En hij is binnen, de NA!
Weer heerlijk met @MotoSkooly /Roel van Q-Watches zitten kletsen over horloges en van alles en nog wat! De ontvangst was weer hartelijk en de service helemaal top! Hier zit een super blije @TagEd !
En hij is binnen, de NA!
Weer heerlijk met @MotoSkooly /Roel van Q-Watches zitten kletsen over horloges en van alles en nog wat! De ontvangst was weer hartelijk en de service helemaal top! Hier zit een super blije @TagEd !
Ziet er geweldig uit Ed! Veel plezier ermee. En je weet het hè we gaan een beetje herrie schoppen in de Omega Only!
Thanks, man! En zonet ook even gepost in het Omega-topic!
Gefeliciteerd Ed, ziet er top uit man. Heel veel plezier ermee.
Ff wat anders, je hebt gelijk hoor. Wordt er 1 voor de permanente collectie van squale.
https://a126corpadvisors.preview-beefreecontent.click/Jitk
Stiekem hoop ik op een quartz versie
Lekkere aanwinst, kerel! Ik wist het natuurlijk al, maar aan jou, zelf de eer om er mee te komen in de kroeg!
Veel draagplezier en binnenkort maar weer daten dus!
Tof Ed! Gefeliciteerd!! Wat een beauty
Thanks, mannen!
Leuk Ed! En mooi horloge! Blijft ie op staal?
Thanks, man! Enne, nee, Roel heeft 'm voor mij op rubber gezet. Dat vind ik toch altijd het fijnst dragen, in praktijk en de stalen band blijft zo ook netjes.
Thank U en komt goed!
Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!
Van harte
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst Ed
Spanning en sensatie
2001 (in het blauw)
Toffe Omega!
Veel draagplezier.
Yep, de ‘gewone’ 2001 in blauw en/of oranje. Ik ben benieuwd! Maar ik denk dat ik de Heritage toch 't mooist blijf vinden. Ook vanwege de treffende gelijkenis met diegene die Jacques Cousteau ‘als cadeau’ heeft weggegeven. Ja, die vind ik het mooist …