Buongiorno!
In de trein, naar Den Haag.
Mooi totaal plaatje, de Doxa
Ik heb voor het eerst een horloge teruggekocht. Squale blijft me aantrekken. Ik heb korte tijd een 1521 PVD gehad, maar weggedaan. Dit model en met name deze uitvoering blijft maar in mijn hoofd zitten. De 1521 is een icoon en verdient een plekje in mijn two-watch collectie. Correctie, three-watch collectie. Kleinere horloges zijn doorgaans geschikter voor mij, maar dit is een brute duiker die groot mag ogen en ik weet uit ervaring dat deze 1521 prima zit (beter dan de 1545). Als het goed is arriveert binnenkort exact hetzelfde horloge dat ik destijds nieuw kocht weer aan mijn deur.
Leesvoer voor bij ons zwembad, bij Marrakech: de horloges van Jacques Cousteau en z’n bemanning, deel 1: Les montres de La Calypso et du commandant Cousteau - Tome 1 - Le Petit Poussoir, moet hier toch nog ‘n beetje aan m’n Frans werken.
Geen Squale mee deze keer, wel m’n SPB143 en de Momentum Sea Quartz 30.
Haha, leuk man! Foto’s volgen? Lekker met straps aan de gang ook
Genoeg plezier te beleven?
Fijne vakantie, kerel!
Once you go Squale, is het missen ervan weer bale!
Jaja zojuist afgehaald en uitgepakt altijd een feestje ! Vanuit Italië is hier dan mijn corallo. Een funky Quartz duikertje in bescheiden maat (35). 20 atmos en in goede conditie. Grote blij !
Wat vinden jullie ervan ?
Leuke aanwinst!
Ik hoop dat je er veel draagplezier van hebt, maar ik kan me ook voorstellen dat je het mogelijk te klein zou vinden. Het model vind ik verder wel leuk!!
… tja, welkom in de groep van spijtoptanten waarvan ik zelf een soort erelid ben!
Fraaie terugkoop hoor, alvast veel (draag)plezier ermee.
Wat een leuke uitvoering. Altijd feest met die ouwetjes …
Veel draagplezier!
Tof horloge! Leuk modelletje. Gefeliciteerd ermee.
Ziet er idd nog heel netjes uit voor z’n leeftijd.
Gaaf ding! Gefeliciteerd, ik vind 'm echt tof!
Ik draag ook wel eens dressertjes van 33 tot 37 mm en daar heb ik totaal geen problemen mee. Het ziet er op de pols natuurlijk wel heel anders uit dan de 1545 maar die vind ik soms weer wat bulky. We gaan hem een tijdje dragen en dan zien we wel…
Precies dit is wat mij aansprak toen ik hem tegen kwam op Vinted.
Meten is weten, toch? En voor de duidelijkheid, ik zou 35mm ook rocken, denk ik.
Nogmaals veel draagplezier!
Heb niet allebei. Maar wel meerdere keren serieus overwogen. Maar dan kwam er toch iedere keer weer wat anders. Meestal een Squale. Maar vind het zeker een leuk merk ook, Doxa!
Ja, die is ook wel heel gaaf, hoor!
Moest even goed lezen wat je hier nou bedoelde. Maar idd is Squale, net als Doxa, niet een super mainstream merk en dat is zeker leuk. Misschien is Squale nog wel iets meer een liefhebbersmerk dan Doxa, dat toch nog wel enigszins regelmatig langskomt in één van de vele podcasts die ik luister (ja, er zijn er echt heel veel; kun je je hele dag mee vullen! ). Daar hoor ik Doxa nog wel eens genoemd worden. Squale eigenlijk nooit. Alleen maar beter. Blijft 't een beetje exclusief en voor de echte kenner!
Nog nooit gedaan. Maar hey, in dit geval kan ik het me voorstellen. Vind dit wel een van de tofste 1521jes, de
Congratulazioni!
Lekker, man! Geniet ervan!
O.k., dat is dan weer een beetje jammer…
Lekker, man! Nogmaals congratulazioni!