Bij de band van mijn Matic had @royke74 de schroeven al losgemaakt! Dat had ik gevraagd nav. de horrorverhalen die ik hier las, oa. van @joshido. Topservice! De band van mijn huidige MM is door @Joshido teruggestuurd naar QW, ook daar heeft Roy toen mee geholpen.
Gisteren moesten er nog twee schakels uit, dat ging prima. Denk dat Roy deze ook even in een warm badje heeft gehad …
Een warm badje alleen is niet genoeg, zonder de lijm te breken dmv de schroefjes losdraaien. Althans, daar had ik last van. Ik had 1 kant van de band te lang laten afkoelen, omdat ik met de andere bezig was. Daarna kostte het eerst 2 T-Shaped blades, voordat ik er achterkwam dat het niet meer warm genoeg was. Dat het blades voor movement screws waren, zal ook een rol hebben gespeeld.
Ik ga er wel altijd even voor zitten (vind ik leuk!), bij NA-topic foto’s helemaal. Dan doe ik extra mijn best er iets van te maken.
Dan loop ik met antistofdoekjes en belichting te klooien en keur ik ook 9 van de 10 foto’s af, voordat ik ze door Lightroomachtige software haal. Deze is ook gemaakt met een camera en niet met de iPhone. De polsfoto’s gaan vaak klik-klak-klaar enne de reden dat de orchidee er vaak opstaat is omdat dat de best belichte plek in huis is. Ik haal wel altijd alles nog even door de nabewerking.
Ja duh, die kunnen niet veel hebben natuurlijk! Oh oh …
Nou ik blijf erbij: heel mooie foto’s! Zouden zo in een catalogus kunnen.
Scheelt ook dat je het leuk vindt. Dan heb je er ook plezier aan. Meestal als ik genoeg licht heb, mag het resultaat er wel wezen (voor een iPhone camera )
De huidige generatie smartphones maken topfoto’s. Ik heb nog een iPhone 12 Mini, die loopt nog wel een tikje achter. De foto die je gisteren liet zien, met de Omega en de zonsondergang was top! Dat lukt me niet met de 12 Mini denk ik …
Ik duik zo m’n mandje in
Nog even gauw de 1521 cosc op tijd zetten voor morgenochtend. Kom er tijdens de foto nemen achter dat de tijd toevallig al bijna goed staat
Nou in mijn verdediging… dit sloeg echt nergens op. Ik vermoed dat een stagiar deze band heeft vastgezet en per ongeluk het verkeerde potje/tubetje Loctite heeft gebruiktlees secondelijm
Tegenwoordig maken ze gewoon eenmalige series van een X aantal en dat noemen ze dan Limited Edition, mooi blabla verhaal erbij en cashen maar. Eigenlijk is het allemaal gebakken lucht