Maar ik heb ook de LE incoming ![]()
Dus geen
Maar nog steeds
Toch? ![]()
Maar ik heb ook de LE incoming ![]()
Dus geen
Maar nog steeds
Toch? ![]()
Oh, ik dacht dat je de blauwe had besteld. Dat is toch geen LE? Maar welke heb jij dan besteld?
Thanks!
Klopt hoor! De club wordt steeds diverser lijkt het wel. Dit is nog wel een relatief ‘‘basic’’ Squale hier in de kroeg. Toch vind ik de mix van brushed en polished heel mooi gedaan op de cosc.
Juist die mix van brush/polished is gaaf. De andere modellen vind ik meestal to much.
En de markeringen zijn gekaderd. Speelt mooi met het licht.
Buongiorno! ![]()
Uiteraard de ‘Heritage’, dat is nl. de enige LE van de 2001. ![]()
… en op de Marina Militare. Zelfde kast. ![]()
Ik was gisteren met Grimoldi aan het appe en die vertelde dat de nieuwe 2001 met 10 dagen leverbaar zijn…
Goede morgen trouwens,
Ik heb hetzelfde dilemma.
Ik zou ook nog graag een Doxa 300T willen hebben. En dan uiteraard in oranje, wat voor mij wel een beetje hoort bij Doxa. Jammer dat ze zo weinig voorbij komen pre-owned.
Zijn er eigenlijk meer mensen in de kroeg met zowel een Squale als een Doxa? ![]()
Zo, wat een drukte al voor tienen!
Lekker aan het genieten van de voorpret, @VriesKou?
Fijne vakantie!
Fijne donderdag, allemaal!
Moge, Wit staat m goed hè ![]()
Klopt heb je nog gelijk in ook nog. Ook al zo’n mooie kast! ![]()
Nee en dat klopt ![]()
Inderdaad ‘gewoon’ dezelfde heritage/laval als Roy
![]()
Helemaal niet joh, een van de weinige COSC’s (of enige?) hier in de kroeg ![]()
Of die UCB (daar is ook wel een zaadje geplant
)
Zijn er eigenlijk meer mensen in de kroeg met zowel een Squale als een Doxa?
De 300T staat ook al langer op mijn lijstje. Grappig om te zien dat dit model hier zo in de smaak valt. Zal toch wel zijn omdat dit merk toch iets meer een niche is dan je standaard duik merken net als Squale.
300T
Geen 300? Vind dat bolle glaasje hem echt afmaken ![]()
Helemaal niet joh, een van de weinige COSC’s (of enige?) hier in de kroeg
Als je het zo bekijkt inderdaad wel. Ik bedoelde misschien meer te zeggen dat het een typische Squale is qua kast en kleur.
Ik weet niet precies hoeveel cosc’s er hier rondlopen. Volgens mij had iemand nog de zwarte variant?
Klopt heb je nog gelijk in ook nog.