En ik heb hem vanuit de VS over laten komen, gekocht van een particulier. Geen idee meer waar hij oorspronkelijk vandaan komt om eerlijk te zijn…
Klinkt bekend, ik zal het doosje opsnorren. Van QW een reparatie formulier gehad
Hopelijk pakt Squale dit gewoon zelf op. Heb ook geen idee hoe oud hij is en hoe het met garantie zit.
Squale at the gym…
Altijd baggermuziek, in de zaal, hier. Dus lekker eigen motiverende muziek, waar ik goed op ga, op de headphones.
Fijne maandag, Squalegekkies!

Lekkker bezig!
Oeh durfal. Wil dat wel een beetje? Heb nog nooit een mechanische om gehad.
Ik had zelf een smartwatch (sorry voor het vloeken) om. Maar nu ik weet hoeveel in ongeveer verbrandt, vind ik het onnodig om hem te dragen.
Bummer
Goedemiddag, klaar met werken dus hij mag weer om
Toevallig net een zandkleurige Wolbrook besteld, ben benieuwd hoe die staat.
Heb je er nu gewoon voor elke pols 1? Sterruk!!
Jahaa, de nieuwe trend. 2 identieke horloges zodat je niet elke x bandjes hoeft te wisselen
Dat gaat lekker Vintage Looken
Dan moet ik sneller kunnen lopen dan mijn vrouw.
Heb later eentje kunnen bemachtigen voor haar.
Is deze haai zo van de plank of toch een lichte mod? Vet exemplaar btw.
Thanx, dit is een originele 1545 Ferrovia. Volgens mij alleen via Gnomon en Awco te bestellen?
Heb deze pas geleden als “nieuw” opgepikt via Vinted na een subtiele tip van KGIGO.
Okidoki toch mooi dat die gup bekend is met alle oceanen en de haaien die er rond zwemmen.
Ja het is ongelooflijk, the gup is unleashed! Sinds hij begonnen is met zijn shopping spree is geen enkele horloge oceaan meer veilig voor hem. Gelukkig maar, anders had ik deze Ferrovia niet om mijn polsje gehad.
Hey, we zijn Squalisti onder elkaar, ja toch!?
Rondjes zwemmen in de vissenkom werd saai, elk rondje was hetzelfde.
Zo’n zandkleurige (dessert) rubber strap wil ik wel eens zien op een Squale. Denk ik ook aan voor mijn MM.
Heb lange tijd m’n Seiko solar Tuna gedragen, naar de gym, zonder er ook maar één krasje op te zetten. Maar die gaat in de verkoop. Dus zou wel errug lullig zijn als dat nu ineens nog wel effe gebeurt. Dus gaat nu een horloge om dat ik sowieso wil houden.
Maareh, het gaat er bij mij altijd behoorlijk beheersd aan toe hoor. Netjes gecontroleerd en geen gegooi en gesmijt enne only