Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

:flushed:

:rofl:

Doet me denken aan die keer dat ik m’n auto in de prak reed. :sweat_smile:

17402512274057530574612487789932

4 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Wat weet jij dat goed :thinking:

1 like

Zomaar een plaatje, gepost door Squale zelf op Threads. Vond hem wel leuk:

14 likes

Meer dan van rubber. :joy:

1 like

Oja, die was geinig. Die heb ik echt nog nooit ergens voorbij zien komen.

4 likes

Zo leuk, deze “Watch Your Hand!”. :star_struck:

Een oplage van 100 stuks, in een mum van tijd uitverkocht en ook toen had ik nét te weinig knaken in de horlogepot. Had deze indertijd graag gekocht. Vind die ‘hap uit de wijzer’ en de ‘weg gezwommen’ Squale onzettend leuk gevonden. Toffe 1521!

Als ik me niet vergis zat er ook ‘een hap’ in de verpakking. Betreft een samenwerking met een of andere kunstenaar, die werkt onder de naam ‘/Seconde/Seconde/’. Hij heeft meer van dit soort frivole aanpassingen gedaan bij andere horlogemerken: Klik. Ik zijn stijl wel waarderen. Alles met een dikke knipoog.

Ik ook niet.
Volgens mij heeft niemand in de kroeg 'm in bezit (gehad).

6 likes

Leuke special was dit! Was nog erg aan het twijfelen toen om hem op de kop te tikken, maar toch laten schieten. Heb hem ook nooit weer gezien…

3 likes

Nice. Goede info. Dank je

1 like

Story of your life :stuck_out_tongue_winking_eye:

Probleem bij mij is dat ik een nieuwe Squale (en zeker die Limiteds) vaak gewoon te duur vind :sweat_smile:

11 likes

Goedemorgen! :coffee:
Fijne zondag.

Klopt. Heb ik ook ‘last’ van. Ik wacht meestal even tot de kop eraf gaat en dat is soms heel erg rap. De 2001 stond op meerdere plekken ‘als nieuw’ al voor 1200~1300 te koop en bij onze vrienden van Q staat nu een ongedragen 1521MM met 25% korting on-line. Er zijn soms gelimiteerde uitgaven die het wél lekker doen, maar die zijn ook binnen een minuut uitverkocht. De 1521 “Watch Your Hand!” is daar een voorbeeld van.

Ik heb op mijn eerste drie nieuwe 1521’s best wel wat afgeschreven, op anderen wat minder omdat de kop er al af was. Het komt ook omdat ik horloges relatief kort draag. Als ik een horloge voor het leven - of in ieder geval voor een langere - periode zou kopen, zou me de aanschafprijs wat minder interesseren. Denk ik. Maar met mijn flippergedrag wil ik een beetje opletten. Geld door de plee spoelen is geen hobby van mij. :sunglasses:

11 likes

Goedemorgen/-middag! We zitten er precies tussenin!

Zit even lekker de Doe Maar-special terug te kijken, die afgelopen donderdagavond werd uitgezonden, op NPO1.
Heerlijk jeugdsentiment! En tegenwoordig spelen we met mijn bandje ook wat van deze legendarische Nederlandse band.:musical_note::guitar::musical_keyboard::studio_microphone::notes:

Doe Maar - Music Journey

Fijne zondag!:sunny:

11 likes

Is er nog niks naar buiten gekomen over een nieuw Squale model? Ze hadden het in de mail over een nieuwe collectie toch? :face_with_monocle:

1 like

Heb 't zien langskomen. Ik begreep dat ze in Duitsland, op een beurs, een aantal nieuwigheden presente(e)r(d)en, die alleen daar te zien zouden zijn, dus. Verder niks over gelezen of gezien nog…

2 likes

Deze MM is voor mij zeer waardevast! Fijne zondag☀️

14 likes

… daarnaast ook nog eens een toffe verschijning! :star_struck:

Stukje terug kwam hier toch een schermprintje (van Insta ofzo) voorbij met twee nieuwe varianten op de 2001? Een oranje en iets blauwigs ofzo, deze …

:arrow_down:

6 likes

Ik kwam weer eens een bijzondere tegen op Chrono. Kende iemand deze al?

Ik had iig nog nooit subdials, small second en pointerdate op een squale gezien!

12 likes

Is dat echt een Squale? Ik vind ‘m niet bepaald mooi….

4 likes

Ja gezien. Stond tijdje op de site van Gnomon.
Ik hou het dan liever iets meer zoals dit:

12 likes

Jep :ok_hand: en ik was ook toen al een van de enige die hem best leuk vond volgens mij :sweat_smile:

7 likes