Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik had @VriesKou via PB een voorpretlinkje gestuurd, met ‘het verhaal’ achter deze 2001 Heritage. Afkomstig van Uhrforum.

Bij deze ook voor jou en evt. andere geïnteresseerden: Klik (geschreven in 't Duits).

Veel leesplezier!

:beers:

Staat hem prima maar ik moet er wel even aan wennen. :sunglasses:

10 likes

Die zou ik een keer in het echt moeten zien, wil ik daar een eerlijke smaak uitspraak over kunnen doen. :sweat_smile:

Dat dus. :joy:

1 like

Zal straks met zon op de armen ook mooie patronen geven. :grimacing:

6 likes
Off topic plaatjes voor de sfeer ... 😇

Ziet er allemaal best pijnlijk uit trouwens! :see_no_evil: :joy:

7 likes

Die laatste 3 lijken wel shots uit films, Batman, Sunburn (1979) en Lord of the Rings. :joy:

1 like

Heel gaaf horloge! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Moet er nog even aan wennen. :sweat_smile: Zou zelf denk ik toch voor een tropic gaan. Maar opvallend is ie wel. :person_shrugging:

3 likes

Triootje en actuele favoriet met een lekker glas.

22 likes

Lekker triootje!

3 likes

Mooie set! :+1:

3 likes

Gave set zo, maar zijn dit niet de momenten waarop je denkt; dit is allebei echt heel tof, waar kan ik de factor 4/5 in €‘s ontdekken? (Dat heb ik zelf vaak als ik zo’n duur horloge naast een squale oid hou😉)

3 likes

Goeie trio! De ‘Gulf’ band doet 't prima bij de HFLE. :star_struck:
Mijn favoriet zou trouwens ook de ‘UCB’ zijn, in mijn geval de versie mét datum.

Proost!

wine-icegif-5

Of heb je 'm al op? :sunglasses:

3 likes

Zo kijken naar horloges ben ik mee opgehouden of je nou naar Squale lijkt of naar Zenith het gaat in beide gevallen om silly money maar de kwaliteit van allebei is prachtig…

3 likes

Dat is idd verstandig! Ik heb dan altijd de neiging om de duurdere te verkopen en veel andere ervoor terug te kopen. Maar dit gevoel is ook weleens andersom, dan verkoop ik alles om een dure te kopen hahaha, wat een hobby…

2 likes

Heel gaaf die “Bund”. :ok_hand: Zoiets zou ik ook nog weleens willen hebben.

Ik zie ook al een tijdje deze Nixtrox limited staan bij @SuperC. Wat vinden jullie hiervan? Het faux patina trekt mij wel aan.

6 likes

Dat is op HF, en ik denk überhaubt in de horlogewereld, vrij ongebruikelijk. Helemaal prima, natuurlijk. Zelfs verfrissend. Meestal wordt de route van ‘duurder, nog duurder, duurst’ nagestreefd. Lijkt wel een wetmatigheid. Past natuurlijk wel helemaal in het ‘kijk-mij-eens’-plaatje dat je op andere gebieden ook tegenkomt. :person_shrugging: :smirk:

4 likes

Goeieavond kroeg! Nog ff doorknallen en dan zijn we alweer aan deel 9 toe :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Ja, gaaf ding! En bij T2T kun je prima kopen!

5 likes

Oja mij dus helemaal niet, krijg sowieso bij dit totaalpakket een Jamaica gevoel :sweat_smile: ik vond de militaire prima totdat ik die witte lume op de UCB zag :drooling_face:

Maar dat is gewoon een smaakdingetje natuurlijk :man_shrugging: dus if it tickles your pickle, go for it :ok_hand:

Want

4 likes

Dat is precies wat ik ook doe :point_up_2:

Ik ben ook een ‘gek ventje’ :crazy_face:

4 likes

Ja haha, als m’n budget toereikend zou zijn, zou ik dat misschien ook anders benaderen. Maar ik probeer het potje een beetje in de hand te houden.

2 likes