Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Heel eerlijk, nee.

Maar aangezien elk groen horloge inmiddels is afgevallen, laat ik groen maar even voor wat het is. Wellicht dat ik ooit spontaan tegen een groene die mij pakt, aanloop en dan van de gelegenheid gebruik maak.

Maar voor nu wil ik eerst gaan genieten van m’n MM.

Dat ik driftig op zoek ben naar een volgende, is eigenlijk meer tijdverdrijf, zodat ik de MM ā€œvergeetā€, zeg maar. :sweat_smile:

Ik wil bijvoorbeeld die Rallygraf bestellen, maar doe het vervolgens weer niet.

1 like

A Strong Side Story and a... - Strong Side Conditioning | Facebook

2 likes

Laat ik me ook weer eens melden in de kroeg! :wave:

Vroeg me af of reserve ā€œonderdelenā€ voor de Squale een beetje soepel te verkrijgen zijn en via welk kanaal. Gaat me specifiek om een (blasted) 1521 bezel.

Kwam namelijk een gebruikt exemplaar tegen met wat beschadigingen aan de bezelring zelf. Met een krasje hier of daar kan ik misschien nog (leren) leven maar een deuk/groef in de ring gaat wel ver…

Als je zoekt vind je op de .ch website een link naar een formulier. Is dat de weg? Of beter informeren naar (on)mogelijkheden via een lokale officiƫle dealer?

1 like

Hoi kroegvrienden hebben jullie deze al gezien bij Jaap.

11 likes

Goeiemorgen kroeg! Fijne week allemaal :shark:

10 likes

Buongiorno iedereen, deze grauwe en koude maandag! :snowflake: :cold_face: Eerst maar 'ns een koffietje. :coffee:

@Archer , kassa 1, alstublieft! :smile:

Oei, die is nice! :star_struck: :+1:

9 likes

Good morning Squalisti!

Maak er een mooie maandag van!

12 likes

Als je aangeeft dat je het model in bezit hebt willen ze je wel onderdelen toesturen.
Als je het model niet hebt dan willen ze het niet :face_holding_back_tears:

Voor een bezel betaal je volgens mij 80 CHF plus 30 CHF voor verzending wat wel bizar veel is.

Kan trouwens met het formulier via de website inderdaad! Weet niet hoe het met andere dealers zit maar bij QWatches krijgen ze geen onderdelen toegestuurd.

7 likes

Goedemorgen SkƻwƠlisti! :coffee:

16 likes

Zo, net nog maar een keer een mail gestuurd. :sweat_smile:

Ik had namelijk gelezen dat zij (als AD zijnde :thinking:) geen garantiekaarten meer invullen, omdat zij de factuurdatum als begindatum van de garantie aanhouden. Dus de vraag gesteld of ze de kaart van mijn aankoop wel willen invullen. En wel op de datum dat zij verwachten dat het horloge bij mij zal aankomen.

Ben benieuwd en wordt vervolgd!

3 likes

Voor alleen een inlay of een hele bezel? Indien het 2e vind ik dat niet veel. Voor een Sinn U50 kost ie €315 :wink:

2 likes

Na een paar dagen sinnen mag de Militaire weer buiten spelen :ok_hand:

15 likes

Alleen de insert ja, en bedoelde niet zozeer dat de insert zelf veel kost maar de verzending van 30CHF voor iets dat via een brievenbuspakketje kan

1 like

Waarschijnlijk gisteren je Sinns opgebiecht?

Thanks voor het antwoorden/meedenken! Die verzendkosten rijzen sowieso de pan uit bij veel aanbieders. Ook in het onredelijke dat verzendkosten+verpakkingskosten ver overschreden worden.

Ik bedoelde overigens niet de inlay (die levert verkoper nieuw mee) maar de bezel/ring zelf.

Ga een avontuur niet uit de weg maar ben toch benieuwd naar de prijs van zo’n bezel. Ga er nog eens over nadenken… :thinking:

3 likes

Net bericht gekregen dat de MM, vrijdag laat is binnengekomen en dat hij vandaag wordt verzonden. Later vandaag krijg ik een track and trace code!

Eindelijk…

9 likes

Yes! :beers:

minions_music

3 likes

Zal tijd worden hĆØ :woozy_face: Vind het Tergend lang duren! Arme jij… Maar voor het vrijdag is heb je m wel om de pols :tada::smiling_face_with_three_hearts::grinning:

2 likes

Ze hebben de garantie vanaf morgen laten ingaan, dus eigenlijk hoop ik dat ie morgen binnenkomt. :rofl: :sweat_smile:

2 likes

Ik ben benieuwd :smile:

1 like