Die laatste 3 lijken wel shots uit films, Batman, Sunburn (1979) en Lord of the Rings. ![]()
Heel gaaf horloge! Congratulazioni!
![]()
Moet er nog even aan wennen.
Zou zelf denk ik toch voor een tropic gaan. Maar opvallend is ie wel. ![]()
Lekker triootje!
Mooie set! ![]()
Gave set zo, maar zijn dit niet de momenten waarop je denkt; dit is allebei echt heel tof, waar kan ik de factor 4/5 in €‘s ontdekken? (Dat heb ik zelf vaak als ik zo’n duur horloge naast een squale oid hou😉)
Goeie trio! De ‘Gulf’ band doet 't prima bij de HFLE. ![]()
Mijn favoriet zou trouwens ook de ‘UCB’ zijn, in mijn geval de versie mét datum.
Proost!

Of heb je 'm al op? ![]()
Zo kijken naar horloges ben ik mee opgehouden of je nou naar Squale lijkt of naar Zenith het gaat in beide gevallen om silly money maar de kwaliteit van allebei is prachtig…
Dat is idd verstandig! Ik heb dan altijd de neiging om de duurdere te verkopen en veel andere ervoor terug te kopen. Maar dit gevoel is ook weleens andersom, dan verkoop ik alles om een dure te kopen hahaha, wat een hobby…
Heel gaaf die “Bund”.
Zoiets zou ik ook nog weleens willen hebben.
Ik zie ook al een tijdje deze Nixtrox limited staan bij @SuperC. Wat vinden jullie hiervan? Het faux patina trekt mij wel aan.
Dat is op HF, en ik denk überhaubt in de horlogewereld, vrij ongebruikelijk. Helemaal prima, natuurlijk. Zelfs verfrissend. Meestal wordt de route van ‘duurder, nog duurder, duurst’ nagestreefd. Lijkt wel een wetmatigheid. Past natuurlijk wel helemaal in het ‘kijk-mij-eens’-plaatje dat je op andere gebieden ook tegenkomt.
![]()
Ja, gaaf ding! En bij T2T kun je prima kopen!
Oja mij dus helemaal niet, krijg sowieso bij dit totaalpakket een Jamaica gevoel
ik vond de militaire prima totdat ik die witte lume op de UCB zag ![]()
Maar dat is gewoon een smaakdingetje natuurlijk
dus if it tickles your pickle, go for it ![]()
Want
Dat is precies wat ik ook doe ![]()
Ik ben ook een ‘gek ventje’ ![]()
Ja haha, als m’n budget toereikend zou zijn, zou ik dat misschien ook anders benaderen. Maar ik probeer het potje een beetje in de hand te houden.
Hoeft niet slecht te zijn. ![]()

Wouldn’t we all?
Nee, hoor. Ik zou nog steeds geen blinkend gouden, met diamanten ingelegd gedrocht van een half miljoen ofzo kopen. Ik word blij van een goed ontworpen en gemaakte eenvoudige duiker of chrono, van een merk met een mooie historie. Maar verder nothing too fancy.
Ik heb laatst een hartstikke leuke explorer 2 ingeruild tegen een Zenith, die rolex was wel zo’n beetje het aller saaiste horloge wat ik ooit gehad heb, van dan ook nog een een zozo kwaliteit maarja tis rolex hè…
Laten we maar zeggen dat Rolex niet aan mij besteed is…
Squale is fantastisch afgewerkt en dan met een Lexus blokkie onder de kap , echt prachtig!
Zenith is toch wel van een andere orde, heb hem onder een loepe bekeken maar daar is toch echt geen kruimel te bekennen…