Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Hoeft niet slecht te zijn. :person_shrugging:
Milos Forman, Oscar-Winning Director of 'One Flew Over the Cuckoo's Nest,'  Dies at 86 - GIFs - Imgur

Wouldn’t we all? :sweat_smile: Nee, hoor. Ik zou nog steeds geen blinkend gouden, met diamanten ingelegd gedrocht van een half miljoen ofzo kopen. Ik word blij van een goed ontworpen en gemaakte eenvoudige duiker of chrono, van een merk met een mooie historie. Maar verder nothing too fancy.

6 likes

Bedtijd!

come-here-im-ready

Morgen vroeg op pad.
Trusten … :sleeping:

9 likes

Ik heb laatst een hartstikke leuke explorer 2 ingeruild tegen een Zenith, die rolex was wel zo’n beetje het aller saaiste horloge wat ik ooit gehad heb, van dan ook nog een een zozo kwaliteit maarja tis rolex hè…
Laten we maar zeggen dat Rolex niet aan mij besteed is…
Squale is fantastisch afgewerkt en dan met een Lexus blokkie onder de kap , echt prachtig!
Zenith is toch wel van een andere orde, heb hem onder een loepe bekeken maar daar is toch echt geen kruimel te bekennen…

4 likes

Zou ik ff overslaan :wink: (dat vroeg op pad hè)

4 likes

En dan daar bij , misschien maak ik er geen vrienden mee maar als er hier wat heen en weer geschoven wordt dan komt de knaken jagerij al gauw om de hoek kijken op ons oh zo sympathieke forum, dan denk ik altijd maar, wees er gelukkig mee als je er de man van blijft…
Welterusten :+1:

4 likes

Dit is ook wel het meest actieve topic van het forum :smiling_face: als ik een dag niet kijk staan er gemiddeld wel 100 berichten bij.

2 likes

Ja oké, oké, ik kreeg ook Jamaica vibes. Wat natuurlijk helemaal niet slecht is. :laughing: :v:

““Feel the Rhythm! Feel the Rhyme! Get on up, it’s bobsled time!

Een andere limited die ik opeens op m’n vizier kreeg is deze blauwe “Bund”. Slechts 50 stuks ter ere van een Italiaans horlogeforum. :it: :medal_military: Foto’s van @Zulu die hem kort heeft gehad.

Credits: Zulu

Conclusie, ik wil gewoon een toffe “Bund” toevoegen aan mijn collectie! :grin: :raised_hands:

12 likes

Daarbij denk ik altijd aan ‘kiss my lucky egg:joy:

Nou gas erop dan :stuck_out_tongue_winking_eye: (ik ging nog steeds voor de UCB als het dan een bund moet zijn)

4 likes

Leuk! Veel plezier ermee :+1:

2 likes

Leuk hoor, gefeliciteerd :tada::beers::shark::heavy_check_mark:

2 likes

@VriesKou zit toch nog aan de waterpijp in Marrakech :innocent::smile:

2 likes

Ik wil m graag in het echt zien… Heb al eens naar een 2002 gekeken ben benieuwd of ik 40 niet te klein vind

2 likes

Begrijp ik wel. Ziet er gewoon vet uit! :person_shrugging: :sunglasses:

2 likes

Of Mesh

Mjah… vind ik toch ook niet geweldig. Dan misschien zelfs liever een goed passende/aansluitende originele band, zoals deze ladder.

1 like

Dat is met zoveel dingen Ed, de X factor komt niet uit het functionele maar uit hoe iets gemaakt, en afgewerkt is de gebruikte materialen, de duurzaamheid. Ik bedoel, mn titanium citizen eco drive voel je ook niet op de pols en loopt ook prima, een Lada en Ferrari zijn ook beide auto’s met 4 wielen en een stuur die je van a naar b brengen. Het is gewoon luxe,

2 likes

Haha nee hoor dat was @Royce :wink:

Vrieskou dobbert gewoon braaf in aquamundo

2 likes

De hoeveelheid berichten zijn wel meer geworden sinds ik hier officieel ben
Nog even en ik moet een secretaresse hebben, zo een leuke donkerharige Italiaanse Schone :smile:

3 likes

Zeker, functie en kwaliteit vind ik vaak belangrijk. Maar 't mot er toch ook een beetje uitzien. En al helemaal als het om horloges gaat! :grin:

1 like

Blijkt dus dat ik het tempo hier niet kan volgen Vries,

1 like