Nog een beetje aan het wikken en wegen. Denk dat ik m’n laatste twee Seiko’s ga verkopen en daarnaast m’n 1521 blue blasted én, jawel, toch de 1521 Onda Azzurro…
Vind je? ik vind het wel meevallen, zeker in de praktijk/werkelijkheid. Goed het zijn allebei duikers en ze hebben allebei een oranje secondewijzer
Das simpel dan toch die maakt ook een stuk minder budget vrij zat ook weer naar een 1545 te kijken had m’n GMT nooit weg moeten doen
Oja die vind ik ook niet zo mooi. De SPB is ook een fractie kleiner. Tis dat ik die 253 al heb, zou eigenlijk wel een stalen op staal willen (vond die oem band best goed/fijn)
Ja, ik vind 'm super mooi en ja, er zijn er, volgens mij, maar 80 van gemaakt, ooit. Maar ik draag 'm in praktijk het minst van al m’n Squales. Hij is ook nog heel strak, qua staat.
Nee, natuurlijk mag je dat vinden. Heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Eigenlijk iedereen die 'm ooit zag, vindt 'm super tof en ik vind het zelfs een van de mooiste Squales ooit gemaakt.
Maar ja, ik draag 'm gewoon veel te weinig en ik wil terug in aantal horloges.
Goeiemorgen kroeg☕️
Vakantie alweer voorbij en dan potverdorie ook nog eens geen Squale om… Van kwaad tot erger.
Maak er een mooie (werk)week van mannen!