Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Over een weekje zit ik juist weer achter m’n bureau :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien moet ik ook m’n baan maar opzeggen en een boot kopen :thinking:

3 likes

Dat kan niet de bedoeling zijn! Nee, ik weet dat hij de LE heeft. Maar de nieuwe reguliere is hier (natuurlijk) nog niet, in de Squale kroeg. Jij hebt dus de primeur! En wat een gaaf ding!

Goed idee! Geniet ervan!

Nog beter idee! :grin: :+1:

4 likes

Heel tof deze! Al is hier ook zoveel gaafs te vinden de laatste tijd. Goede doorloopsnelheid hier!

3 likes

Maar ik heb ook de LE incoming :face_holding_back_tears:

Dus geen

Maar nog steeds

Toch? :see_no_evil:

3 likes

Oh, ik dacht dat je de blauwe had besteld. Dat is toch geen LE? Maar welke heb jij dan besteld?

3 likes

Thanks!

Klopt hoor! De club wordt steeds diverser lijkt het wel. Dit is nog wel een relatief ‘‘basic’’ Squale hier in de kroeg. Toch vind ik de mix van brushed en polished heel mooi gedaan op de cosc.

3 likes

Juist die mix van brush/polished is gaaf. De andere modellen vind ik meestal to much.
En de markeringen zijn gekaderd. Speelt mooi met het licht.

3 likes

Buongiorno! :coffee:

Uiteraard de ‘Heritage’, dat is nl. de enige LE van de 2001. :wink:

… en op de Marina Militare. Zelfde kast. :sunglasses:

13 likes

Ik was gisteren met Grimoldi aan het appe en die vertelde dat de nieuwe 2001 met 10 dagen leverbaar zijn…

Goede morgen trouwens,

10 likes

Goedemorghu

11 likes

Ik heb hetzelfde dilemma. :smile: Ik zou ook nog graag een Doxa 300T willen hebben. En dan uiteraard in oranje, wat voor mij wel een beetje hoort bij Doxa. Jammer dat ze zo weinig voorbij komen pre-owned.

Zijn er eigenlijk meer mensen in de kroeg met zowel een Squale als een Doxa? :slightly_smiling_face:

3 likes

Zo, wat een drukte al voor tienen!

Lekker aan het genieten van de voorpret, @VriesKou?

Fijne vakantie!

Fijne donderdag, allemaal!

15 likes

Moge, Wit staat m goed hè :heavy_check_mark:

1 like

Ik heb weleens naar een Doxa gekeken maar geloof toch dat het niet mn ding is…
Dan liever mn Matic

17 likes

Klopt heb je nog gelijk in ook nog. Ook al zo’n mooie kast! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee en dat klopt :slight_smile:

Inderdaad ‘gewoon’ dezelfde heritage/laval als Roy :innocent: :point_down:

Helemaal niet joh, een van de weinige COSC’s (of enige?) hier in de kroeg :ok_hand:

Of die UCB (daar is ook wel een zaadje geplant :sweat_smile:)

12 likes

De 300T staat ook al langer op mijn lijstje. Grappig om te zien dat dit model hier zo in de smaak valt. Zal toch wel zijn omdat dit merk toch iets meer een niche is dan je standaard duik merken net als Squale.

4 likes

Geen 300? Vind dat bolle glaasje hem echt afmaken :ok_hand:

4 likes

Als je het zo bekijkt inderdaad wel. Ik bedoelde misschien meer te zeggen dat het een typische Squale is qua kast en kleur.
Ik weet niet precies hoeveel cosc’s er hier rondlopen. Volgens mij had iemand nog de zwarte variant?

2 likes

578fdcbeb82171e6c91e651270984bb6

2 likes