Zou ik ff overslaan
(dat vroeg op pad hè)
En dan daar bij , misschien maak ik er geen vrienden mee maar als er hier wat heen en weer geschoven wordt dan komt de knaken jagerij al gauw om de hoek kijken op ons oh zo sympathieke forum, dan denk ik altijd maar, wees er gelukkig mee als je er de man van blijft…
Welterusten ![]()
Dit is ook wel het meest actieve topic van het forum
als ik een dag niet kijk staan er gemiddeld wel 100 berichten bij.
Ja oké, oké, ik kreeg ook Jamaica vibes. Wat natuurlijk helemaal niet slecht is.
![]()
““Feel the Rhythm! Feel the Rhyme! Get on up, it’s bobsled time!”
Een andere limited die ik opeens op m’n vizier kreeg is deze blauwe “Bund”. Slechts 50 stuks ter ere van een Italiaans horlogeforum.
Foto’s van @Zulu die hem kort heeft gehad.
Credits: Zulu
Conclusie, ik wil gewoon een toffe “Bund” toevoegen aan mijn collectie!
![]()
Daarbij denk ik altijd aan ‘kiss my lucky egg’ ![]()
Nou gas erop dan
(ik ging nog steeds voor de UCB als het dan een bund moet zijn)
Leuk! Veel plezier ermee ![]()
Leuk hoor, gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil m graag in het echt zien… Heb al eens naar een 2002 gekeken ben benieuwd of ik 40 niet te klein vind
Begrijp ik wel. Ziet er gewoon vet uit!
![]()
Of Mesh
Mjah… vind ik toch ook niet geweldig. Dan misschien zelfs liever een goed passende/aansluitende originele band, zoals deze ladder.
Dat is met zoveel dingen Ed, de X factor komt niet uit het functionele maar uit hoe iets gemaakt, en afgewerkt is de gebruikte materialen, de duurzaamheid. Ik bedoel, mn titanium citizen eco drive voel je ook niet op de pols en loopt ook prima, een Lada en Ferrari zijn ook beide auto’s met 4 wielen en een stuur die je van a naar b brengen. Het is gewoon luxe,
De hoeveelheid berichten zijn wel meer geworden sinds ik hier officieel ben
Nog even en ik moet een secretaresse hebben, zo een leuke donkerharige Italiaanse Schone ![]()
Zeker, functie en kwaliteit vind ik vaak belangrijk. Maar 't mot er toch ook een beetje uitzien. En al helemaal als het om horloges gaat! ![]()
Blijkt dus dat ik het tempo hier niet kan volgen Vries,
Dat wit staat ‘m echt top Guppie!