Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Mogguh!

Fijne vrijdag en op naar het weekend!

11 likes

Dat wit staat ‘m echt top Guppie!

2 likes

Zeker erg leuk.

Een BOR zou m ook niet misstaan. Maar ladder is ook prima dus de keuze is reuze :sunglasses:

12 likes

Dat vind ik achteraf, gelukkig ook! Ik heb deze strap al bijna een jaar in de map zitten voor de HFLE, maar nog nooit gebruikt, omdat ik dacht dat het geen “pan” zou zijn. Maar zat er volledig naast! :joy:

3 likes

Zei er iemand 2002? Die heb ik vandaag weer eens gepakt.

11 likes

Ik heb een zuludiver BOR op mn 2002, die is er misschien ook wel met andere bandaanzet?

10 likes

Strapcode heeft hem in 19mm zag ik. :grinning:
Staat erg mooi op jou 2002 :sunglasses:

1 like

Even op een nos 22522,

11 likes

klopt :rofl: :rofl:

2 likes

Naked, in the gym…:see_no_evil::sweat_smile:

5 likes

Dat is wel heel naakt! Je had toch op z’n minst alleen een horloge kunnen omdoen? :rofl:

4 likes

:joy:
Ja, tijd geleden dat ik me zó naakt buiten de deur begaf. Net voor vertrek toch maar even de NA afgedaan en had geen zin om nog m’n Seiko, waarmee ik meestal sport, uit de horlogekist te gaan halen.

Anyways, nu even een shakeje en dan gauw weer wat om de pols, zoal het heurt!:grin:

5 likes

Squale cadet meldt zich…:saluting_face: :grinning:

23 likes

Heeeey! Geeef ACHT!

Wat leuk jou hier aan te treffen David en knaller van een aanwinst!

2 likes

Hey kerel! Ja man…werd eens tijd nietwaar. :grinning: Dank je.

2 likes

Ah, goed te zien dat jij ook je weg naar de Squale kroeg hebt gevonden. Of was je hier al eerder? :thinking: Ik hou het ook allemaal niet meer bij… :sweat_smile:

Anyways, nogmaals congratulazioni, welkom en
Beer Cheers GIFs | Tenor

4 likes

Haha Grazie! Nee klopt hoor ik heb al wat Squales gehad…en was dan ook wel actief in dit topic, maar is wel al eventjes geleden weer. :blush:

6 likes

Dacht het wel, ja toch!? :sunglasses:

En je kon het niet meer aanzien dat je niet meer in de gezelligste kroeg van het forum kwam, toch? :crazy_face:

4 likes

Idd…voelde mij steeds verder wegzakken in misère met als gevolg veel flipperen…totdat ik nu weer helemaal thuis ben…en On Cloud 9 :sweat_smile::sun_behind_small_cloud::nerd_face: :wink:

7 likes

:rofl:

Welkom terug, kerel!

Cheers! :beers:

3 likes