Maar aangezien elk groen horloge inmiddels is afgevallen, laat ik groen maar even voor wat het is. Wellicht dat ik ooit spontaan tegen een groene die mij pakt, aanloop en dan van de gelegenheid gebruik maak.
Maar voor nu wil ik eerst gaan genieten van mān MM.
Dat ik driftig op zoek ben naar een volgende, is eigenlijk meer tijdverdrijf, zodat ik de MM āvergeetā, zeg maar.
Ik wil bijvoorbeeld die Rallygraf bestellen, maar doe het vervolgens weer niet.
Vroeg me af of reserve āonderdelenā voor de Squale een beetje soepel te verkrijgen zijn en via welk kanaal. Gaat me specifiek om een (blasted) 1521 bezel.
Kwam namelijk een gebruikt exemplaar tegen met wat beschadigingen aan de bezelring zelf. Met een krasje hier of daar kan ik misschien nog (leren) leven maar een deuk/groef in de ring gaat wel verā¦
Als je zoekt vind je op de .ch website een link naar een formulier. Is dat de weg? Of beter informeren naar (on)mogelijkheden via een lokale officiƫle dealer?
Als je aangeeft dat je het model in bezit hebt willen ze je wel onderdelen toesturen.
Als je het model niet hebt dan willen ze het niet
Voor een bezel betaal je volgens mij 80 CHF plus 30 CHF voor verzending wat wel bizar veel is.
Kan trouwens met het formulier via de website inderdaad! Weet niet hoe het met andere dealers zit maar bij QWatches krijgen ze geen onderdelen toegestuurd.
Ik had namelijk gelezen dat zij (als AD zijnde ) geen garantiekaarten meer invullen, omdat zij de factuurdatum als begindatum van de garantie aanhouden. Dus de vraag gesteld of ze de kaart van mijn aankoop wel willen invullen. En wel op de datum dat zij verwachten dat het horloge bij mij zal aankomen.
Thanks voor het antwoorden/meedenken! Die verzendkosten rijzen sowieso de pan uit bij veel aanbieders. Ook in het onredelijke dat verzendkosten+verpakkingskosten ver overschreden worden.
Ik bedoelde overigens niet de inlay (die levert verkoper nieuw mee) maar de bezel/ring zelf.
Ga een avontuur niet uit de weg maar ben toch benieuwd naar de prijs van zoān bezel. Ga er nog eens over nadenkenā¦