Kan het helaas niet zien!
Jammer leuk oud filmpje over duiken met Squale horloges.
Jawel, kan heel goed.
Ow jee … wat heeft 'ie nou weer gedaan!
Een stukkie door 't Gooi fietsen en dan kom je plotseling bij Jaap (@SuperC) terecht. Daar even een bakkie gedaan enne tja, the rest is history zoals je ziet! Als altijd kon ik me niet inhouden en dus ligt mijn prachtige ‘snaarstraklopende’ Matic nu in Hilversum (lees je mee @HeinW … ) en heb ik ineens de ex van @Joshido om de pols. Het kan raar lopen!
Eerste indruk: Een toffe uitvoering van de 1521. Hiermee ben je wel uitgespeeld als het op de huidige 1521’s aankomt. Vind ik. In alle opzichten een vrolijke verschijning. Leuk!
PS @Kleine_gup_in_grote_oceaan, dank je wel voor alle aanmoedigingen! Deze NA is ook een beetje jouw schuld …
Gaaf man! Gefeliciteerd
Whahahaha!!!
Geniet er volle bak van, kerel!
Ik kon lullen als brugman, maar je had je besluit al genomen. Zeker toen je je banden niet wilde leksteken
Ik ga helaas weer verder met klussen, tot straks heren!
Potver… daar gaat mn dibs… dat gaat weer geld kosten hahaha
Wow die zag ik niet zo gauw aankomen! Maar gefeliciteerd met deze prachtige 1521! Dat ging nog wel aardig snel
@junior : ik kan deze aanschaf alleen maar onderschrijven en toejuichen😁 veel plezier ermee !
Hoe durft ie ook hè?! Nu moest jij zo’n mooie 1521 kopen…
Helemaal toevallig?
Het alternatief was dat ik mijn banden lek moest prikken van @Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Daar had ik geen zin in.
Nou ja … ûh, ik heb wel gecheckt of Jaap vanmiddag thuis was en ik ik had ook de doos & papieren van de Matic alvast meegenomen. Je weet immers maar nooit. De rest was puur toeval!
Vanavond snel even een oranje racing tropic bandje bij Ali scoren, want ik heb nu alleen maar 22mm bandjes liggen waar ik geen zak meer aan heb. Voorlopig draag ik deze 1521MM op de stalen band, want dat staat 'm helemaal prima! De bijgeleverde banden laat ik lekker in het dooske.
Oh, ik had bij Jaap ook nog even een snelle ‘side by side’ foto gemaakt.
Zoek de verschillen!
De vaste bezoekers herkennen het Ten2Two handdoekje wel.
Ja, en Sinterklaas woont in Madrid……