Eerste terrasje, dit jaar.![]()
![]()
Cheers, Squalegekkies!
Fijne zondag squalista’s
En nog gefeliciteerd met je NA @TagEd , hele mooie seamaster met een gafe bracelet ![]()
Vandaag met de kids in een trampoline speelpark…
Ja, daar lijkt 't wel op.
Ja, kwam een hele tijd geleden al 'ns langs in een vorig Squale topic. Word er zelf niet direct enthousiast van.
Is dat een BB54?
Thanks! Kan ook niet wachten tot ik 'm op ga halen bij ome Roel, na de krokusvakantie!

Scheelt maar liefst 1mm ![]()
Je bent een geduldig man Ed ![]()
Ikzelf heb dan alleen maar onrust. Nu ook, ik denk dat ik de bb41 er alweer uit ga doen en ga kijken voor een spb149j1. Ben er erg gecharmeerd van en blijf er maar naar kijken.
Maar goed dit keer wil ik toch echt eerst 1 eruit voor ik wat nieuws koop.
Proberen om net zo geduldig te zijn…moeilijk hoor!!!
Als je m beter bekijkt is die inderdaad best leuk! En nagedacht over de details
Enn, totaal iets anders dan normaal Squale
Valt wel mee, hoor. ![]()
Maar deze week even dingen doen met vrouw en kinderen, die allemaal vakantie hebben. Dus m’n ‘nieuwe’ aanwinst moet gewoon nog even wachten. Kwam ook wel een beetje onverwacht, zelfs voor mij. ![]()
Oh, da’s ook wel onverwacht!
Niet onverstandig. Ik moet daar binnenkort ook weer 'ns aan beginnen: beetje schoon schip maken en een paar eruit, na deze laatste aankoop.
Ja is leuk ![]()
Ik ga ook maar weer eens een beetje snuffelen ![]()
Heb eigenlijk alleen de SPB253 en Militaire nog
en die PRX dan
De Sinn is ook (voorlopig) pleite ![]()
Yep
Maar dan wel een hele dikke mm😎
Heb hem gezien ja en vind hem tof, pak jij weer de eerste 30% afschrijving?
![]()
Vorig jaar een keer gepast. Wel een horloge waaraan alles klopt! Had jij niet een GMT?
Nee, een Pro. Ook een top-ding. Maar ja, once a flipper, allways a flipper ![]()
Ach, houdt 't interessant, toch? ![]()
Ik heb geen hamster-genen… ![]()
@VriesKou die lijken wel een beetje op elkaar en de militaire kan je heerlijk met straps aan de gang ![]()
Ook heel belangrijk uiteraard.
Ja ik weet het, heel mooi horloge hoor. Maar voor mijn gevoel best groot op mijn pols. Misschien door de lange lugs, het kan maar net op mijn smalle polsjes.
En als ik dan moet kiezen welke de collectie moet verlaten is het of de BB41 of de 1545 Ferrovia. En die laatste die bevalt mij eigenlijk een stuk beter.
Ik ben reuze benieuwd welke je gaat ruimen, ik hoop niet de FL want die vind ik persoonlijk de leukste.
Ja he? Dat vind ik dus ook
ik had voorheen de SLA065J1 die er erg op leek en die beviel me ook wel. Ik vond alleen de wijzerplaat iets te druk.
Nog een beetje aan het wikken en wegen. Denk dat ik m’n laatste twee Seiko’s ga verkopen en daarnaast m’n 1521 blue blasted én, jawel, toch de 1521 Onda Azzurro… ![]()
Oi, zou je dat wel doen? Die is best bijzonder en zie je niet zo vaak voorbijkomen.
Vind je?
ik vind het wel meevallen, zeker in de praktijk/werkelijkheid. Goed het zijn allebei duikers en ze hebben allebei een oranje secondewijzer ![]()
Das simpel dan toch
die maakt ook een stuk minder budget vrij
zat ook weer naar een 1545 te kijken
had m’n GMT nooit weg moeten doen
Oja die vind ik ook niet zo mooi. De SPB is ook een fractie kleiner. Tis dat ik die 253 al heb, zou eigenlijk wel een stalen op staal willen (vond die oem band best goed/fijn)