Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Nog een beetje aan het wikken en wegen. Denk dat ik m’n laatste twee Seiko’s ga verkopen en daarnaast m’n 1521 blue blasted én, jawel, toch de 1521 Onda Azzurro… :see_no_evil:

6 likes

Oi, zou je dat wel doen? Die is best bijzonder en zie je niet zo vaak voorbijkomen.

2 likes

Vind je? :sweat_smile: ik vind het wel meevallen, zeker in de praktijk/werkelijkheid. Goed het zijn allebei duikers en ze hebben allebei een oranje secondewijzer :slight_smile:

Das simpel dan toch :sweat_smile: die maakt ook een stuk minder budget vrij :stuck_out_tongue_winking_eye: zat ook weer naar een 1545 te kijken :innocent: had m’n GMT nooit weg moeten doen

Oja die vind ik ook niet zo mooi. De SPB is ook een fractie kleiner. Tis dat ik die 253 al heb, zou eigenlijk wel een stalen op staal willen (vond die oem band best goed/fijn)

3 likes

Maar is ook het minst mooi (vind ik) :wink:

Dan houd je van de 1521’s alleen de full lumed over toch @TagEd ? Dat vind ik ook je leukste :ok_hand: (en zie je ook niet vaak :wink: )

1 like

Ja, ik vind 'm super mooi en ja, er zijn er, volgens mij, maar 80 van gemaakt, ooit. Maar ik draag 'm in praktijk het minst van al m’n Squales. Hij is ook nog heel strak, qua staat.

Nee, natuurlijk mag je dat vinden. Heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Eigenlijk iedereen die 'm ooit zag, vindt 'm super tof en ik vind het zelfs een van de mooiste Squales ooit gemaakt.
Maar ja, ik draag 'm gewoon veel te weinig en ik wil terug in aantal horloges. :person_shrugging:

3 likes

Ah nou dan ben ik de eerste :sweat_smile: :+1:

2 likes

Ben ik het zeker niet mee eens. Heb hem van de week even om gehad en vond hem echt prachtig.

Ik zou hem het liefst van @TagEd over hebben genomen als ik geen andere plannen had gehad.

11 likes

Dat mag hè, daarom staat er ook bij dat ik dat vind :wink:

2 likes

Net zoals er bij staat dat ik het er niet mee eens ben. Breng m’n mening niet als feit :disguised_face:

2 likes

Heel mooi! 600 meter en mooie retro look!

1 like

Dank je, ben er ook nog steeds erg blij mee! :grimacing:

1 like

Ptvrrr. Wil ik deze om de pols slingeren voor morgen. Stop ie met lopen. Opwinden gaat, tijd verzetten ook maar de secondewijzer staat muisstil :frowning:

10 likes

Da’s köt! Ik neem aan dat je 'm al even goed geschud hebt en er misschien een (niet te hard) tikje op gegeven hebt?

1 like

Yup, dood als een pier. Hopelijk zijn ze coulant met de garantie (paar weken eruit)

1 like

Zou de stift van de kroon misschien niet ver genoeg naar binnen gedrukt worden?
Nou ja

dat mag ik toch hopen! Waar komt ie vandaan?

1 like

Het zou kunnen, de kroon-aktie heb ik nooit geweldig gevonden, moeilijk schroefbaar.

Ik heb 'm destijds van @vrieskou overgenomen, ik hoop dat ie bij Q watches vandaan komt maar ik moet het doosje/ garantiebewijs van zolder vissen.

4 likes

En ik van @Archer :wink:

Nope zeker niet, volgens mij van HS Johnson?

3 likes

Goeiemorgen kroeg☕️
Vakantie alweer voorbij en dan potverdorie ook nog eens geen Squale om… Van kwaad tot erger.
Maak er een mooie (werk)week van mannen!

10 likes

Good morning all!

Fijne (werk)dag!

11 likes

Goede smorgens allemaal, fijne werkdag ook. Uiteraard met mijn werk ook geen squale om, gaan we vanavond natuurlijk wel doen :sweat_smile:

6 likes