök. Maar goed, alles sal reg kom!
Het lijkt op deze foto wel alsof of de vrouw van @Kleine_gup_in_grote_oceaan heeft bedacht “er moet iets nieuws komen!” … inmiddels is de troep opgeruimd.
Eindelijk is er een zonnetje!
Dat frisse blauw past daar ook prima bij. Is het nog gelukt met de sluiting?
Het wordt allemaal netjes geregeld hoor. Er zit ook een servicecontract op, dus ze komen keurig (en snel, als het in mijn agenda ook past) als er wat aan de hand is. Dus hoort mij niet klagen!
Zoiets had ik ook jaren geleden…
Plannen voor de huurwoning: Ging plat voor nieuwbouw.
Ketel volgens de monteur helemaal naar zijn grootje.
Moet nieuwe ketel in. Ik heb een gereviseerde 2e hands liggen voor 800 euro, zit er dezelfde dag nog in.
Het gaat toch om kostenbesparing?
Ja klopt. Maar mag niet! Staat vast in de clausule.
Oude behuizing laten hangen met het originele serienummer. En vervolgens ALLE interne en EXTERNE onderdelen buiten de behuizing om vervangen in 5 dagen tijd.
Neuh het vuurtje is er gewoon even niet ben met alles wat ik heb (en die ene die ik had ) ‘gewoon’ tevreden. Zou met 1 daarvan ook kunnen leven en zou me niet eens uitmaken welke, maar er hoeft ook niks weg er is niks wat ik NU graag zou willen hebben een MM300 zou ik op zich wel weer willen en een zwarte 1521 COSC (vooruit dan met staal) en een 1521 polished blue
Al even niet in de kroeg geweest, wel meegelezen natuurlijk. Maar nu weekend & dus de Squale weer eens rond de pols. Fijne strap naast de lederen en Tropic, en past goed bij het huidige weersbeeld.