Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ding is wel vet hè :star_struck:

1 like

Dat kun je wel zeggen. Ik ben er behoorlijk onder de indruk van deze uitvoering. Het is een hele mooie opvolger van mijn Matic. Net een tikkie kleiner en lichter en da’s ook wel weer eens lekker. Hoewel ik de Matic (ook) een erg fijn horloge vind.

Ben trouwens benieuwd of @HeinW er al mee loopt te pronken … :wink:

2 likes

Ja ik was net een foto aan het maken haha. Heerlijk horloge, dat bolle glaasje is wel echt vet! (Wel lastig op de foto te krijgen…:wink:)

16 likes

Hey, thanks, mannen! Erg aan 't genieten! :blush: Effe geen interesse wat er in de rest van de wereld gebeurt. Zit alleen maar naar m’n pols te staren! :heart_eyes: :laughing:

Enne @HeinW Congratulazioni met die mooie Matic! :partying_face: :champagne: Maareh, heb het idee dat ik 'm al eens eerder gezien heb. Kom er even niet op waar… :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ja hè, … je hebt er lang achteraan gezeten en nu is het eindelijk gelukt. Lekker man. :star_struck:
Van harte en veel plezier ermee! Dat gaat vast lukken

Is goed gelukt! :camera:

Even wat anders @HeinW, als je het leuk vind om er nog twee Ali-summit banden bij te hebben (oranje en zwart) moet je maar even je adres in een PB sturen. Dan gooi ik ze op de post voor je.

Als het goed is heb je er nu de zwarte ‘racing’ tropic erbij, met een bijzondere Squale sluiting …brushed by junior. :sunglasses: Ik heb evt. ook de oranje nog liggen, maar daarvan heb ik de quick release pin gaatjes verkloot. Die doe ik er ook bij, is prima te dragen hoor, maar dus een beetje beschadigd.

3 likes

That So Sweet GIFs | Tenor

2 likes

Zo is @junior! :joy::smiling_face_with_three_hearts:

Ps.: zoals jullie weten, had ik vandaag, met dit zonnige weer, de HFLE om en ik moet zeggen, ik heb er veel vaker naar gekeken dan dat ik de tijd wilde weten. :joy:

Nog eentje dan, voordat ik wissel!

19 likes

Een 2001?

1 like

Dan zou ik hem maar eens heel rap schoonmaken smeerpijp!

2 likes

Gaaf Ed, genieten :sunny: Congrats :clinking_glasses:

2 likes

Lekkere vangst, trouwens Hein! :ok_hand:

2 likes

Mooi hè, dat bolle glaasje :star_struck: welkom bij team Matic :tada::+1:

3 likes

Zeker! Als ik een echte liefhebber er blij mee kan maken. Waarom niet? Ik doe toch niks meer met die banden, heb ze speciaal voor de Matic gekocht en die heeft Hein nu om de pols. Ik kan ze ook te koop zetten voor een paar euro, maar daar beleef ik minder plezier aan en dan krijg je PB’en of het ook een eurootje minder mag zijn. Allemaal gedoe voor een paar Ali-bandjes …

:beers:

Toffe foto! :star_struck:

2 likes

Dankje, tja de dibs zijn hier ook niet meer wat ze geweest zijn, maar het is gelukkig toch goedgekomen hahaha

Is nog van de vorige eigenaar denk ik…

Dankje! Ben er blij mee!

Thanks!!

Dat is echt heel aardig! Zou wel graag wat oranjes er bij hebben… :innocent:

3 likes

Minion_fart

2 likes

Da’s geen excuus……:joy:

3 likes

Thanks, man! :beers:

Thumbs Up Sticker - Thumbs Up - Discover & Share GIFs

3 likes

Ik snap je helemaal. :beers:

En de aangekondigde wissel. :sweat_smile:

Logisch!

8 likes

Voor€6,99 wil ik de gok wagen……

3 likes

Gefeliciteerd met de Matic @HeinW , staat je goed!

Zojuist mijn nieuwe wolbrook strapbinnengekregen dus maar meteen erop geknald.

14 likes