Vandaag, met mijn zus, het graf bezicht, een kaarsje opgestoken en een borreltje gedronken op de Heavenly Birthday van onze lieve oudtante (de zus van onze oma). Al weer heel wat jaren geleden overleden. Maar ze was als een tweede moeder voor ons.
Ik ben nu erg nieuwsgierig naar je toetsenbord…
V, M, U, I…ik zie niets raars
Ja precies hahaha, ik wil weten waarom!
mooi ritueel
Beetje off-topic
Hee gaaf man, deze is erg tof!
Ga de mijne ook maar eens upgraden!
Oeh dan ben ik ook nieuwsgierig! Wat heb je voor een build? Als het te langdradig wordt, stuur mij maar een pb
Ik heb (nog) geen zelf gebouwd toetsenbord, wel laatst een nieuwe pc gebouwd
Maar de switches van deze Redragon wil ik nog eens wisselen naar de red cherries dus wellicht dat ik dan ook een aantal of alle caps vervang!
Met een Squale ertussen om het toch een beetje on-topic te houden
Waar blijft die MM nou
Ik denk dat ie vanuit Zwitserland, met de trein onderweg is.
Dat duurt best lang.
Komt ie uit de Squalefabriek op Jupiter?
Nee, maar dat ligt er wel in de buurt.
Maar goed, zoals ik eerder al een keer heb gemeld, er is een levertijd tot 28 dagen. En die zijn volgens mij nog niet verstreken…
Ah, o.k.,
Nou ja, wachten duurt altijd lang.
Ondertussen heb ik een bronze kleurige Yema Rallygraf gezien.
Hij ziet er uit als fout goud, maar ik vind hem wel sexy, eigenlijk.
Best een leuk ding! Jij bent flink op dreef, trouwens!
Vind je het gek?
Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan… Dus dan maar m’n honger proberen te stillen met struinen naar een volgend exemplaar.
Ik probeer van de bestelknoppen af te blijven, maar dat vind ik knap lastig.
Kijk, ik heb enigszins spijt van de verkoop van de mm200. Daarvoor moest een groen exemplaar terugkomen.
Maar… Hoe langer ik op zoek ben naar een groen horloge, des te lelijker vind ik de horloges worden. Het enige groene model dat ik echt nog steeds heel mooi vind, is de spb105j1.
De prijzen daarentegen, minder…
Met andere woorden, groen is voor mij dus een soort van vloek.
Ja, ken ik wel. Als ik iets in m’n hoofd heb, dan kan dat ook behoorlijk alles overheersen.
Maar vind je een Squale Sub 39 GMT in groen dan niks? Ik heb ooit de blauwe gepast en die vond ik erg gaaf.
Natuurlijk gewoon bij Q bestellen, dan.