Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Doet het prima op een oranje rubbertje @louis. :sunglasses:

Bron: Klik.

Dit (‘Tropic Orange Rally’) is overigens een van de lekkerste Squale bandjes. Vind ik. Alleen wel een tikje aan de dure kant tegenwoordig. Ik geloof al iets van 110~150 euro. Helaas ook uitverkocht bij Squale en ook bij bijv. Localtime. Ik heb zelf deze band telkens bij mijn 1521’s gehad.

Als je deze nog ergens kan vinden, kopen!
Ik vond 't een succes …

Ik heb nu trouwens een soort van Ali-equivalent: Klik. In 't zwart en oranje, daar ben ik ook wel tevreden over. @Kleine_gup_in_grote_oceaan heeft 'm op de Marina Militare, ook grote blij geloof ik.

Lekker!
Geniet ervan. :beers:

8 likes

Ik weet niet precies waarom maar ik vind het echt minder op de militaire :man_shrugging: heb het zelf ook geprobeerd maar vond het niks. Of misschien komt het door het blasted :thinking:

7 likes

Vind het persoonlijk ook mooier op een gepolijste of geborstelde kast. Maar het misstaat niet, vind ik. De oranje wijzer trekt nu net iets meer de aandacht.

Ik heb zelf nog nooit een gestraalde kast gehad, althans niet van Squale en ik geloof ook niet dat ik daar ooit aan ga beginnen. Trekt me niet. Komt ook omdat ik mijn Squale als ‘alledaags horloge’ gebruik en gestraald heeft wel echt een outdoor uitstraling, terwijl ik toch ook nog best vaak achter een bureau zit. De gepolijste/geborstelde vind ik draagbaarder … :wink:

De gegeven tip is trouwens omdat ik weet dat @louis, net zoals ik, gek is op oranje bandjes (rubber of Erika’s). We hebben nog een ding gemeen, we verkopen ze ook te snel weer! :joy:

2 likes

In mijn geval wellicht de beste optie​:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 likes

Blasted en oranje vind ik top!
Edit: oranje op een zwarte duiker is altijd top.

13 likes

Das plastic en oranje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Maar wel mooi……:roll_eyes:

2 likes

Biocerdinges* enne, het is ook geen …

… maar het staat deze surrogaat Speedmaster wel lekker!
:wink:

2 likes

Jajajaja.
Stelletje accountants…………

3 likes

controlling-laugh-laughing

2 likes

Wat is dat voor bandje? Zou denk ik niet misstaan op mijn MM. Ik zoek nog een stoffen bandje oranje en misschien een rubber (oranje of andere zomerse passende kleur?). Heb geen idee welke kwalitatief echt goed zijn.

Begint bij jou het weekend op woensdag? :smile: #datdoejegoed

3 likes

Op de Squale is een canvas van Miros Time. Zitten lekker maar gaan niet lang mee. Vind ik nooit erg voor die twee tientjes.

Dank voor de tip👍

Of wellicht een combi? > Sailcloth & Rubber Watch Band - Orange
Kom deze toevallig net tegen bij het windowshoppen.

5 likes

@Royce ; die lijkt inderdaad fraai. Dank voor de tip🙏

1 like

Hahaha dat klinkt heel bekend :wink:

1 like

Ik vind het hier tijd voor iets nieuws op 4 wielen :grinning::star_struck::partying_face:

5 likes

Leuk, eveneens een Italiaan :ok_hand: een échte Quadrifoglio?

3 likes

[quote=“VriesKou, post:2500, topic:544536”]
Quadrifoglio
[/quote] Filmpje :wink:
image

En een foto van een ex om on topic te blijven :hugs:

9 likes