Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Vind hem ook best leuk lijkt net een lachend gezichtje😀

2 likes

Misschien toch in het blauwe choco kleur is helaas niet mijn ding ,wel heel lekker

14 likes

Lekker om een dikkertje te hebben naast zo’n platte Tudor.

14 likes

Eerste terrasje, dit jaar.:sunny::sunglasses:

Cheers, Squalegekkies!:beers:

12 likes

Fijne zondag squalista’s

En nog gefeliciteerd met je NA @TagEd , hele mooie seamaster met een gafe bracelet :ok_hand:t2:

Vandaag met de kids in een trampoline speelpark…

14 likes

Ja, daar lijkt 't wel op.

Ja, kwam een hele tijd geleden al 'ns langs in een vorig Squale topic. Word er zelf niet direct enthousiast van.

Is dat een BB54?

Thanks! Kan ook niet wachten tot ik 'm op ga halen bij ome Roel, na de krokusvakantie!
Speed Off GIFs | Tenor

4 likes

Scheelt maar liefst 1mm :sweat_smile:

3 likes

Je bent een geduldig man Ed :melting_face:

Ikzelf heb dan alleen maar onrust. Nu ook, ik denk dat ik de bb41 er alweer uit ga doen en ga kijken voor een spb149j1. Ben er erg gecharmeerd van en blijf er maar naar kijken.

Maar goed dit keer wil ik toch echt eerst 1 eruit voor ik wat nieuws koop.
Proberen om net zo geduldig te zijn…moeilijk hoor!!!

2 likes

Als je m beter bekijkt is die inderdaad best leuk! En nagedacht over de details
Enn, totaal iets anders dan normaal Squale

1 like

Valt wel mee, hoor. :sweat_smile:
Maar deze week even dingen doen met vrouw en kinderen, die allemaal vakantie hebben. Dus m’n ‘nieuwe’ aanwinst moet gewoon nog even wachten. Kwam ook wel een beetje onverwacht, zelfs voor mij. :grin:

Oh, da’s ook wel onverwacht!

Niet onverstandig. Ik moet daar binnenkort ook weer 'ns aan beginnen: beetje schoon schip maken en een paar eruit, na deze laatste aankoop.

3 likes

Ja is leuk :+1:

Ik ga ook maar weer eens een beetje snuffelen :sweat_smile:

Heb eigenlijk alleen de SPB253 en Militaire nog :thinking: en die PRX dan

De Sinn is ook (voorlopig) pleite :sweat_smile:

10 likes

Yep

2 likes

Maar dan wel een hele dikke mm😎

2 likes

Heb hem gezien ja en vind hem tof, pak jij weer de eerste 30% afschrijving? :crazy_face: :sweat_smile:

5 likes

Vorig jaar een keer gepast. Wel een horloge waaraan alles klopt! Had jij niet een GMT?

1 like

Nee, een Pro. Ook een top-ding. Maar ja, once a flipper, allways a flipper :wink:

3 likes

Ach, houdt 't interessant, toch? :grin:

2 likes

Ik heb geen hamster-genen… :wink:

2 likes

@VriesKou die lijken wel een beetje op elkaar en de militaire kan je heerlijk met straps aan de gang :smile:

2 likes

Ook heel belangrijk uiteraard.

Ja ik weet het, heel mooi horloge hoor. Maar voor mijn gevoel best groot op mijn pols. Misschien door de lange lugs, het kan maar net op mijn smalle polsjes.
En als ik dan moet kiezen welke de collectie moet verlaten is het of de BB41 of de 1545 Ferrovia. En die laatste die bevalt mij eigenlijk een stuk beter.

Ik ben reuze benieuwd welke je gaat ruimen, ik hoop niet de FL want die vind ik persoonlijk de leukste.

Ja he? Dat vind ik dus ook :grin: ik had voorheen de SLA065J1 die er erg op leek en die beviel me ook wel. Ik vond alleen de wijzerplaat iets te druk.

2 likes