Dat kan niet de bedoeling zijn! Nee, ik weet dat hij de LE heeft. Maar de nieuwe reguliere is hier (natuurlijk) nog niet, in de Squale kroeg. Jij hebt dus de primeur! En wat een gaaf ding!
Klopt hoor! De club wordt steeds diverser lijkt het wel. Dit is nog wel een relatief ‘‘basic’’ Squale hier in de kroeg. Toch vind ik de mix van brushed en polished heel mooi gedaan op de cosc.
Ik heb hetzelfde dilemma. Ik zou ook nog graag een Doxa 300T willen hebben. En dan uiteraard in oranje, wat voor mij wel een beetje hoort bij Doxa. Jammer dat ze zo weinig voorbij komen pre-owned.
Zijn er eigenlijk meer mensen in de kroeg met zowel een Squale als een Doxa?
De 300T staat ook al langer op mijn lijstje. Grappig om te zien dat dit model hier zo in de smaak valt. Zal toch wel zijn omdat dit merk toch iets meer een niche is dan je standaard duik merken net als Squale.
Als je het zo bekijkt inderdaad wel. Ik bedoelde misschien meer te zeggen dat het een typische Squale is qua kast en kleur.
Ik weet niet precies hoeveel cosc’s er hier rondlopen. Volgens mij had iemand nog de zwarte variant?