Ja hè, … je hebt er lang achteraan gezeten en nu is het eindelijk gelukt. Lekker man.
Van harte en veel plezier ermee! Dat gaat vast lukken
Is goed gelukt!
Even wat anders @HeinW, als je het leuk vind om er nog twee Ali-summit banden bij te hebben (oranje en zwart) moet je maar even je adres in een PB sturen. Dan gooi ik ze op de post voor je.
Als het goed is heb je er nu de zwarte ‘racing’ tropic erbij, met een bijzondere Squale sluiting …brushed by junior. Ik heb evt. ook de oranje nog liggen, maar daarvan heb ik de quick release pin gaatjes verkloot. Die doe ik er ook bij, is prima te dragen hoor, maar dus een beetje beschadigd.
Ps.: zoals jullie weten, had ik vandaag, met dit zonnige weer, de HFLE om en ik moet zeggen, ik heb er veel vaker naar gekeken dan dat ik de tijd wilde weten.
Zeker! Als ik een echte liefhebber er blij mee kan maken. Waarom niet? Ik doe toch niks meer met die banden, heb ze speciaal voor de Matic gekocht en die heeft Hein nu om de pols. Ik kan ze ook te koop zetten voor een paar euro, maar daar beleef ik minder plezier aan en dan krijg je PB’en of het ook een eurootje minder mag zijn. Allemaal gedoe voor een paar Ali-bandjes …